skulle man få nr 3??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

Sara85

Anonym skriver:

Jeg har ikek sagt at økonomien ikke fejler noget og har sågar skrevet hvad vi har til rådighed. Jeg kan godt se det smarte i at vente, men det er ikke just nemt at få sig et job.. Jeg vil gerne have børn tæt, har selv med 8 års mellemrum og jeg ønsker ikk at der skal være så stort mellemrum mellem nr 2 og 3. -mend et er jo smag og behag.

Jeg bliver ikke småfornlrmet, over at folk siger jeg bør vente, men bliver bare irritereret over at folk antager at vores forhold er dårligt, da jeg ikke definerer forældreopstarts problemer med et dårligt og usundt forhold.

hvad økonomien angår, så har vi ikke ret meget at gøre godt med, men det er jo kun indtil jeg kommer i job igen. Ville meget gerne kunne sige at jeg bare venter til jeg får et job, men uvidenheden om hvornår det så er, er ulidelig.

Men hvorfor så ikke tage det job du nu kan få, og så fortsætte med at søge job indenfor det du nu er uddannet som?

Jeg kan godt se det er svært hvis du virkelig har så stort et ønske om at få dem så tæt.
For mig er 2-3 år imellem ret tæt
Men jeg har også bare set hvordan det kan ødelægge et barn at der kommer en ny så kort tid efter
Ikke at jeg tror det vil ske for jeres. For man må jo gå ud fra at i har overskud og kærlighed nok til alle 3 børn, nu når i overvejer det så meget

- jeg synes nu også at du lyder fast besluttet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Anonym trådstarter

Sara85 skriver:

Men hvorfor så ikke tage det job du nu kan få, og så fortsætte med at søge job indenfor det du nu er uddannet som?

Jeg kan godt se det er svært hvis du virkelig har så stort et ønske om at få dem så tæt.
For mig er 2-3 år imellem ret tæt
Men jeg har også bare set hvordan det kan ødelægge et barn at der kommer en ny så kort tid efter
Ikke at jeg tror det vil ske for jeres. For man må jo gå ud fra at i har overskud og kærlighed nok til alle 3 børn, nu når i overvejer det så meget

- jeg synes nu også at du lyder fast besluttet

jeg søger hvad der er at søge indenfor mit nærmiljø (har ikke bil så ska kunne komme frem og tilbage indenfor rimelig overskuelig tid)

Jeg er ikke som sådan fast besluttet, og det er jo netop derfor jeg ikke er gravid endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.