:'( .. Hvad gør jeg ? .. :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

jeanett 26

De fleste synes det er vildt vi er kun lige blevet 26 og 27

Men nummer 4 har taget pusten fra mine forældre.

Altså vi har ingen hjælp at hente ved familie eller venner så vi klare alt selv. Tager de fleste så os hatten af os for.

Men det er os slut nu vi vil ik have flere end 4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

jeg kan kun sige en ting spring ud idet, jeg taler selv af erfaring stod med en positiv test 5 uger efter jeg havde fået min søn...jeg havde det ligesom dig....for mig var abort bare udelukket...ville ikke kunne gå rund og se på de to dejlige børn jeg har i forvejen, og så vide at jeg kunne have haft en mere af slagsen...det har været en hård omgang, og specielt fordi lillebror kom 3 mdr før tid...så har to drenge med 8 mdrs mellemrum...men jeg vil for alt i verden ikke undvære dem...men jeg er også meget ene om ungerne da min mand har været ude for en ulykke, for nogle år siden og har kun en arbejds evne på 12 timer om ugen....som han arbejder om natten...så han sover det meste af dagen....ønsker dig alt mulig held og lykke og vælger du at få barnet, skal du nok finde energien og kræfterne til det...man kan meget mere, end man nogen gange selv tror...

hold da op .. 

jeg ved heller ikke hvad skal jeg skal gøre uden min søn, og tanken om en arbot kan få mig til at græde ;'/ .. men alligevel er jeg bare fucking nervøs, hvad der skal forgå i fremtiden..

men det jeg er mest bange få det er min kæreste bliver sur/skuffet få hanhar HELE tiden sagdt han ikke ville have endnu en baby får om 3 år mindst, og der kun lige gået lidt over 3 mdr. så er meget nervøs til hvordan han ville tag det, som sagdt han bliver jo kun 20 .. 

Anmeld

9. september 2011

tweety2060

sender lige sådanne et par din vej og håber I SAMMEN finder en løsning som er holdbar for JER BEGGE. Prøv at nyde weekenden og overvej hvad du har lyst til. Pøj pøj

Anmeld

9. september 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Sådan har jeg ikke set på det, at han er så gammel og skal begynde i vuggestue .. Tak få du sagde det.. 

. Jeg bor alene sammen med kærese og vores søn 200 km væk fra min familie og venner så jeg har ikke nogen her i nærheden jeg sankke med.. ;/ Så de tætteste jeg kommer på at fortælle nogen der er til jer her på baby. og det har hjulpet mig meget indtil vider.. 

I har alle fået mig i lidt  bedre humør..

velbekomme... det er ikke altid man lige når at tænke rationelt når man er i chok

og vi er her for hinanden herinde... og det er rigtig dejligt at vi alle kan komme med nogle råd og kram så bliver mange ting bare en anelse nemmere  

Anmeld

9. september 2011

norenberg

Anonym skriver:

hold da op .. 

jeg ved heller ikke hvad skal jeg skal gøre uden min søn, og tanken om en arbot kan få mig til at græde ;'/ .. men alligevel er jeg bare fucking nervøs, hvad der skal forgå i fremtiden..

men det jeg er mest bange få det er min kæreste bliver sur/skuffet få hanhar HELE tiden sagdt han ikke ville have endnu en baby får om 3 år mindst, og der kun lige gået lidt over 3 mdr. så er meget nervøs til hvordan han ville tag det, som sagdt han bliver jo kun 20 .. 

kan godt forstå at du er nervøs for hans reaktion, men hvis i ikke har brugt beskyttelse, er han jo også klar over at i kunne risikere at blive gravid igen...men mon ikke han tager det meget pænt når han først har vænnet sig til tanken...her tog det lang tid og forholde sig til det...men vi havde begge heldigvis den holdning at abort var udelukket...

Anmeld

9. september 2011

Silas&Mille

Anonym skriver:

I maj fik jeg min søn, elsker ham over alt.

Idag tog jeg en test, om mit værste mareridt er sket - den var positvi ;/ .. 

