Scanning 7+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

N1

Maalene skriver:

De kan ikke se så meget ved en udvendig scanning, men hvis du ikke er kæmpe stor, så er der jo ikke så meget "fedt" de skal scanne igennem, og så tror jeg sagtens de kan se det, de skal se

Men du må ikke miste modet, hvis de ikke kan se det de skal, for kan være fordi den lille spire jo ikke er ret stor endnu, så tag du bare afsted til scanning - men mist ikke modet, HVIS der nu skulle være dårlige nyheder

Er ikke særlig stor, så der er nok mulighed for at se lidt 

Ved godt der er risiko for at de ikke kan se noget, håber bare sådan på hjerteblink 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Maalene

N1 skriver:

Er ikke særlig stor, så der er nok mulighed for at se lidt 

Ved godt der er risiko for at de ikke kan se noget, håber bare sådan på hjerteblink 

Hvor langt er du henne til scanningen?

Anmeld

9. september 2011

N1

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Nåe okay.. for det offentlige sygehus tilbyder da indvendig scanning.. Håber de kan se det udvendigt så

Sorry for 3x indlæg før.. min mus er nogle gange lidt fucked.. så trykker den mere end en gang

Når man selv betaler for en tidlig scanning, kan man så godt få det gjort på sygehuset? Ved du det? 

Det er helt OK 

Anmeld

9. september 2011

N1

Maalene skriver:

Hvor langt er du henne til scanningen?

7+0  Er det mon for tidligt?

Anmeld

9. september 2011

Nitz - <3 David

N1 skriver:

Når man selv betaler for en tidlig scanning, kan man så godt få det gjort på sygehuset? Ved du det? 

Det er helt OK 

Altså, jeg fik en ekstra scanning på sygehuset i uge 8.. Fordi jeg havde haft en spontan abort 2 mdr før.. Hvor det ikke havde udviklet sig til et foster..
Der står jo på deres hjemmeside at det er bedst at vente til uge 8+ .. Så måske du sku vente en uge eller 2.. Selvom det er meega svært..

Anmeld

9. september 2011

Maalene

N1 skriver:

7+0  Er det mon for tidligt?

Nej, det tror jeg er fint

Første gang jeg var gravid var vi afsted der, men desværre havde jeg en MA, men det kunne hun godt se på en udvendig scanning...

Men I skal nok få RIGTIG gode nyheder der - og hvis I ser hjerteblink, så er chancen for I får en sund og rask baby 97,3%

Anmeld

9. september 2011

N1

Maalene skriver:

Nej, det tror jeg er fint

Første gang jeg var gravid var vi afsted der, men desværre havde jeg en MA, men det kunne hun godt se på en udvendig scanning...

Men I skal nok få RIGTIG gode nyheder der - og hvis I ser hjerteblink, så er chancen for I får en sund og rask baby 97,3%

Årh tak for dit fine svar 

Så prøver vi en udenvendig scanning når jeg er 7+0 og håber på det bedste 

Nathasja 5+5

Anmeld

9. september 2011

Camillee

N1 skriver:

Er der nogle der har været til tryghedsscanning i uge 7+0 (eller før), hvor man kunne se hjerteblink?  

jeg var til termins scanning i dag i uge 7 men blev rykket tilbage til uge 6+0 og man kunne se hjertet banke 

Anmeld

9. september 2011

N1

Camillee skriver:

jeg var til termins scanning i dag i uge 7 men blev rykket tilbage til uge 6+0 og man kunne se hjertet banke 

Lyder super skønt 

Hvor fik du lavet din scanning henne?

Anmeld

9. september 2011

Camillee

N1 skriver:

Lyder super skønt 

Hvor fik du lavet din scanning henne?

det var fantastisk (: 

Hos Alexander Laschke, i aabenraa (: ved ikke lige hvor i bor men vi fik også en 3D scanning af Elias der og vil helt klart anbefale dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.