For alle strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.453 visninger
40 svar
0 synes godt om
10. september 2011

Anonym trådstarter

Har længe gået og tænkt på hvor mange der egentlig for strækmærker? For når jeg kigger på mavebillederne har allesammen sådan en fin mave uden strækmærker.

Ved godt det er normalt at få strækmærker men hvis det kunne undgås ville man jo self helst det. Er der nogle som har gode råd til at holde maven fin og flot eller er der bare en masse hedige kvinder som bare ikke har tendens til det hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Har længe gået og tænkt på hvor mange der egentlig for strækmærker? For når jeg kigger på mavebillederne har allesammen sådan en fin mave uden strækmærker.

Ved godt det er normalt at få strækmærker men hvis det kunne undgås ville man jo self helst det. Er der nogle som har gode råd til at holde maven fin og flot eller er der bare en masse hedige kvinder som bare ikke har tendens til det hehe

Ikke alle for strækmærker .. Jeg gjorde ikke

Man kan ikke forhindre dem i at komme på nogen måde .. Det er arveligt .. 

Anmeld

10. september 2011

TbCp

Jeg fik ingen strækmærker da jeg ventede min datter. Gjorde intet for at undgå det, så jeg var nok bare en af de heldige

Nu er jeg halvvejs i 2. graviditet og der er endnu ingen kommet

Anmeld

10. september 2011

Anonym trådstarter

Så hvis ens mor og mormor ikke fik så vil jeg evt heller ikke?

Anmeld

10. september 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Så hvis ens mor og mormor ikke fik så vil jeg evt heller ikke?

Højst sansynligt ikke

Anmeld

10. september 2011

lycly

Jeg fik først strækmærker de sidste par dage op til min termin. Så der er heller ingen strækmærker på mine mavebilleder, men de kan komme lige pludselig

Anmeld

10. september 2011

Anonym trådstarter

Vil krydse fingre for det ihvertfaldet. selvom det er normalt så ville det jo være pænest med en srækfri mave bagefter

Anmeld

10. september 2011

Anonym trådstarter

har os læst at det først kommer sidst i graviditeten da det er der maven rigtigt blir spændt

Anmeld

10. september 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Vil krydse fingre for det ihvertfaldet. selvom det er normalt så ville det jo være pænest med en srækfri mave bagefter

Ja helt sikkert

Er også glad for jeg ikke fik nogle, men som du siger er det normalt og det er jo dét værd

Anmeld

10. september 2011

MortilCilas

Mandel olie fra helsen skulle være godt og så selvfølgelig hvis ens mave vokser stille og roligt . min mave voksed rigtig meget for hver uge, og det gik så hurtigt, at min mave er flkket fuldstændig .. menb det hører med til at få børn.
I starten var jeg rigtig ked af dem, men inden han blev født, hørte de bare til min krop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.