Jeg ved virklige ikke hvad jeg skal gøre? .. er helt ude af mig slev.. IGEN ved det, igengang min kæreste ved det.. Jeg ved virklige ikke hvad jeg skal gøre.. Jeg tror ikke jeg kan holde til at få et baby mere, da min kæreste og har et arbjede hvor han er væk i flere dage, så jeg står slev med min søn.. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. Få jeg er imod abort, jeg fik en få nogen år siden og det gik jeg helt ned af.. 

ARRHG !! .. 

.. min værste dag !!! 

Jeg stod i samme situation som dig for 3 måneder siden.

Fortalte kæresten at jeg altså var gået nogle dage over tiden igen. På det tidspunkt var vores søn kun lige knap 5 måneder gammel og vi skulle holde dåb.

Tre dage efter dåben var der stadig ikke sket noget og jeg tog en test og den var positiv... SHIT tænkte vi bare begge to og vi vendte og drejede situatioen igen og igen den dag. Jeg selv er imod abort på egen krop, men det var oppe og vende flere gange, af flere forskellige grunde. Til sidst blev vi enige om at beholde det og jeg er nu 18+6 henne i dag. Silas når næsten at blive 13 måneder hvis jeg holder terminen. 

Vi ser det fra den positive side. De kommer til at få meget ud af hinanden

Jeg ved hvad du går og tænker (har i hvert fald en fornemmelse af det) og ja det er svært at finde ud af hvad man gør. Her ville kæresten også gerne have ventet et år eller to inden vi skulle have nummer to, men nu glæder han sig som et lille barn (igen) til den lille kommer.

Ved ikke om du får noget ud af at læse mit indlæg. Men snak i hvert fald med din kæreste og fortæl hvad du føler. Du skal ikke afskrive ham med det samme. Det kan jo tænkes han gerne vil beholde det, selvom det er noget tidligere end planlagt

Hvis du har lyst må du gerne skrive en PB, hvis u har brug for at lukke flere tanker ud

Anmeld

9. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

.. Jo det pejler vi, men der var lige en gang hvor vi ikke gjorde. ;/ .. 

ville sankke med ham når han kommer hjem søndag eller mandag, før kommer han ikke hjem ;/ .. så jeg skal holde det lidt endnu.. 

jeg synes begge ting er svære, jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre, ;/ - kender ikke nogen der er så ung som mig ( er 21 ) som har pseudotvillinger, så kender ikke nogen jeg kan sankke med om det.. 

Jeg er næsten 100 porcent sikker på min kæreste siger det er op til mig hvad jeg ville gøre, og jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre.. få vi er jo heller masse penge - jeg har ikke noget job eller uddandelse ;/ ..

Du skal sætte dig ned og bruge din fornuft og dit hjerte.

For mange år siden blev jeg nødt til at vælge abort frem for et barn mere. Det var af simpel nød, for det var på det tidspunkt til fare for mit liv at få en mere.
Ja..det har pint mig lige siden, men jeg ved også at det var godt jeg gjorde det, og....jeg ville gøre det igen, hvis jeg skulle stå i samme situation igen.

Hvis det er sådan, at du ganske enkelt ikke har overskud nu, jamen så lad være.
Børn skal være ønskede helt igennem, de skal ikke være tålte.
Selvfølgelig er det rent fysisk ikke til fare for dig at få et barn mere så hurtigt, men det er det måske rent psykisk.
Det er nemlig hårdt at være mor til pseudotvillinger. Det kræver meget overskud og energi. Så du må gøre op med dig selv om det kan risikere at blive på bekostning af dit barn og dig selv, at få en mere nu.

Alt det bedste og stort knus.

Anmeld

9. september 2011

twinboys

Anonym skriver:

Nej desværre, han tog afted her i formiddag og der viste jeg ikke noget.. ;/ .. så det bliver først søndag eller mandag ;/ .. så kan jeg osse gåog tænke over hvad jeg ville sige..

Er bare røv nervøs .. 

ja så kan du gå i weekenden og tænke på hvordan du skal fremlægge det, og du er måske selv kommet frem til om du vil beholde spiren eller ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.