Endelig gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

Camillee

N1 skriver:

Tusind tak 

- OG TILLYKKE TIL DIG OGSÅ!! 

(Hvor skal du scannes henne? Kunne selv rigtig godt tænke mig det bare lige for at se at alt er som det skal være)

det  er så fantastisk!!!!!!
vi har stadig ikke helt fattet det (: hehe det er vores andet barn <3

Vi er blevet henvist af egen læge til en privat klinik. Fik en 3D scanning under min sidte graviditet også (fantastisk oplevelse, da han belv født en uge efter lige han "sig selv" på en prik (: 

Jeg håber inderligt at kunne se et lille hejrte blinke, håber. men ved ikke om det er for tidligt? Der er en del usikkerhed ang terminen /:

Har i forsøgt længe?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

N1

gravid20 skriver:

Tillykke det jo bare helt fantastisk, glæd dig, det er en fantastisk tid du går i møde 

- der er folsyre i gravitamin, så undlad du bare at tage ekstra  

udover gravitamin tog jeg fiskeolie da det er godt når hjernen skal dannes, tog også tranebær piller så jeg let undgår blærebetændelse, som man jo nemt får når man er gravid   

ej hvor er det altså bare dejligt for jer 

Tusind tak 

De tranebærpiller jeg har, står der at de ikke må tages ved graviditet? Hvad for nogle tager du?  

Anmeld

8. september 2011

N1

merichs skriver:

Tillykke med de 2 flotte streger

Tusind tusind tak 

Anmeld

8. september 2011

N1

CmarianN skriver:

Det må man gerne starte med med det samme, vitaminer skader ikke, tværtimod  Jeg tog dem fra start 

Så må jeg lige i matas igen 

Vil jo gerne have at baby'en har det godt 

Anmeld

8. september 2011

N1

Camillee skriver:

det  er så fantastisk!!!!!!
vi har stadig ikke helt fattet det (: hehe det er vores andet barn <3

Vi er blevet henvist af egen læge til en privat klinik. Fik en 3D scanning under min sidte graviditet også (fantastisk oplevelse, da han belv født en uge efter lige han "sig selv" på en prik (: 

Jeg håber inderligt at kunne se et lille hejrte blinke, håber. men ved ikke om det er for tidligt? Der er en del usikkerhed ang terminen /:

Har i forsøgt længe?  

Jeg forstår det heller ikke. Det er alt for godt til at være sandt! 

Arh okay - jeg har søgt lidt på google, og har fundet en klinik i københavn som gør det.

Uha, det er nok min største frygt - at de ikke kan finde hjertelyd  Så jeg venter nok lige en uge eller to.

Du må lige opdatere når du er blevet scannet 

Anmeld

8. september 2011

-Sigrid-

N1 skriver:

Tusind tak 

Nej den er meget positiv, men alligevel tør jeg ikke tro på det 
Så jeg tester lige igen i morgen tidlig.

Tillykke!!  

Kan du holde dig til 2  g-teste er du vist næsten unormal, jeg tog 4 (okay, jeg tog 3 og kæresten tog 1) og vi syntes vi var begrænsede

Anmeld

8. september 2011

N1

-Sigrid- skriver:

Tillykke!!  

Kan du holde dig til 2  g-teste er du vist næsten unormal, jeg tog 4 (okay, jeg tog 3 og kæresten tog 1) og vi syntes vi var begrænsede

Taaaak 

Hehe, tror heller ikke jeg kan lade vær! Har allerede lyst til at teste igen, bare liiiiiiige for at være sikker 

Anmeld

8. september 2011

-Sigrid-

N1 skriver:

Taaaak 

Hehe, tror heller ikke jeg kan lade vær! Har allerede lyst til at teste igen, bare liiiiiiige for at være sikker 

Jeg havde det på samme måde, jeg troede at jeg på en eller anden måde havde snydt mig gravid, for den kunne da ikke have ret

Anmeld

8. september 2011

Muhmi

Tillykke!!! Glæder mig til at følge din graviditet

Anmeld

8. september 2011

N1

-Sigrid- skriver:

Jeg havde det på samme måde, jeg troede at jeg på en eller anden måde havde snydt mig gravid, for den kunne da ikke have ret

Sådan har jeg det også  det kan simpelthen ikke passe!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.