Guldklumpen uge 39 (38+0) <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

Nessie

Hvor er det altså bare en flot mave Næsten synd, at den skal byttes ud med en baby, men også kun næsten

Håber at der snart sker noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Moar2011

ihh hvor er du altså floooot gravid ..  hold da op jeg synes tiden går hurtig  - det da ikk så længe siden man hørte dig fortælle den gladlige nyhed .. heh .. der kan man bare se .. Glæder mig SÅ meget til at se jeres lille prinsesse

Anmeld

9. september 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Lige så snart jeg har født, så får du al overskydende vestøv men synes altså det er vildt hvor lækker maven er - og igen får jeg lyst til at pande din gamle JM. Kan hun ikke se, at det er lækkerhedskilo? (At jeg så ik kan se, hvor de sidder, er så en anden sag!)

Haha - hvis nu jeg har besluttet mig for at føde 10.09.11 - så er du næsten nødt til at dele lidt ud af alt vestøvet Men lover dig at sende bunkevis af vestøv, når jeg ligger med guldet i armene i morgen

(Hvem sagde utålmodig optimist????)

Århh, hvor er du skøn altså... Haha... Det varmer at du siger sådan, selvom jeg nu godt selv kan se hvor alle kiloene har sat sig og nogle gange frygter, om jeg nogensinde bliver tilpas i min "nye" krop... Men så må jeg tænke på, hvad der kommer ud af det, og så er det jo ALT værd

Anmeld

9. september 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

hvor er du altså fin og smuk smuk mave

jeg vil rigtig gerne sende dig masser af ve støv, er selv ved at mærke at jeg virkelig gerne vil have bettemanden ud nu, men har en indre stemme der siger at jeg kommer til at gå 14 dage over tid så..  

Tusind tak for de søde ord - og kan kun sige det samme om din smukke, smukke mave

Glæder mig godt nok til vi får indholdet ud i vores arme

Åhh, håber jeg ikke nogen af os kommer til, selvom de "kloge" siger, at det er mest normalt for førstegangsfødende... Ihh, synes vi skal sende hinanden en masse varme tanker - og satse på vores guld gerne vil se verden aller seneste på vores terminsdato

Anmeld

9. september 2011

Maalene

NNM skriver:

målet nærmer sig med hastige skridt.
sender alt de vestøv jeg kan og så håber jeg efekten er stor når det nu ikke skal så langt.

Tusind mange tak - du ved vestøv modtages med STOR jubel her

Men satser også stærkt på, at det giver bonus, at det ikke skal så langt - lover at sende spandevis tilbage, når jeg ikke har brug for det mere

Anmeld

9. september 2011

Maalene

Kofoed. skriver:

Smuk smuk mave søde.

Og igen igen sender jeg noget vestøv afsted til dig

Tusind mange tak smukke - og sender lige en KÆMPE bunke afsted til dig også - I håb om at i det mindste 1 af os får brug for det i løbet af weekenden

Anmeld

9. september 2011

merichs

Maalene skriver:

Hej skønne piger

Så nåede jeg uge 39 - 14 DAGE TILBAGE

Det er bare gået SÅ stærkt - og hun er SÅ velkommen, vi har bare alt klar til vores lille, skønne datter

Maven har vidst tabt kampen til tyngdekraften efterhånden, men det er jo kun dejligt at vide, at hun er klar til at se verden (og sine utålmodige forældre)

Det satte desværre ikke gang i tingene med en tur i IKEA i går, men det var da et forsøg værd - så selvom der stadig er 14 dage tilbage til termin, må I hellere end gerne begynde at sende en liiiille smulle ve-støv afsted, så hun forhåbentlig kommer ud lige omkring termin (men ville nu heller ikke gøre noget, hvis hun kom nu)

Ha' en helt fantastisk skøn weekend allesammen

Sikke da en flot mave  Den ser rigtig nok ud til at være klar til at "levere guldklumpen"

for at i snart får vidunderet at se, og sender en lillebitte smule ve-støv afsted mod dig

Anmeld

9. september 2011

Maalene

Lotus86 skriver:

Hvor er du bare fin, søde

Og hvor er det bare vildt at det nu kan ske når somt helst, inden du har set dig om, er du MOAR

Glæder mig til at se jeres lille prinsesse

Tusind mange tak smukke

Ja, det er simpelthen SÅ fantastisk at tænke på, at vi når som helst kan være forældre og der bare fra første øjeblik er ubetinget kærlighed

Håber jeres skønne charmebasse stortrives

Anmeld

9. september 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Tusind mange tak smukke - og sender lige en KÆMPE bunke afsted til dig også - I håb om at i det mindste 1 af os får brug for det i løbet af weekenden

Tak Håber vi begge når det

Anmeld

9. september 2011

Maalene

twinboys skriver:

Skøn mavse...

Og ve-støv på vej til dig....

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuust

Majbritt

Tusind tak søde Majbritt - modtages med kyshånd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.