Guldklumpen uge 39 (38+0) <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

Maalene

Valle81 skriver:

Smuk med smuk på tilsat lidt ekstra smukt

Århhh - hvor er du bare sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

banditten2011

Maalene skriver:

Tusind mange tak - hvor er du sød

Og tusind tak for ve-støvet, lad os håbe det kan sætte lidt fut i hende derinde

jaa lad os håbe det.. jeg er kun i uge 31+1 og jeg kan sleet ikk vente mere så kan godt forstå du gerne vil ha bebs ud nu

Anmeld

9. september 2011

Maalene

banditten2011 skriver:

jaa lad os håbe det.. jeg er kun i uge 31+1 og jeg kan sleet ikk vente mere så kan godt forstå du gerne vil ha bebs ud nu

Så kan jeg godt tillade mig at være lidt utålmodig

Men hvis det kan trøste dig, så går tiden bare SÅ stærkt, så inden længe sender jeg ve-støv afsted til dig

Anmeld

9. september 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Hej skønne piger

Så nåede jeg uge 39 - 14 DAGE TILBAGE

Det er bare gået SÅ stærkt - og hun er SÅ velkommen, vi har bare alt klar til vores lille, skønne datter

Maven har vidst tabt kampen til tyngdekraften efterhånden, men det er jo kun dejligt at vide, at hun er klar til at se verden (og sine utålmodige forældre)

Det satte desværre ikke gang i tingene med en tur i IKEA i går, men det var da et forsøg værd - så selvom der stadig er 14 dage tilbage til termin, må I hellere end gerne begynde at sende en liiiille smulle ve-støv afsted, så hun forhåbentlig kommer ud lige omkring termin (men ville nu heller ikke gøre noget, hvis hun kom nu)

Ha' en helt fantastisk skøn weekend allesammen

Lige så snart jeg har født, så får du al overskydende vestøv men synes altså det er vildt hvor lækker maven er - og igen får jeg lyst til at pande din gamle JM. Kan hun ikke se, at det er lækkerhedskilo? (At jeg så ik kan se, hvor de sidder, er så en anden sag!)

Anmeld

9. september 2011

banditten2011

Maalene skriver:

Så kan jeg godt tillade mig at være lidt utålmodig

Men hvis det kan trøste dig, så går tiden bare SÅ stærkt, så inden længe sender jeg ve-støv afsted til dig

jaah sagtens

det håber jeg virkelig den gør

Anmeld

9. september 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Hej skønne piger

Så nåede jeg uge 39 - 14 DAGE TILBAGE

Det er bare gået SÅ stærkt - og hun er SÅ velkommen, vi har bare alt klar til vores lille, skønne datter

Maven har vidst tabt kampen til tyngdekraften efterhånden, men det er jo kun dejligt at vide, at hun er klar til at se verden (og sine utålmodige forældre)

Det satte desværre ikke gang i tingene med en tur i IKEA i går, men det var da et forsøg værd - så selvom der stadig er 14 dage tilbage til termin, må I hellere end gerne begynde at sende en liiiille smulle ve-støv afsted, så hun forhåbentlig kommer ud lige omkring termin (men ville nu heller ikke gøre noget, hvis hun kom nu)

Ha' en helt fantastisk skøn weekend allesammen

hvor er du altså fin og smuk smuk mave

jeg vil rigtig gerne sende dig masser af ve støv, er selv ved at mærke at jeg virkelig gerne vil have bettemanden ud nu, men har en indre stemme der siger at jeg kommer til at gå 14 dage over tid så..  

Anmeld

9. september 2011

NinaNymannMadsen

målet nærmer sig med hastige skridt.
sender alt de vestøv jeg kan og så håber jeg efekten er stor når det nu ikke skal så langt.

Anmeld

9. september 2011

Kofoed.

Smuk smuk mave søde.

Og igen igen sender jeg noget vestøv afsted til dig

Anmeld

9. september 2011

Lotus86

Hvor er du bare fin, søde

Og hvor er det bare vildt at det nu kan ske når somt helst, inden du har set dig om, er du MOAR

Glæder mig til at se jeres lille prinsesse

Anmeld

9. september 2011

twinboys

Skøn mavse...

Og ve-støv på vej til dig....

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuust

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.