Kagestudiet - den kreative kagebager i Midtjylland/Silkeborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.987 visninger
46 svar
20 synes godt om
8. september 2011

Gulbak

Hej

Jeg hedder Dorthe og jeg bor i Silkeborg med min dejlige familie som består af min mand, min smukke datter Victoria fra 2003 og min skønne søn Oliver fra 2006. Jeg har en fantastisk hobby hvor jeg bager og dekorerer kager. Hvis du mangler en kage til en speciel begivenhed, brykllup, dåb, fødselsdag eller andet, så laver jeg meget gerne en kage for dig. HVis du er interesseret, kan du sende mig en PB med dato, antal personer og begivenhed, så sender jeg dig en pris, når alle detaljer er på plads. Her er et par af de kager jeg har lavet:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Gulbak

En lille bryllupskage mere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. september 2011

Mutti2B

Gulbak skriver:

Hej

Jeg hedder Dorthe og jeg bor i Silkeborg med min dejlige familie som består af min mand, min smukke datter Victoria fra 2003 og min skønne søn Oliver fra 2006. Jeg har en fantastisk hobby hvor jeg bager og dekorerer kager. Hvis du mangler en kage til en speciel begivenhed, brykllup, dåb, fødselsdag eller andet, så laver jeg meget gerne en kage for dig. HVis du er interesseret, kan du sende mig en PB med dato, antal personer og begivenhed, så sender jeg dig en pris, når alle detaljer er på plads. Her er et par af de kager jeg har lavet:

Det skriver jeg mig lige bag øret

Anmeld

20. september 2011

Tullemuzz

De ser rigtig gode ud, kan da være jeg benytter mig af dig når vi skal holde barnedåb engang i Januar

Anmeld

20. september 2011

Gulbak

Det skal du være velkommen til. Mvh. Dorthe

Anmeld

20. september 2011

GitteC78

Det skal jeg lige huske, det er godt nok nogle flotte kager... Vi skal godt nok først have barnedåb en gang til næste sommer

Anmeld

20. september 2011

Fru Aagaard

Jeg skal bruge en mellem jul og nytår, og igen til foråret..

Vil da KLART lige huske dig, da det jo er i nærheden

Anmeld

20. september 2011

Gulbak

I skriver bare her eller sender en PB når I skal bruge en kage..Jeg prøver at uploade flere billeder i dag. Mvh. Dorthe

Anmeld

29. september 2011

juulben83

Hey Dorthe..

Min mand og jeg skal holde navnefest for vores søn d.22. oktober og vi mangler en kage

Det skal være to forskellige kager til 20 pers per. kage

Min mand er fra somalia og jeg er dansk så vi have tænkt på to forskellige kager med henholdsvis noget dansk udsmykning og noget somalisk udsmykning.

Håber meget at hører fra dig

mvh Jeanette Andersen

Kan kontaktes på e-mail: juuben83@live.dk eller 60132919

Anmeld

29. september 2011

Gulbak

juulben83 skriver:

Hey Dorthe..

Min mand og jeg skal holde navnefest for vores søn d.22. oktober og vi mangler en kage

Det skal være to forskellige kager til 20 pers per. kage

Min mand er fra somalia og jeg er dansk så vi have tænkt på to forskellige kager med henholdsvis noget dansk udsmykning og noget somalisk udsmykning.

Håber meget at hører fra dig

mvh Jeanette Andersen

Kan kontaktes på e-mail: juuben83@live.dk eller 60132919

Hejsa

Det lyder som et spændende projekt - jeg sender dig en email, når jeg kommer hjem fra arbejde :-)

Mvh. Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.