Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Timse skriver: Der skulle meget gerne være den nødvendige mængde folinsyre i dine gravitamin Og kæmpe stort tillykke, glæder mig jeg kan overbringe manden min samme nyhed
Der skulle meget gerne være den nødvendige mængde folinsyre i dine gravitamin
Og kæmpe stort tillykke, glæder mig jeg kan overbringe manden min samme nyhed
Tusind tak
og tak for svaret på spørgsmålet, så nøjes jeg med Gravitamin
Krydser fingre for at du snart kan det
ønskebarn74 skriver: Der er folsyre i gravitamin... Og tillykke!!!!...
Der er folsyre i gravitamin... Og tillykke!!!!...
Baby-støv skriver: stort tillykke.... Der er folinsyre i gravitamin... Så du skal ikk tage ekstra...
stort tillykke....
Der er folinsyre i gravitamin... Så du skal ikk tage ekstra...
og tak for svaret på spørgsmålet
Babyklar skriver: TILLYKKE
TILLYKKE
Taaaak
Dansker I Holland skriver: Jubbiiiiii I skal være FORÆLDRE Tillykke med det Har I forsøgt i lang tid?
Jubbiiiiii I skal være FORÆLDRE Tillykke med det
Har I forsøgt i lang tid?
Tusind tak Det er bare så uvirkeligt!
Vi prøvede i 6 måneder uden held, og har så holdt en pause for at få tankerne hen på noget andet - og nu er det så lykkeds i 1. hug
tanja. skriver: Kæmpe tillykkeSå kommer vi til at følges ad! Tanja og krøllen 6+2
Kæmpe tillykkeSå kommer vi til at følges ad! Tanja og krøllen 6+2
Årh det bliver skønt Hvornår har du termin?
N1 skriver: Tusind tak Det er bare så uvirkeligt! Vi prøvede i 6 måneder uden held, og har så holdt en pause for at få tankerne hen på noget andet - og nu er det så lykkeds i 1. hug
Hehe 6 mdr er heller ikke så lang tid, når man tænker på at der kan gå et år før der er gevinst smiler.. Og selv tak da Men her lykkes det osse ligefra da jeg smed p pillerne hehe...
Dansker I Holland skriver: Hehe 6 mdr er heller ikke så lang tid, når man tænker på at der kan gå et år før der er gevinst smiler.. Og selv tak da Men her lykkes det osse ligefra da jeg smed p pillerne hehe...
Nej, det er ikke lang tid Det føles bare sådan når det er noget man virkelig ønsker
N1 skriver: Tusind tak Årh det bliver skønt Hvornår har du termin?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128