For alle strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

twinny

AnnaKJ skriver:

Men du har jo endnu ikke gået tiden ud?

Og hvordan ved du hvor stor du ville være med bare en baby?

Og igen det har intet med hvor mange kg baby.

ja ja fint så siger vi det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

AnnaK89

Baby-støv skriver:

ja ja fint så siger vi det

Ingen grund til at blive negativ - siger det jo bare som det er 

Anmeld

10. september 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

Så hvis ens mor og mormor ikke fik så vil jeg evt heller ikke?

Min mor og mormor havde ikke.. men jeg har fået mange fra navlen og ned

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

jeg tror der er 50-50 chance for at få og ikke få

men det hører med til det at være gravid.

Men glad for at der er lige mange af hver så man ikke føler sig alene om de strækmærker heeh

Anmeld

13. september 2011

Camillee

Anonym skriver:

Så hvis ens mor og mormor ikke fik så vil jeg evt heller ikke?

min mormor har seks børn og ingen strækmærker. 
min mor tog næsten 27 kilo på med mig og igen strækmærker
og mig? jeg tog 7 kilo på og mit maveskid er fuldstændig krakeleret, men jeg ikke sønderligt ked af det, jeg har jo fået en lille dreng
Elias er lige blevet et år og de er ikke ret tydelige mere, de et helt lyse nu.  

Anmeld

13. september 2011

Mikkel's mor <3

AnnaKJ skriver:

Strækmærker er ikke nødvendigvis arveligt (det er ved nogle). Og overvægt er heller ikke en "gyldig" grund. Jeg var selv åleslank (55 kg) og i rigtig god form, og nu ligner jeg en tiger på maven og har løst skind.
Det handler om at jeg voksede meget hurtigt på maven og elastikken (bindevævet) i huden simpelthen sprang

Hej kan lidt fornemme at du er lidt ked af dine strækmærker,
har et trik så de forsvinder igen, men prisen er jo self. også derefter, jeg har selv brugt den på mine lår da jeg fik strækmærker grundet over træning og nu er de stort set væk

Skriv endelig hvis det kunne være noget
og ja det må i andre jo self. også.

Anmeld

13. september 2011

Sisley

9 ud af 10 får strækmærker - ja der noget arveligt involveret, men behøver ikke være det - nej, du kan intet stille op. Olier osv. har ingen betydning. Strækmærker kan komme tidligt i graviditeten og lige til sidste sekund.

Jeg tror alle helst vil være foruden, men mine strækmærker og min mor-delle er de bedste "fejl" ved min krop - mit dejlige datter har boet i min mave og det er helt fantastisk - det kan ingen strækmærker eller deller ændre på.

Selvfølgelig er det øv, men lær at leve med det - du er M O R

Anmeld

13. september 2011

Mor til L&S

Anonym skriver:

Har længe gået og tænkt på hvor mange der egentlig for strækmærker? For når jeg kigger på mavebillederne har allesammen sådan en fin mave uden strækmærker.

Ved godt det er normalt at få strækmærker men hvis det kunne undgås ville man jo self helst det. Er der nogle som har gode råd til at holde maven fin og flot eller er der bare en masse hedige kvinder som bare ikke har tendens til det hehe

Jeg fik ikke en eneste strækmærke under min graviditet...!!

Anmeld

13. september 2011

Hailiesmom11

Jeg ligner en farlig tiger på maven, men det gør mig ikke spor er stolt af dem  mine er blevet lysere og mindre efter jeg har født smører mig engang imellem med babyolie eller en fed creme..

Jeg synes ikke man skal være flov over at få strækmærker, det hører tit med til at være gravid og blive mor

Mine kom faktisk også først sidst i graviditeten men jeg blev også lige pludselig kæmpe stor fra den ene uge til den anden

Anmeld

13. september 2011

Hailiesmom11

Sisley skriver:

9 ud af 10 får strækmærker - ja der noget arveligt involveret, men behøver ikke være det - nej, du kan intet stille op. Olier osv. har ingen betydning. Strækmærker kan komme tidligt i graviditeten og lige til sidste sekund.

Jeg tror alle helst vil være foruden, men mine strækmærker og min mor-delle er de bedste "fejl" ved min krop - mit dejlige datter har boet i min mave og det er helt fantastisk - det kan ingen strækmærker eller deller ændre på.

Selvfølgelig er det øv, men lær at leve med det - du er M O R

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.