SussieThyssen skriver:
Jamen stakkels dig..har I slet ikke brugt prævention??
Anyway..så føler jeg virkeligt med dig. Det er meget svært.
Du bliver jo nødt til at sætte dig ned og snakke det hele igennem med din kæreste og så tage den derfra.
Det er overhovedet ikke let at få pseudotvillinger, så det er noget man skal overveje kraftigt, men det er også hårdt at få en abort.
Men hvis du virkeligt er ved at gå i spåner ved tanken om at få en mere så hurtigt, så er det måske klogest at få det overstået hurtigst muligt.
I virkeligheden er der jo kun en der kan afgøre den sag, og det er dig, så jeg sender dig 1000 trøsteknus..jeg håber du hurtigt får styr på det.

Kærligst
Sussie
.. Jo det pejler vi, men der var lige en gang hvor vi ikke gjorde. ;/ ..
ville sankke med ham når han kommer hjem søndag eller mandag, før kommer han ikke hjem ;/ .. så jeg skal holde det lidt endnu..
jeg synes begge ting er svære, jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre, ;/ - kender ikke nogen der er så ung som mig ( er 21 ) som har pseudotvillinger, så kender ikke nogen jeg kan sankke med om det..
Jeg er næsten 100 porcent sikker på min kæreste siger det er op til mig hvad jeg ville gøre, og jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre.. få vi er jo heller masse penge - jeg har ikke noget job eller uddandelse ;/ ..
Anmeld