Scanning 7+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.805 visninger
61 svar
0 synes godt om
9. september 2011

N1

Er der nogle der har været til tryghedsscanning i uge 7+0 (eller før), hvor man kunne se hjerteblink?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Chewy

N1 skriver:

Er der nogle der har været til tryghedsscanning i uge 7+0 (eller før), hvor man kunne se hjerteblink?  

Ja, jeg var 6+5 og der bankede det fineste lille hjerte

Anmeld

9. september 2011

Frøken J.

N1 skriver:

Ja, jeg var deromkring, da jeg var afsted, og der var flot hjerteblink

Anmeld

9. september 2011

Nitz - <3 David

Jeg var til terminsscanning i uge 8.. Og der var masser bevægelser og hjerteblink Men starter hjertet ikke i uge 6? Så burde det jo kunne ses i uge 7

Anmeld

9. september 2011

N1

Chewy skriver:

Ja, jeg var 6+5 og der bankede det fineste lille hjerte

Var det også udenvendig scanning? 

Anmeld

9. september 2011

N1

Frøken J. skriver:

Ja, jeg var deromkring, da jeg var afsted, og der var flot hjerteblink

Tusind tak for svar 

Anmeld

9. september 2011

N1

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Jeg var til terminsscanning i uge 8.. Og der var masser bevægelser og hjerteblink Men starter hjertet ikke i uge 6? Så burde det jo kunne ses i uge 7

Jo, det ville jeg mene 

Har bare læst om nogle hvor man ikke kunne se det så tidligt, selvom der intet var galt med barnet. 

Anmeld

9. september 2011

Maalene

Ja, jeg var da jeg var 6+3 - han satte mig så tilbage til 6+0, men efter NF viste det sig, at jeg var 6+5 til scanningen - men det fineste lille hjerte blinkede derudaf

Anmeld

9. september 2011

N1

Maalene skriver:

Ja, jeg var da jeg var 6+3 - han satte mig så tilbage til 6+0, men efter NF viste det sig, at jeg var 6+5 til scanningen - men det fineste lille hjerte blinkede derudaf

Årh hvor skønt 

Var det udvendig scanning eller? 

Anmeld

9. september 2011

Nitz - <3 David

N1 skriver:

Jo, det ville jeg mene 

Har bare læst om nogle hvor man ikke kunne se det så tidligt, selvom der intet var galt med barnet. 

Nåe okay.. det er jo også noget meget småt noget.. Jeg blev scannet inde fra.. Fo de kan ikke se den lille spire ovenpå maven så tidligt.. Men Jeg tror alligevel godt de kan se det i uge 7..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.