Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nessie skriver: Hvor er det altså bare en flot mave Næsten synd, at den skal byttes ud med en baby, men også kun næsten Håber at der snart sker noget
Hvor er det altså bare en flot mave Næsten synd, at den skal byttes ud med en baby, men også kun næsten
Håber at der snart sker noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maalene skriver: Hej skønne piger Så nåede jeg uge 39 - 14 DAGE TILBAGE Det er bare gået SÅ stærkt - og hun er SÅ velkommen, vi har bare alt klar til vores lille, skønne datter Maven har vidst tabt kampen til tyngdekraften efterhånden, men det er jo kun dejligt at vide, at hun er klar til at se verden (og sine utålmodige forældre) Det satte desværre ikke gang i tingene med en tur i IKEA i går, men det var da et forsøg værd - så selvom der stadig er 14 dage tilbage til termin, må I hellere end gerne begynde at sende en liiiille smulle ve-støv afsted, så hun forhåbentlig kommer ud lige omkring termin (men ville nu heller ikke gøre noget, hvis hun kom nu) Ha' en helt fantastisk skøn weekend allesammen
Hej skønne piger Så nåede jeg uge 39 - 14 DAGE TILBAGE Det er bare gået SÅ stærkt - og hun er SÅ velkommen, vi har bare alt klar til vores lille, skønne datter Maven har vidst tabt kampen til tyngdekraften efterhånden, men det er jo kun dejligt at vide, at hun er klar til at se verden (og sine utålmodige forældre) Det satte desværre ikke gang i tingene med en tur i IKEA i går, men det var da et forsøg værd - så selvom der stadig er 14 dage tilbage til termin, må I hellere end gerne begynde at sende en liiiille smulle ve-støv afsted, så hun forhåbentlig kommer ud lige omkring termin (men ville nu heller ikke gøre noget, hvis hun kom nu) Ha' en helt fantastisk skøn weekend allesammen
Maalene skriver: Haha - hvor er du sød Men nu hvor den er ved at være godt i vejen, så synes jeg absolut ikke det er synd... Hehe... Men mon ikke jeg kommer til at savne den alligevel
Haha - hvor er du sød Men nu hvor den er ved at være godt i vejen, så synes jeg absolut ikke det er synd... Hehe... Men mon ikke jeg kommer til at savne den alligevel
Det er dejligt at få den lille i armene, men der er altså noget helt specielt ved at være gravid, som man jo kun oplever få gange i sit liv
Babyklar skriver: ihh hvor er du altså floooot gravid .. hold da op jeg synes tiden går hurtig - det da ikk så længe siden man hørte dig fortælle den gladlige nyhed .. heh .. der kan man bare se .. Glæder mig SÅ meget til at se jeres lille prinsesse
ihh hvor er du altså floooot gravid .. hold da op jeg synes tiden går hurtig - det da ikk så længe siden man hørte dig fortælle den gladlige nyhed .. heh .. der kan man bare se .. Glæder mig SÅ meget til at se jeres lille prinsesse
merichs skriver: Sikke da en flot mave Den ser rigtig nok ud til at være klar til at "levere guldklumpen" for at i snart får vidunderet at se, og sender en lillebitte smule ve-støv afsted mod dig
Sikke da en flot mave Den ser rigtig nok ud til at være klar til at "levere guldklumpen"
for at i snart får vidunderet at se, og sender en lillebitte smule ve-støv afsted mod dig
Kofoed. skriver: Tak Håber vi begge når det
Tak Håber vi begge når det
Frøken J. skriver: Dét der er bare definitionen af en smuk babyhule! Sende dig vestøv i dag og i morgen. Fra på søndag vil jeg gerne selv have det, for der er hun fuldbåren
Dét der er bare definitionen af en smuk babyhule! Sende dig vestøv i dag og i morgen. Fra på søndag vil jeg gerne selv have det, for der er hun fuldbåren
Maalene skriver: Så får hun en ekstra stor gave, hvis hun kommer i weekenden
Så får hun en ekstra stor gave, hvis hun kommer i weekenden
Jepper
Nessie skriver: Det er dejligt at få den lille i armene, men der er altså noget helt specielt ved at være gravid, som man jo kun oplever få gange i sit liv
Maalene skriver: Det har du fuldstændig ret i - man har bare svært ved at se det, når man er så tæt på mål, men priser mig nu lykkelig for, at vi er så velsignede at være blevet gravide og venter os en sund og rask lille datter
Det har du fuldstændig ret i - man har bare svært ved at se det, når man er så tæt på mål, men priser mig nu lykkelig for, at vi er så velsignede at være blevet gravide og venter os en sund og rask lille datter
Nemlig
Hvis jeg bliver gravid igen, så vil jeg prøve at nyde det mere, man kan jo først se bagefter, hvor fantastisk det egentlig er. Og ethvert barn er et mirakel, det er jo helt fantastisk, at sådan et lille væsen udvikler sig i ens krop
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128