:'( .. Hvad gør jeg ? .. :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

det er sket for mange. og det skal nok gå hvis du vælger at få et barn til... til den tid vil din søn gå i vuggestue eller dagpleje. og så drejer det sig måske kun om aftensmaden og putningen... 

men du bestemmer helt selv sammen med din kæreste hvad der skal ske. Men har du ikke noget familie eller en tæt venninde som du kan bruge til at snakke med bare.. bare for at få det ud af verden og få lidt ro på til du skal tale med din kæreste.. nervøsiteten forsvinder ofte hvis du lige får snakket med nogle om det og gerne snakket meget med om det

Sådan har jeg ikke set på det, at han er så gammel og skal begynde i vuggestue .. Tak få du sagde det.. 

. Jeg bor alene sammen med kærese og vores søn 200 km væk fra min familie og venner så jeg har ikke nogen her i nærheden jeg sankke med.. ;/ Så de tætteste jeg kommer på at fortælle nogen der er til jer her på baby. og det har hjulpet mig meget indtil vider.. 

I har alle fået mig i lidt  bedre humør..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

I maj fik jeg min søn, elsker ham over alt.

Idag tog jeg en test, om mit værste mareridt er sket - den var positvi ;/ .. 

Jeg ved virklige ikke hvad jeg skal gøre? .. er helt ude af mig slev.. IGEN ved det, igengang min kæreste ved det.. Jeg ved virklige ikke hvad jeg skal gøre.. Jeg tror ikke jeg kan holde til at få et baby mere, da min kæreste og har et arbjede hvor han er væk i flere dage, så jeg står slev med min søn.. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. Få jeg er imod abort, jeg fik en få nogen år siden og det gik jeg helt ned af.. 

ARRHG !! .. 

.. min værste dag !!! 

Jamen stakkels dig..har I slet ikke brugt prævention??

Anyway..så føler jeg virkeligt med dig. Det er meget svært.
Du bliver jo nødt til at sætte dig ned og snakke det hele igennem med din kæreste og så tage den derfra.
Det er overhovedet ikke let at få pseudotvillinger, så det er noget man skal overveje kraftigt, men det er også hårdt at få en abort.
Men hvis du virkeligt er ved at gå i spåner ved tanken om at få en mere så hurtigt, så er det måske klogest at få det overstået hurtigst muligt.

I virkeligheden er der jo kun en der kan afgøre den sag, og det er dig, så jeg sender dig 1000 trøsteknus..jeg håber du hurtigt får styr på det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. september 2011

jeanett 26

Jeg har en søn på næsten 4år

en på næsten 3år

og en på 1½ år

og har en mere på vej til januar og manden er kun hjemme hver 2-3 weekend du skal nok finde en rytme. Måske det er hårdt i starten men du skal nok klare det.

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jamen stakkels dig..har I slet ikke brugt prævention??

Anyway..så føler jeg virkeligt med dig. Det er meget svært.
Du bliver jo nødt til at sætte dig ned og snakke det hele igennem med din kæreste og så tage den derfra.
Det er overhovedet ikke let at få pseudotvillinger, så det er noget man skal overveje kraftigt, men det er også hårdt at få en abort.
Men hvis du virkeligt er ved at gå i spåner ved tanken om at få en mere så hurtigt, så er det måske klogest at få det overstået hurtigst muligt.

I virkeligheden er der jo kun en der kan afgøre den sag, og det er dig, så jeg sender dig 1000 trøsteknus..jeg håber du hurtigt får styr på det.

Kærligst
Sussie

.. Jo det pejler vi, men der var lige en gang hvor vi ikke gjorde. ;/ .. 

ville sankke med ham når han kommer hjem søndag eller mandag, før kommer han ikke hjem ;/ .. så jeg skal holde det lidt endnu.. 

jeg synes begge ting er svære, jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre, ;/ - kender ikke nogen der er så ung som mig ( er 21 ) som har pseudotvillinger, så kender ikke nogen jeg kan sankke med om det.. 

Jeg er næsten 100 porcent sikker på min kæreste siger det er op til mig hvad jeg ville gøre, og jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre.. få vi er jo heller masse penge - jeg har ikke noget job eller uddandelse ;/ ..

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

jeanett 26 skriver:

Jeg har en søn på næsten 4år

en på næsten 3år

og en på 1½ år

og har en mere på vej til januar og manden er kun hjemme hver 2-3 weekend du skal nok finde en rytme. Måske det er hårdt i starten men du skal nok klare det.

okay.. 

det lyder osse som en udforting.. 

er bange få jeg ikke har nok af mig slev til dem begge to, ;/ .. hvordan klar du det? ;ii

Anmeld

9. september 2011

jeanett 26

Vil lyve hvis jeg sagde det altid var nemt. Men er faktisk ik så hårdt som det lyder, de 2 store gøre rigtige mange ting selv. Og er rigtig dygtig til hjælpe til. Og vi har en fast rytme, som de kender.

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

jeanett 26 skriver:

Vil lyve hvis jeg sagde det altid var nemt. Men er faktisk ik så hårdt som det lyder, de 2 store gøre rigtige mange ting selv. Og er rigtig dygtig til hjælpe til. Og vi har en fast rytme, som de kender.

jamen hvis det er har jeg jo to små, de kan jo ikke rigtig hjælpe med noget, så jeg er mere nysgerrig over hvordan det gik da du hade de to små ? .. 

Anmeld

9. september 2011

jeanett 26

Du finde noget styrke frem du ik troede du havde når det bliver nødvendigt.

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

jeanett 26 skriver:

Du finde noget styrke frem du ik troede du havde når det bliver nødvendigt.

det lyder spænde.. men hvordan tog familie og venner det? 

jeg er bange få de tænker at vi få dumme og få en til ... :/

Anmeld

9. september 2011

norenberg

jeg kan kun sige en ting spring ud idet, jeg taler selv af erfaring stod med en positiv test 5 uger efter jeg havde fået min søn...jeg havde det ligesom dig....for mig var abort bare udelukket...ville ikke kunne gå rund og se på de to dejlige børn jeg har i forvejen, og så vide at jeg kunne have haft en mere af slagsen...det har været en hård omgang, og specielt fordi lillebror kom 3 mdr før tid...så har to drenge med 8 mdrs mellemrum...men jeg vil for alt i verden ikke undvære dem...men jeg er også meget ene om ungerne da min mand har været ude for en ulykke, for nogle år siden og har kun en arbejds evne på 12 timer om ugen....som han arbejder om natten...så han sover det meste af dagen....ønsker dig alt mulig held og lykke og vælger du at få barnet, skal du nok finde energien og kræfterne til det...man kan meget mere, end man nogen gange selv tror...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.