For alle strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

SjeBets

Anonym skriver:

Så hvis ens mor og mormor ikke fik så vil jeg evt heller ikke?

min mor og bedste har ingen min mor var gravid 5 gange og min bedste fik 3 hold tvillinger , de var store under alle deres graviditeret .. og de har INGEN strækmærker ... 

JEG derimod jeg sprækkede på langs og tværs og overalt, de er smalle og hvide i dag men hold da op det gik amok på min mave, og jeg bruge olie og mavecreme og bla bla bla .. så tror ik på det er arveligt, tror på at nogle har det hormon i kroppen der gør det ( som mig) og andre har ikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

M&M's Mor

Har ikke fået nogen strækmærker under begge graviditeter og har ikke gjort andet end at smøre kroppen ind i en fed creme efter hver bad...

Anmeld

10. september 2011

Clisolka

Anonym skriver:

har os læst at det først kommer sidst i graviditeten da det er der maven rigtigt blir spændt

Mine begyndte at vise sig i uge 20 

Vores familie har en tendens til at få strækmærker, så selvfølgelig fik jeg også  Men de er det værd! 

Anmeld

10. september 2011

Tona

Jeg fik først strækmærker da jeg giv over tid. Gik 14 dage over. Før det var maven så fin så fin.

Så jeg tror at når man på alle mavebilleder ser kun pæne maver så er det nok fordi at mange typisk får maven fotograferet ikke helt til sidst i graviditeten fordi der er den ikke helt så pæn  Sådan var det i alt fald for mig.

Anmeld

10. september 2011

AnnaK89

Baby-støv skriver:

altså min mormor har født 3 børn, uden strækmærker.... Min mor har kun fået mig, men masser a strækmærker....

Jeg har selv fået en del her de sidste 14 dage.... Men hvis der kun havde været en bebs i maven, havde jeg ikk fået nogen. Da jeg ikk havde nogen selvom bebserne vejede 4 kilo i maven..  Men nu er de op på 5 (hvis ikk over) og det kunne min hud ikk klare.. Så nu er jeg fyldt med strækmærker...

men kæresten har lovet at jeg får laser behandling, når det er...

Vil lige sige at det intet har med at gøre hvor mange kg baby der ligger i maven 

Du ville sikkert have fået dem alligevel, for du er mave-mæssigt ikke større end en gravid med et enkelt barn. Det har noget at gøre med hvor meget elastikken (bindevævet) i din hud kan klarer at bliver strukket. 

Jeg var da jeg var 32 uger henne ca lige så stor som dig, og jeg havde altså strækmærker fra uge 22 ca.

Anmeld

10. september 2011

baby012

Anonym skriver:

Har længe gået og tænkt på hvor mange der egentlig for strækmærker? For når jeg kigger på mavebillederne har allesammen sådan en fin mave uden strækmærker.

Ved godt det er normalt at få strækmærker men hvis det kunne undgås ville man jo self helst det. Er der nogle som har gode råd til at holde maven fin og flot eller er der bare en masse hedige kvinder som bare ikke har tendens til det hehe

jeg har ikke nogen endnu, og min mor har ikke nogen efter to graviditeter, og hun blev altså STOR . fra at være meget lille.. så håber det er arveligt  

Anmeld

10. september 2011

Nolle

Anonym skriver:

jeg linger en tiger på maven med alle de strækmærker jeg har fået

jeg har skrækmærker efter min far's side .. så det kan osse gå den vej ;D

Anmeld

10. september 2011

Munder

Min mor fik rigtig mange, og jeg fik ingen, så det kan man vist ikke helt regne med

Anmeld

10. september 2011

twinny

AnnaKJ skriver:

Vil lige sige at det intet har med at gøre hvor mange kg baby der ligger i maven 

Du ville sikkert have fået dem alligevel, for du er mave-mæssigt ikke større end en gravid med et enkelt barn. Det har noget at gøre med hvor meget elastikken (bindevævet) i din hud kan klarer at bliver strukket. 

Jeg var da jeg var 32 uger henne ca lige så stor som dig, og jeg havde altså strækmærker fra uge 22 ca.

Da jeg havde 4 kilo baby i maven. Var min mave overhovedet ikk så stor som nu og den havde ingen strækmærker.... Så Jeg havde sluppet for dem...

Anmeld

10. september 2011

AnnaK89

Baby-støv skriver:

Da jeg havde 4 kilo baby i maven. Var min mave overhovedet ikk så stor som nu og den havde ingen strækmærker.... Så Jeg havde sluppet for dem...

Men du har jo endnu ikke gået tiden ud?

Og hvordan ved du hvor stor du ville være med bare en baby?

Og igen det har intet med hvor mange kg baby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.