Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Tillykke!!! Glæder mig til at følge din graviditet
Tillykke!!! Glæder mig til at følge din graviditet
Tusind tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
N1 skriver: Sådan har jeg det også det kan simpelthen ikke passe!!
Sådan har jeg det også det kan simpelthen ikke passe!!
Haha giv det 3-4 dage, så slår det dig pludselig "jeg er gravid"
Og når den lille begynder at sparke kommer tanken "Jeg har en BABY i maven" ;b
-Sigrid- skriver: Haha giv det 3-4 dage, så slår det dig pludselig "jeg er gravid" Og når den lille begynder at sparke kommer tanken "Jeg har en BABY i maven" ;b
Det bliver fantastisk
Hehe glæder mig bare til scanning så jeg kan se at der virkelig ER noget inde i maven
Hurraaaaaaaaaaaaaaaa hjertelig tillykke
twinboys skriver: Hurraaaaaaaaaaaaaaaa hjertelig tillykke
(Nu skal jeg bare vide kønnet så jeg kan købe sengetøj af dig selvom der er lææææænge til uge 17 )
STORT TILLYKKE!
Regitze&Anders skriver: STORT TILLYKKE!
Tusind tak!
N1 skriver: Tusind tusind tak (Nu skal jeg bare vide kønnet så jeg kan købe sengetøj af dig selvom der er lææææænge til uge 17 )
smiler hvor er du sød...
twinboys skriver: smiler hvor er du sød...
N1 skriver: Så blev jeg endelig gravid - og for pokker hvor er jeg lykkelig Måtte vække kæresten stortudende i morges og fortælle nyheden, og han kan slet ikke få armene ned Har været i Matas og købe diverse vitaminer, men er lidt i tvivl om jeg må tage de forskellige på samme tid.. Så må jeg gerne tage Gravitamin og folinsyre på samme tid? Nathasja 5+4 I får lige et billede af testen, hvor test-stregen kom før kontrol-stregen på bare 8 sekunder (ja, jeg tog tid) God dag til jer alle
Så blev jeg endelig gravid - og for pokker hvor er jeg lykkelig
Måtte vække kæresten stortudende i morges og fortælle nyheden, og han kan slet ikke få armene ned
Har været i Matas og købe diverse vitaminer, men er lidt i tvivl om jeg må tage de forskellige på samme tid..
Så må jeg gerne tage Gravitamin og folinsyre på samme tid?
Nathasja 5+4
I får lige et billede af testen, hvor test-stregen kom før kontrol-stregen på bare 8 sekunder (ja, jeg tog tid)
God dag til jer alle
Tillykke! Du behøver ikke tage gravitamin + folin, da du burde være dækket ind af gravitamin. Men der sker ikke noget ved det. Altså det kan ikke skade barnet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128