Scanning 7+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

Maalene

N1 skriver:

Årh hvor skønt 

Var det udvendig scanning eller? 

Nej, blev scannet indvendigt - men det var slet ikke ubehageligt eller noget - frygtede det selv, men de er super professionelle, dem som gør det, så det skal du ikke være bekymret for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

N1

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Nåe okay.. det er jo også noget meget småt noget.. Jeg blev scannet inde fra.. Fo de kan ikke se den lille spire ovenpå maven så tidligt.. Men Jeg tror alligevel godt de kan se det i uge 7..

Uha, det håber jeg man kan 

Jeg skal scannes uden på maven når jeg er 7+0  

Anmeld

9. september 2011

N1

Maalene skriver:

Nej, blev scannet indvendigt - men det var slet ikke ubehageligt eller noget - frygtede det selv, men de er super professionelle, dem som gør det, så det skal du ikke være bekymret for

Jeg skal scannes uden på maven, de gør det ikke indvendigt.

Gad vide om det så er en god ide? 

Anmeld

9. september 2011

Nitz - <3 David

N1 skriver:

Okay det lyder da underligt.. Dsagde til mig at man ikke ville kunne se en ski, hvis man gjorde det ovenpå maven "den" er jo ikke mere end 1 cm. i uge 7

Anmeld

9. september 2011

Nitz - <3 David

N1 skriver:

Okay det lyder da underligt.. Dsagde til mig at man ikke ville kunne se en ski, hvis man gjorde det ovenpå maven "den" er jo ikke mere end 1 cm. i uge 7

Anmeld

9. september 2011

Nitz - <3 David

N1 skriver:

Anmeld

9. september 2011

Nitz - <3 David

N1 skriver:

Anmeld

9. september 2011

N1

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Det er www.lillekbher.dk der skal gøre det, og der står bare at de ikke gør det indenvendig 

Anmeld

9. september 2011

Maalene

N1 skriver:

Jeg skal scannes uden på maven, de gør det ikke indvendigt.

Gad vide om det så er en god ide? 

De kan ikke se så meget ved en udvendig scanning, men hvis du ikke er kæmpe stor, så er der jo ikke så meget "fedt" de skal scanne igennem, og så tror jeg sagtens de kan se det, de skal se

Men du må ikke miste modet, hvis de ikke kan se det de skal, for kan være fordi den lille spire jo ikke er ret stor endnu, så tag du bare afsted til scanning - men mist ikke modet, HVIS der nu skulle være dårlige nyheder

Anmeld

9. september 2011

Nitz - <3 David

N1 skriver:

Det er www.lillekbher.dk der skal gøre det, og der står bare at de ikke gør det indenvendig 

Nåe okay.. for det offentlige sygehus tilbyder da indvendig scanning.. Håber de kan se det udvendigt så

Sorry for 3x indlæg før.. min mus er nogle gange lidt fucked.. så trykker den mere end en gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.