Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tanja. skriver: Det er dejligt med nogen at følges ad medHar termin 1 maj
Det er dejligt med nogen at følges ad medHar termin 1 maj
Ja, det kunne være super rart
I følge terminsberegneren på siden har jeg d. 6 Maj, så det ligger meget tæt på hinanden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
N1 skriver: Nej, det er ikke lang tid Det føles bare sådan når det er noget man virkelig ønsker
Nej, det er ikke lang tid Det føles bare sådan når det er noget man virkelig ønsker
det har du helt ret i smiler..
Dansker I Holland skriver: det har du helt ret i smiler..
N1 skriver: Så blev jeg endelig gravid - og for pokker hvor er jeg lykkelig Måtte vække kæresten stortudende i morges og fortælle nyheden, og han kan slet ikke få armene ned Har været i Matas og købe diverse vitaminer, men er lidt i tvivl om jeg må tage de forskellige på samme tid.. Så må jeg gerne tage Gravitamin og folinsyre på samme tid? Nathasja 5+4 I får lige et billede af testen, hvor test-stregen kom før kontrol-stregen på bare 8 sekunder (ja, jeg tog tid) God dag til jer alle
Så blev jeg endelig gravid - og for pokker hvor er jeg lykkelig
Måtte vække kæresten stortudende i morges og fortælle nyheden, og han kan slet ikke få armene ned
Har været i Matas og købe diverse vitaminer, men er lidt i tvivl om jeg må tage de forskellige på samme tid..
Så må jeg gerne tage Gravitamin og folinsyre på samme tid?
Nathasja 5+4
I får lige et billede af testen, hvor test-stregen kom før kontrol-stregen på bare 8 sekunder (ja, jeg tog tid)
God dag til jer alle
ØØØJ kæmpe TILLYKKE med spiren
Der er folinsyre i gravitamin, så dem behøver du vel ikke tage ekstra af? Og så skal du have graviomega og gravikalk (fra uge 10 Gravijern)
Vil råde dig til at købe dem der hedder GRAVI. Da de er specielt lavet til gravide og så er du sikker på der er lige hvad der skal være i
Pøj pøj med det....
TILLYKKE (: HVOR ER DET FANTASTISK
Så kan vi følges ad (: er er ca 6+6 ( skal til tidlig scanning i morgen )
CmarianN skriver: ØØØJ kæmpe TILLYKKE med spiren Der er folinsyre i gravitamin, så dem behøver du vel ikke tage ekstra af? Og så skal du have graviomega og gravikalk (fra uge 10 Gravijern) Vil råde dig til at købe dem der hedder GRAVI. Da de er specielt lavet til gravide og så er du sikker på der er lige hvad der skal være i Pøj pøj med det....
Tusind tak
- og tak for svarende - super dejligt
Skal jeg tage graviomega og gravikalk nu også? eller vente til uge 10, sammen med gravijern?
Camillee skriver: TILLYKKE (: HVOR ER DET FANTASTISK Så kan vi følges ad (: er er ca 6+6 ( skal til tidlig scanning i morgen )
- OG TILLYKKE TIL DIG OGSÅ!!
(Hvor skal du scannes henne? Kunne selv rigtig godt tænke mig det bare lige for at se at alt er som det skal være)
Tillykke det jo bare helt fantastisk, glæd dig, det er en fantastisk tid du går i møde
- der er folsyre i gravitamin, så undlad du bare at tage ekstra
udover gravitamin tog jeg fiskeolie da det er godt når hjernen skal dannes, tog også tranebær piller så jeg let undgår blærebetændelse, som man jo nemt får når man er gravid
ej hvor er det altså bare dejligt for jer
Tillykke med de 2 flotte streger
N1 skriver: Tusind tak - og tak for svarende - super dejligt Skal jeg tage graviomega og gravikalk nu også? eller vente til uge 10, sammen med gravijern?
Det må man gerne starte med med det samme, vitaminer skader ikke, tværtimod Jeg tog dem fra start
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128