Hvad koster det at have kat??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

mth1987

Frk. Himmelblå skriver:

Slag på tasken

Sterilisation: Ca. 1000 kr - kun 1 gang naturligvis

Kattebakke og legetøj plus kurv behøver ik rigtigt koste noget...

Grus pr md: 120 kr - 1440/år
Mad pr. md: 200 kr - 2400/år

Vaccinationer: 400/år

Loppe/orm: 300/år 

I alt ca: 378 kr/md 

Det var da godt nok en dyr kat du har dig. Hvis man køber det rigtige grus holder det længe vi ka sagtens få en pose grus til ca 20 kr til at holde en måned. Og mine to store hunde spiser for 100 kr mad på en måned så mon ikk en kat kan klare det for mindre. Behøver jo ikke købe de dyreste mærker. Bare lige min mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

SaNiNa

Det kommer jo meget an på om du har indekat eller udekat.

Vi har indekat og hun blev vacc de 3 første gang indtil vores dyrlæge sagde det var åndsvagt når hun aldrig kom ud.

vi bruger katteperler fra plantorama 3 ps for 129 kr en ps holder 4 uger til en kat.

Mad der køber vi royl canin 10kg for 519kr (men har fundet en side på nettet hvor det er billiger)  hver ½ år, legetøj bliver der købt når der trængert til at blive skiftet ud eller det er gået i stykker.

(det er et regn stykke som er halveret for vi er lige kommet af med vores hankat)

madskål, kattebakke kan man tit finde rigtig billigt og så det jo kun en engangs ydelse

Anmeld

13. september 2011

BellaCiinea

Puslingen skriver:

Tak

Det var så lidt =)

Men vi giver jo så ikke 99kr. per kasse, som på den hjemmeside, vi giver 228kr. for 3 kasser.. Vi er så heldige at vores dyrehospital altid har tilbud =)

Anmeld

15. september 2011

Frk. Himmelblå

Den lykkelige skriver:

Ok mange tak.. Hold da op.. koster grus så meget  Vidste jeg slet ikke

Vi skifter grus en gang om måneden, og en pakke koster ca. 120 kr. Til hverdag fjerner vi blot "klumper". Med det ordentlige grus, er det lugtfrit at have indekat. (Så godt som). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.