skulle man få nr 3??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Tja, men jeg synes stadig det er mest fair at vise sig på arbejdsmarkedet først, især hvis det er 3. gang. Jeg forstår heller ikke behovet for at få børn så tæt men det er jo bare min mening

Og jo, udgifterne bliver da større når det er barn nummer 3. Du får jo ikke børnefamilieydelse for tredje barn så alle udgifter til dette er udelukkende af egen lomme og det er da ikke smart hvis økonomien i forvejen ikke er god...

min den store er snart 9 år og derfor ønsker jeg børn tæt på hinanden.

Fordi den store er så gammel vil jeg få 2700 kr ca hver tredje mdr for den nye.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Dansker I Holland

Hun skrev altså ikke noget om deres forhold, hun skrev "i forhold til" det handler altså ikke om forholdet.

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Tja, men jeg synes stadig det er mest fair at vise sig på arbejdsmarkedet først, især hvis det er 3. gang. Jeg forstår heller ikke behovet for at få børn så tæt men det er jo bare min mening

Og jo, udgifterne bliver da større når det er barn nummer 3. Du får jo ikke børnefamilieydelse for tredje barn så alle udgifter til dette er udelukkende af egen lomme og det er da ikke smart hvis økonomien i forvejen ikke er god...

samtidig er det ret svært at vise sig på arbejdsmarkedet i disse tider. Tror jeg har søgt de første 50 jobs de seneste 2 mdr og min barsel er end ikke slut endnu. Men desværre intet job til mig på trods af at være uddannet.

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

ALtså det med økonomi, det skal nok løse sig. Altså selvfølgelig skal man have en realistisk ide om hvad det koster, men man finder jo råd til det.

Jeg syntes at hvis man har plads og hjerterum, så skal man nok finde ud af det.

Venter selv nummer 3. Og vi glæder os bare helt vildt.

Der sker jo ikke noget ved at du/I venter ½ år endnu.

Nu ved jeg ikke hvor gammle den store er, men her der er der 2½ år mellem dem hver og det har altså været noget af en drøj omgang for min krop, det kan den næsten ikke holde til.

Men det er dejligt og vi glæder os rigtig meget, så hvis I har mod på det, så er det jo bare at springe ud i det

*Camilla 37+1

dejligt at I venter jer igen.. Jeg er bare sååå skruk. og kæresten endnu mere.

Hvor mange aldersforskel er der mellem dine børn?

Anmeld

8. september 2011

chael

Anonym skriver:

dejligt at I venter jer igen.. Jeg er bare sååå skruk. og kæresten endnu mere.

Hvor mange aldersforskel er der mellem dine børn?

Der er 2½ år mellem dem, hver især.

Det har været temlig hårdt for min krop, da jeg er blevet gravid inden for 2 år, med dem.

*Camilla 37+1

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Der er 2½ år mellem dem, hver især.

Det har været temlig hårdt for min krop, da jeg er blevet gravid inden for 2 år, med dem.

*Camilla 37+1

ja det kan jeg godt se.. Tror også kroppen ville synes det var hårdt at blive gravid efter kun 9 mdr.

skal I have flere så?

Anmeld

8. september 2011

132319

Anonym skriver:

samtidig er det ret svært at vise sig på arbejdsmarkedet i disse tider. Tror jeg har søgt de første 50 jobs de seneste 2 mdr og min barsel er end ikke slut endnu. Men desværre intet job til mig på trods af at være uddannet.

Ok, tja du virker jo fast besluttet.

Jeg kan bare ikke forstå det Du har vel også et dagpengeloft der snart rammer, hvis du går ledig i mindst 9 måneder efter denne barsel?

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Jeg kan bare ikke forstå det Du har vel også et dagpengeloft der snart rammer, hvis du går ledig i mindst 9 måneder efter denne barsel?

Jeg kan være på dagpenge (a kasse) i 2 år fra den dag min barsel slutter, sådan er reglerne.

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Jeg var i job inden min barsel, men bliver opsagt når jeg kommer tilbage pga dårligt arbejdsmiljø.

Anmeld

8. september 2011

132319

Anonym skriver:

Jeg er i øvrigt selv ledig og ved hvor svært det er at få arbejde. Men at få nummer 3 på dagpenge, synes jeg ikke er super smart.

I øvrigt tror jeg heller ikke det tæller super godt på CV'et at man er arbejdsløs med tre børn, hvor de to er meget tæt. Jeg tror at arbejdsgivere ville rynke lidt på næsen og tænke "Mange sygedage og gad vide om de skal have flere, lige så hurtigt"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.