Guldklumpen uge 39 (38+0) <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.778 visninger
55 svar
0 synes godt om
9. september 2011

Maalene

Hej skønne piger

Så nåede jeg uge 39 - 14 DAGE TILBAGE

Det er bare gået SÅ stærkt - og hun er SÅ velkommen, vi har bare alt klar til vores lille, skønne datter

Maven har vidst tabt kampen til tyngdekraften efterhånden, men det er jo kun dejligt at vide, at hun er klar til at se verden (og sine utålmodige forældre)

Det satte desværre ikke gang i tingene med en tur i IKEA i går, men det var da et forsøg værd - så selvom der stadig er 14 dage tilbage til termin, må I hellere end gerne begynde at sende en liiiille smulle ve-støv afsted, så hun forhåbentlig kommer ud lige omkring termin (men ville nu heller ikke gøre noget, hvis hun kom nu)

Ha' en helt fantastisk skøn weekend allesammen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Dansker I Holland

Jamen du får da lige en spand vestøv herfra Håber snart hun kommer ud til jer smiler.. OG smuk mave forresten

Anmeld

9. september 2011

Putomanen

Jeg sender en knivspids ve-støv din vej

Jeg synes at din mave ser helt fantastisk ud, der er da ikke meget tyngdekraft over den 

Anmeld

9. september 2011

Maalene

Dansker I Holland skriver:

Jamen du får da lige en spand vestøv herfra Håber snart hun kommer ud til jer smiler.. OG smuk mave forresten

Tusind mange tak - det modtages med kyshånd

Og tusind tak for de søde ord Håber også snart vi får hende at se

Anmeld

9. september 2011

banditten2011

Maalene skriver:

Hej skønne piger

Det er bare gået SÅ stærkt - og hun er SÅ velkommen, vi har bare alt klar til vores lille, skønne datter

Maven har vidst tabt kampen til tyngdekraften efterhånden, men det er jo kun dejligt at vide, at hun er klar til at se verden (og sine utålmodige forældre)

Det satte desværre ikke gang i tingene med en tur i IKEA i går, men det var da et forsøg værd - så selvom der stadig er 14 dage tilbage til termin, må I hellere end gerne begynde at sende en liiiille smulle ve-støv afsted, så hun forhåbentlig kommer ud lige omkring termin (men ville nu heller ikke gøre noget, hvis hun kom nu)

hold da op hvor sidder den mave ellers flot på dig

men sender da en masse ve støv afsted

Anmeld

9. september 2011

Maalene

Putomanen skriver:

Jeg sender en knivspids ve-støv din vej

Jeg synes at din mave ser helt fantastisk ud, der er da ikke meget tyngdekraft over den 

Tusind mange tak - glæder mig til om 8 mdr. hvor jeg forhåbentlig kan sende til dig

Nej, den er bare sunket godt - det er ihvertfald svært at sidde med samlede ben nu Hihi...

Anmeld

9. september 2011

Dansker I Holland

Maalene skriver:

Tusind mange tak - det modtages med kyshånd

Og tusind tak for de søde ord Håber også snart vi får hende at se

Hehe selv tak jeg kan godt forstå du glæder dig hihi.. Det er SÅ stort

P.S: Lige lidt mere vestøv

Anmeld

9. september 2011

Maalene

banditten2011 skriver:

hold da op hvor sidder den mave ellers flot på dig

men sender da en masse ve støv afsted

Tusind mange tak - hvor er du sød

Og tusind tak for ve-støvet, lad os håbe det kan sætte lidt fut i hende derinde

Anmeld

9. september 2011

Valle81

Maalene skriver:

Hej skønne piger

Smuk med smuk på tilsat lidt ekstra smukt

Anmeld

9. september 2011

Maalene

Dansker I Holland skriver:

Hehe selv tak jeg kan godt forstå du glæder dig hihi.. Det er SÅ stort

P.S: Lige lidt mere vestøv

Uhh ja, du må vide hvor fantastisk det er at blive mor Kan slet slet ikke vente længere (selvom jeg vidst er nødt til det)

Hihi - tusind mange tak, lad os håbe det giver bonus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.