Kagestudiet - den kreative kagebager i Midtjylland/Silkeborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

eviasis

Hej Dorthe,

Super flot.

Jeg vil har en kage for min svigemor, lige på sondag den. 18,11,2012. Det skulle være ikke for rat mange personer, omkring 5 men jeg meget gerne vil at har nogen special mesages på.

Jeg kan kontaktes på følgende nr. 21483721

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Louise Maria Holck Rasmussen

En lille bryllupskage mere

https://media.baby.dk/images/StoredImages/20/201266.jpg

hvor mange personer er der til i denne kage?? og hvad koster den? og kan du lave den i "Salvie grøn"

Anmeld

18. februar 2013

Silketøsen

Kære Dorthe,

Sikke nogle vidunderlige kager du laver. Jeg vil gerne høre om du har mulighed for at lave en bryllupskage til den. 15. juni i år? Vi bliver ca. 65 - 70 mennesker, og en kage fra dig vil da være med til at gøre dagen helt unik. 

Mvh.

Joanna

Anmeld

18. februar 2013

Gulbak

Silketøsen skriver:

Kære Dorthe,

Sikke nogle vidunderlige kager du laver. Jeg vil gerne høre om du har mulighed for at lave en bryllupskage til den. 15. juni i år? Vi bliver ca. 65 - 70 mennesker, og en kage fra dig vil da være med til at gøre dagen helt unik. 

Mvh.

Joanna

Hej Joana

Jeg vil da rigtig gerne hjælpe jer med en bryllupskage. Du må meget gerne skrive på min mail: gulbak@youmail.dk, så kan vi aftale nærmere.

Anmeld

18. februar 2013

Gulbak

Lomara skriver:

hvor mange personer er der til i denne kage?? og hvad koster den? og kan du lave den i "Salvie grøn"

Hej

Har sendt dig en mail..Mvh. Dorthe

Anmeld

5. marts 2013

Gulbak

Et par nye kager

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. maj 2013

Gulbak

Den ene af weekendens 2 kager

Bryllupskage i forårsfarver..

Anmeld

6. maj 2013

Gulbak

Weekendens anden kage var en dåbskage til Siwan, en dreng på 6 år der skulle døbes.

Anmeld

29. maj 2013

Gulbak

Seneste kage er en Skylanders kage med Spyro til min søns 7 års fødselsdag.

Anmeld

18. januar 2014

mkb123

Gulbak skriver:

Hej

Jeg hedder Dorthe og jeg bor i Silkeborg med min dejlige familie som består af min mand, min smukke datter Victoria fra 2003 og min skønne søn Oliver fra 2006. Jeg har en fantastisk hobby hvor jeg bager og dekorerer kager. Hvis du mangler en kage til en speciel begivenhed, brykllup, dåb, fødselsdag eller andet, så laver jeg meget gerne en kage for dig. HVis du er interesseret, kan du sende mig en PB med dato, antal personer og begivenhed, så sender jeg dig en pris, når alle detaljer er på plads. Her er et par af de kager jeg har lavet:

hej dorthe, du må meget gerne sende prisliste til mig :-)

Mvh Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.