Kagestudiet - den kreative kagebager i Midtjylland/Silkeborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

Gulbak

Hejsa

Jeg laver som regel kun kager til min. 20 personer og prisen for alm.kager starter fra 25 pr. person. Det koster stort set det samme i råvarer om kagen er til 15 eller 20 og for at det kan hænge sammen er jeg nød til at sige min. 20 personer. Du må gerne sende mig en PB eller mail, hvis du fortsat er interesseret.

Mvh. Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Gulbak

Mine seneste bryllupskager. Det er mit første forsøg med gerbera og jeg syntes egentlig de blev OK. Nederste kage er en lidt anderledes bryllupskage, hvor manden er mega FCM fan

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. juni 2012

Gulbak

Kage til en kollega, hvis svigerfar med 75 år

Anmeld

7. august 2012

Gulbak

En bryllupskage mere med hvide sukkerroser. Jeg fik et stort skulderklap da jeg afleverede kagen på Amstrupgaard. Serveringspersonalet troede den kom fra en rigtig dygtig konditor vi har i Silkeborg, Le Gateau. Jeg blev rigtig stolt over sammenligningen.

Kagen har kostet 47 kr. pr. person og 75 kr. pr. sukkerrose. Der er til 50 mennesker

Anmeld

20. august 2012

Gulbak

De seneste kager

Anmeld

20. august 2012

Gulbak

Fødselsdagskage til en dreng på 3 år der følger meget med i opførelsen af motorvejen mellem Herning og Århus..

Anmeld

3. september 2012

Gulbak

Hermed min seneste kreation - en kombineret dåbs- og bryllupskage

Den blev bestilt torsdag og skulle bruges søndag formiddag, så det gik stærkt. Jeg havde ikke mange timer til rådighed, grundet 2 arrangementer fredag og lørdag, men trods tidpres blevet resultatet ok.

Kagen består af lagkagebunde, hindbærmousse samt tobleroneganache. Der er bestilt kage til 20 personer, men der er nok til min. 25. Kagen stod brudetparret (Gry og Christian) i kr. 800,00

Anmeld

3. september 2012

Gulbak

Lavede også denne dåbskage til søde lille Linea i forrige weekend.

Anmeld

22. september 2012

Gulbak

Jubiiie, så er min hjemmeside www.kagestudiet.dk oppe at køre. Kig forbi og find billeder, priser og andre informationer om mine kager. Mvh. Dorthe

Anmeld

19. oktober 2012

Anja Birch

Hej Dorthe (:
Vi er i kommet et stort og slemt dilemma. Den dåbskage vi har bestilt af en ven er blevet noget møg. Det er så slemt at vi ikke har lyst til at vise den frem for gæsterne.

Derfor vil vi hører dig, om du måske ville lave os en kage til 18 personer, d. 21 oktober. På søndag. Vi bor i Silkeborg og kagen skal bruges på Svostrup Kro.

Vi ved det er meget kort varsel, men vi håber  inderligt at du kan hjælpe os!

Mvh. Rasmus og Anja.

Vi kan kontaktes på følgende nummer:

51891109 eller anjabirch_11@hotmail.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.