:'( .. Hvad gør jeg ? .. :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

Lotus86

Kan godt forstå du er ked af det, det er noget af en kamel at sluge.. Men som de andrer siger, så må du snakke med din kæreste om det, og så må i sammen finde ud af hvad i skal gøre, det er jo trods alt ikke verdens undergang, og sikker på i nok skal klare det, hvis i vælger at beholde det, i er jo ikke de første der har fået børn så tæt op af hinanden

Og synes da det er trist du er nervøs for hans reaktion, det er jo ikke din skyld alene, man er jo to om at lave en baby..

Håber det bedste for dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Kan jeg godt forstå, men tror og håber at du får det bedre ved at tale med ham om det...

Majbritt

.. jeg kan ikke rigtig sankke med ham før søndag eller mandag :/ .. synes det var alt få lang tid og holde det inde få mig slev.. 

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Kan godt forstå du er ked af det, det er noget af en kamel at sluge.. Men som de andrer siger, så må du snakke med din kæreste om det, og så må i sammen finde ud af hvad i skal gøre, det er jo trods alt ikke verdens undergang, og sikker på i nok skal klare det, hvis i vælger at beholde det, i er jo ikke de første der har fået børn så tæt op af hinanden

Og synes da det er trist du er nervøs for hans reaktion, det er jo ikke din skyld alene, man er jo to om at lave en baby..

Håber det bedste for dig..

jeg har lige kigget på det - jeg har termin samme dag som min søn termin.. så der ville være et år imellen dem :/ .. 

Jeg er meget bange.. få hvad han har at sige.. :/ ..

Mange tak ..

Anmeld

9. september 2011

Moar2011

Anonym skriver:

.. jeg ville prøve sankke med ham når han kommer hjem søndag/mandag .. er bare meget nervøs til hvad han ville sige? .. få han har sagt han ville ikke have en mere får om et par år .. :/
jeg er osse bange få det ville ødelægge voeres forhold ;/ ..

tror alle er nervøs for om det ødelægger forholdet nu hvor det ikke er planlagt .. men han skal jo have det afvide , og nu kan jo sige det på en go måde så i bare kan snakke det stille og roligt igennem feks mens den bette sover ..

Anmeld

9. september 2011

twinboys

Anonym skriver:

.. jeg kan ikke rigtig sankke med ham før søndag eller mandag :/ .. synes det var alt få lang tid og holde det inde få mig slev.. 

Ses i ikke idag???

Det er længe at gå at vente....

Godt du har fået det ud her...

Majbritt

Anmeld

9. september 2011

Lotus86

Anonym skriver:

jeg har lige kigget på det - jeg har termin samme dag som min søn termin.. så der ville være et år imellen dem :/ .. 

Mange tak ..

Hvad er det du er bange for? At han skal blive sur? Igen, det er jo ikke din skyld alene, han ved lige så godt som dig, hvad der kan ske når man dyrker ubeskyttet sex.

Anmeld

9. september 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Mange tak ..

det er sket for mange. og det skal nok gå hvis du vælger at få et barn til... til den tid vil din søn gå i vuggestue eller dagpleje. og så drejer det sig måske kun om aftensmaden og putningen... 

men du bestemmer helt selv sammen med din kæreste hvad der skal ske. Men har du ikke noget familie eller en tæt venninde som du kan bruge til at snakke med bare.. bare for at få det ud af verden og få lidt ro på til du skal tale med din kæreste.. nervøsiteten forsvinder ofte hvis du lige får snakket med nogle om det og gerne snakket meget med om det

Anmeld

9. september 2011

Gaia

Lotus86 skriver:

Hvad er det du er bange for? At han skal blive sur? Igen, det er jo ikke din skyld alene, han ved lige så godt som dig, hvad der kan ske når man dyrker ubeskyttet sex.

Enig!

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

tror alle er nervøs for om det ødelægger forholdet nu hvor det ikke er planlagt .. men han skal jo have det afvide , og nu kan jo sige det på en go måde så i bare kan snakke det stille og roligt igennem feks mens den bette sover ..

det rigtig .. få var osse bange få at fortælle han det første gang.. menjeg må bare spinge ud i det når han kommer hjem ..

Anmeld

9. september 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Ses i ikke idag???

Det er længe at gå at vente....

Godt du har fået det ud her...

Majbritt

Nej desværre, han tog afted her i formiddag og der viste jeg ikke noget.. ;/ .. så det bliver først søndag eller mandag ;/ .. så kan jeg osse gåog tænke over hvad jeg ville sige..

Er bare røv nervøs .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.