Anonym skriver:
I maj fik jeg min søn, elsker ham over alt.
Idag tog jeg en test, om mit værste mareridt er sket - den var positvi ;/ ..
Jeg ved virklige ikke hvad jeg skal gøre? .. er helt ude af mig slev.. IGEN ved det, igengang min kæreste ved det.. Jeg ved virklige ikke hvad jeg skal gøre.. Jeg tror ikke jeg kan holde til at få et baby mere, da min kæreste og har et arbjede hvor han er væk i flere dage, så jeg står slev med min søn.. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. Få jeg er imod abort, jeg fik en få nogen år siden og det gik jeg helt ned af..
ARRHG !! .. 

.. min værste dag !!!
Jeg stod i samme situation som dig for 3 måneder siden.
Fortalte kæresten at jeg altså var gået nogle dage over tiden igen. På det tidspunkt var vores søn kun lige knap 5 måneder gammel og vi skulle holde dåb.
Tre dage efter dåben var der stadig ikke sket noget og jeg tog en test og den var positiv... SHIT tænkte vi bare begge to og vi vendte og drejede situatioen igen og igen den dag. Jeg selv er imod abort på egen krop, men det var oppe og vende flere gange, af flere forskellige grunde. Til sidst blev vi enige om at beholde det og jeg er nu 18+6 henne i dag. Silas når næsten at blive 13 måneder hvis jeg holder terminen.
Vi ser det fra den positive side. De kommer til at få meget ud af hinanden 
Jeg ved hvad du går og tænker (har i hvert fald en fornemmelse af det) og ja det er svært at finde ud af hvad man gør. Her ville kæresten også gerne have ventet et år eller to inden vi skulle have nummer to, men nu glæder han sig som et lille barn (igen) til den lille kommer.
Ved ikke om du får noget ud af at læse mit indlæg. Men snak i hvert fald med din kæreste og fortæl hvad du føler. Du skal ikke afskrive ham med det samme. Det kan jo tænkes han gerne vil beholde det, selvom det er noget tidligere end planlagt 
Hvis du har lyst må du gerne skrive en PB, hvis u har brug for at lukke flere tanker ud 
Anmeld