Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogle der har været til tryghedsscanning i uge 7+0 (eller før), hvor man kunne se hjerteblink?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
N1 skriver: Er der nogle der har været til tryghedsscanning i uge 7+0 (eller før), hvor man kunne se hjerteblink?
Ja, jeg var 6+5 og der bankede det fineste lille hjerte
Chewy skriver: Ja, jeg var 6+5 og der bankede det fineste lille hjerte
Var det også udenvendig scanning?
Frøken J. skriver: Ja, jeg var deromkring, da jeg var afsted, og der var flot hjerteblink
Ja, jeg var deromkring, da jeg var afsted, og der var flot hjerteblink
Tusind tak for svar
Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver: Jeg var til terminsscanning i uge 8.. Og der var masser bevægelser og hjerteblink Men starter hjertet ikke i uge 6? Så burde det jo kunne ses i uge 7
Jeg var til terminsscanning i uge 8.. Og der var masser bevægelser og hjerteblink Men starter hjertet ikke i uge 6? Så burde det jo kunne ses i uge 7
Jo, det ville jeg mene
Har bare læst om nogle hvor man ikke kunne se det så tidligt, selvom der intet var galt med barnet.
Maalene skriver: Ja, jeg var da jeg var 6+3 - han satte mig så tilbage til 6+0, men efter NF viste det sig, at jeg var 6+5 til scanningen - men det fineste lille hjerte blinkede derudaf
Ja, jeg var da jeg var 6+3 - han satte mig så tilbage til 6+0, men efter NF viste det sig, at jeg var 6+5 til scanningen - men det fineste lille hjerte blinkede derudaf
Årh hvor skønt
Var det udvendig scanning eller?
N1 skriver: Jo, det ville jeg mene Har bare læst om nogle hvor man ikke kunne se det så tidligt, selvom der intet var galt med barnet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128