Scanning 7+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

N1

VNB skriver:

ja lægen scannede mig invendig fra - med sådan en "dildo lignende" scannings dims... 

men det gør ikke ondt eller noget 

og jeg kan virkelig godt forstå at du glæder dig! 

personligt synes jeg at det var denne scanning som var den aller bedste/mest følelsesladet! (i forhold til NF og MD - som absolut OGSÅ var fantastiske!) 

Lyder ikke dårligt  hehe..

Ja, tror også den kommer til at betyde en hel del! Glæder mig bare til at se at der rent faktisk ER noget inde i maven 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

N1

Maalene skriver:

Uhh, bliver spændende

Alt held og lykke - glæder mig til en update

Skal nok komme med update lige så snart vi har været til den 

Anmeld

9. september 2011

Polarpigen

Ja - mig. Da jeg var 6+0, og der bankede hjertet derudaf! Men det var indvendig scanning. 

Anmeld

9. september 2011

Fru Aagaard

Vi var i 6+4 første gang

Anmeld

10. september 2011

caceca

Jeg var også til scanning da jeg var i uge 7+4, og der så vi det finsete lille hjerte banke afsted Det var en indvendig scanning, og som de andre også har sagt, så er det slet ikke spor ubehageligt.

Jeg skal afsted igen i uge 10, så det glæder jeg mig til

Jeg fik tilbudt det gennem min læge pga 2 tidligere SA, og det foregår på privat klinik i Helsingør

Anmeld

10. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Er der nogle der har været til tryghedsscanning i uge 7+0 (eller før), hvor man kunne se hjerteblink?  

Ja, omkring 6+0 bankede et fint hjerte hos mig 

Anmeld

10. september 2011

Muhmi

Jeps, jeg var 5 uger henne da vi så hjerteblink på Silas

Anmeld

10. september 2011

FrkDitte

N1 skriver:

Er der nogle der har været til tryghedsscanning i uge 7+0 (eller før), hvor man kunne se hjerteblink?  

Hejsa,Jeg var til skanning hvor jeg var 8+0 men blev sat til 6+3. det var en udvendig skanning. Går og venter på nf så jeg kan få en mere præcis..Knus ditte

Anmeld

10. september 2011

N1

FrkDitte skriver:

Hejsa,Jeg var til skanning hvor jeg var 8+0 men blev sat til 6+3. det var en udvendig skanning. Går og venter på nf så jeg kan få en mere præcis..Knus ditte

Kunne de se hjerteblink? 

Anmeld

10. september 2011

Baby_girl2011

N1 skriver:

Jeg var os afsted hvor der var det fineste  blik..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.