Kagestudiet - den kreative kagebager i Midtjylland/Silkeborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2014

Benjamins'mor

Gulbak skriver:

Hej

Jeg hedder Dorthe og jeg bor i Silkeborg med min dejlige familie som består af min mand, min smukke datter Victoria fra 2003 og min skønne søn Oliver fra 2006. Jeg har en fantastisk hobby hvor jeg bager og dekorerer kager. Hvis du mangler en kage til en speciel begivenhed, brykllup, dåb, fødselsdag eller andet, så laver jeg meget gerne en kage for dig. HVis du er interesseret, kan du sende mig en PB med dato, antal personer og begivenhed, så sender jeg dig en pris, når alle detaljer er på plads. Her er et par af de kager jeg har lavet:

Hvad tager du for en kage der indikere både barnedåb og bryllup? Altså halv af hver. Det er D. 8 februar og vi bliver 21.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

hippitrold

Hej

Dine kager er rigtig flotte, vil gerne vide om du stadig laver kager? Kunne godt være interesseret i en bryllupskage.

Mvh.

Anmeld

10. februar 2014

Frk. H.

Hej Dorthe

Jeg er interesseret i en bryllupskage.

Kan du sende mig enmail på heidifredholm@gmail.com?

Tak

Anmeld

5. juni 2014

TrineMine86

Er også interesseret  

Anmeld

18. juni 2014

annemettedahl

Jeg er interesseret i en dåbskage, vil du sende mig en mail : annemettemus1408@hotmail.com

Anmeld

11. juli 2014

sune gård

Gulbak skriver:

Hej

Jeg hedder Dorthe og jeg bor i Silkeborg med min dejlige familie som består af min mand, min smukke datter Victoria fra 2003 og min skønne søn Oliver fra 2006. Jeg har en fantastisk hobby hvor jeg bager og dekorerer kager. Hvis du mangler en kage til en speciel begivenhed, brykllup, dåb, fødselsdag eller andet, så laver jeg meget gerne en kage for dig. HVis du er interesseret, kan du sende mig en PB med dato, antal personer og begivenhed, så sender jeg dig en pris, når alle detaljer er på plads. Her er et par af de kager jeg har lavet:

Hej Dorthe , jeg har et specielt ønske til en bryllupskage , er der et Tlf nr som jeg kan få fat i dig på, jeg bor i bryrup .

Anmeld

11. juli 2014

sune gård

sune gård skriver:

Hej Dorthe , jeg har et specielt ønske til en bryllupskage , er der et Tlf nr som jeg kan få fat i dig på, jeg bor i bryrup .

Eller mail ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.