:'( .. Hvad gør jeg ? .. :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.222 visninger
37 svar
0 synes godt om
9. september 2011

Anonym trådstarter

I maj fik jeg min søn, elsker ham over alt.

Idag tog jeg en test, om mit værste mareridt er sket - den var positvi ;/ .. 

Jeg ved virklige ikke hvad jeg skal gøre? .. er helt ude af mig slev.. IGEN ved det, igengang min kæreste ved det.. Jeg ved virklige ikke hvad jeg skal gøre.. Jeg tror ikke jeg kan holde til at få et baby mere, da min kæreste og har et arbjede hvor han er væk i flere dage, så jeg står slev med min søn.. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. Få jeg er imod abort, jeg fik en få nogen år siden og det gik jeg helt ned af.. 

ARRHG !! .. 

.. min værste dag !!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

twinboys

Anonym skriver:

I maj fik jeg min søn, elsker ham over alt.

Idag tog jeg en test, om mit værste mareridt er sket - den var positvi ;/ .. 

Jeg ved virklige ikke hvad jeg skal gøre? .. er helt ude af mig slev.. IGEN ved det, igengang min kæreste ved det.. Jeg ved virklige ikke hvad jeg skal gøre.. Jeg tror ikke jeg kan holde til at få et baby mere, da min kæreste og har et arbjede hvor han er væk i flere dage, så jeg står slev med min søn.. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. Få jeg er imod abort, jeg fik en få nogen år siden og det gik jeg helt ned af.. 

ARRHG !! .. 

.. min værste dag !!! 

Lav dagen om til glædens dag...

Jeg tror du vokser med opgaven, så spring ud i det...

Hvorfor snakker du ikke med kæresten om det...

Majbritt

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Lav dagen om til glædens dag...

Jeg tror du vokser med opgaven, så spring ud i det...

Hvorfor snakker du ikke med kæresten om det...

Majbritt

.. er bange få hvad han siger - han bliver kun 20 i år og jeg bliver 21 .. 

og jeg får bare så dårlig samvittighed få der så mange der ude der ikke kan få børen og de gør alt få at få et og mig og min kæreste har sex en gang og BANG... 

...

Anmeld

9. september 2011

Moar2011

Først et kram  . - hvis jeg stod i dit sted, ville jeg havde det ligesom dig - MEN jeg ville helt klart snakke med kæresten om det , høre hvordan han har det med tanken om en mere - hvordan i begge har det .. osv osv .. få snakket det hele godt igennem.. og igen der går 9mdr før bebs er der, måske du vender dig til tanken, og gør det til en fantastisk ting og glæd jer - i skal nok voske med opgaven, du/i er jo ikke det første par der er udsat for en uønsket graviditet ..

Anmeld

9. september 2011

twinboys

Anonym skriver:

.. er bange få hvad han siger - han bliver kun 20 i år og jeg bliver 21 .. 

og jeg får bare så dårlig samvittighed få der så mange der ude der ikke kan få børen og de gør alt få at få et og mig og min kæreste har sex en gang og BANG... 

...

Du må tage snakken med ham... så lav en god middag og fortæl ham om det..

Bruger i ikke beskyttelse???

Majbritt

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

Først et kram  . - hvis jeg stod i dit sted, ville jeg havde det ligesom dig - MEN jeg ville helt klart snakke med kæresten om det , høre hvordan han har det med tanken om en mere - hvordan i begge har det .. osv osv .. få snakket det hele godt igennem.. og igen der går 9mdr før bebs er der, måske du vender dig til tanken, og gør det til en fantastisk ting og glæd jer - i skal nok voske med opgaven, du/i er jo ikke det første par der er udsat for en uønsket graviditet ..

.. jeg ville prøve sankke med ham når han kommer hjem søndag/mandag .. er bare meget nervøs til hvad han ville sige? .. få han har sagt han ville ikke have en mere får om et par år .. :/
jeg er osse bange få det ville ødelægge voeres forhold ;/ ..

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Du må tage snakken med ham... så lav en god middag og fortæl ham om det..

Bruger i ikke beskyttelse???

Majbritt

.. jo det gør vi, men vi var på weekendet på fyn hvor vi hade glemt kondomerne og det var langt ude på landt, og vi tænkt den ene gang sker der nok ikke noget.. men jo ..

.. er narvøs til hvad han harat sige  ..

Anmeld

9. september 2011

twinboys

Anonym skriver:

.. jo det gør vi, men vi var på weekendet på fyn hvor vi hade glemt kondomerne og det var langt ude på landt, og vi tænkt den ene gang sker der nok ikke noget.. men jo ..

.. er narvøs til hvad han harat sige  ..

i var jo to til at lave den lille spire så skal i også være to til at beslutte hvad i gør nu...

Majbritt

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

i var jo to til at lave den lille spire så skal i også være to til at beslutte hvad i gør nu...

Majbritt

jeg kan kun give dig ret .. 

men jeg trængt osse bare at fortælle nogen hvordan jeg hade det.. 

. tak .. 

Anmeld

9. september 2011

twinboys

Anonym skriver:

jeg kan kun give dig ret .. 

men jeg trængt osse bare at fortælle nogen hvordan jeg hade det.. 

. tak .. 

Kan jeg godt forstå, men tror og håber at du får det bedre ved at tale med ham om det...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.