skulle man få nr 3??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

chael

Anonym skriver:

ja det kan jeg godt se.. Tror også kroppen ville synes det var hårdt at blive gravid efter kun 9 mdr.

skal I have flere så?

Måske, det må tiden vise.

VI er ikke afvisende og meget åbne om det. Der er ikke blevet sat stop fra noget af siderne.

Men nu ser vi lige hvordan det går med 3 børn. Og så tager vi den derfra.

Jeg har altid ønsket 4 børn

*Camilla 37+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Ok, tja du virker jo fast besluttet.

Jeg kan bare ikke forstå det Du har vel også et dagpengeloft der snart rammer, hvis du går ledig i mindst 9 måneder efter denne barsel?

Jeg er langt fra fast besluttet - jeg ville bar eså gerne have børn tæt osv. Men samtidig så er jeg ogspå bange for at få nr 3 da det jo er hårdt nok med to Jeg vil have flere børn, eller rettere sagt VI vil have flere børn, spørgsmålet er bare hvornår det er det rette tidspunkt.

Anmeld

8. september 2011

132319

Anonym skriver:

Jeg kan være på dagpenge (a kasse) i 2 år fra den dag min barsel slutter, sådan er reglerne.

Det ved jeg godt, men hvorfor så ikke finde et arbejde og undgå at bruge 9 måneders dagpenge.

Det behøver jo ikke at være et arbejde indenfor dit fagområde.

Anmeld

8. september 2011

132319

Anonym skriver:

Jeg er langt fra fast besluttet - jeg ville bar eså gerne have børn tæt osv. Men samtidig så er jeg ogspå bange for at få nr 3 da det jo er hårdt nok med to Jeg vil have flere børn, eller rettere sagt VI vil have flere børn, spørgsmålet er bare hvornår det er det rette tidspunkt.

Børn tæt kan også være at få dem med 2-3 års mellemrum.

Jeg synes stadig at et barn skal have meget omsorg når det er 1½-2 år og det er svært at give på samme måde, med en baby på armen.

Anmeld

8. september 2011

Sara85

Anonym skriver:

jeg er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skruk...

Men!!!!!

Den mindste er kun 9 mdr - kæresten og jeg har haft lidt opstartsproblemer i forhold til at være forældre og økonomien er bare ikke sååå skide god da jeg går arbejdsløs..

Åhhh what to do???

Undrer mig lidt over din tråd her.

What to do? Skriver du, men bliver alligevel småfornærmet over at folk siger det ikke lyder som en god ide?
Først siger du at økonomien ikke er helt god, men når folk så netop bruger det som argument for at i skal vente med nr 3, så fejler økonomien åbenbart ikke det store?

Jah jeg undrer med bare.....

Jeg joiner de andre og siger vent!
Din mindste er 9 mdr kun, og jeg synes personligt at børn skal have lov at blive forkælet lidt inden der kommer en lille og snupper opmærksomheden.

Der er 6 års forskel på mine drenge, og jeg skal ikke have en ny før den lille er fyldt 2 år!!
Ikke fordi jeg ikke er skruk, men fordi jeg ganske enkelt ikke synes det er fair overfor ham, og jeg gerne vil være der 100% for ham i hvert fald i de første år af hans liv.

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Det ved jeg godt, men hvorfor så ikke finde et arbejde og undgå at bruge 9 måneders dagpenge.

Det behøver jo ikke at være et arbejde indenfor dit fagområde.

jeg søger alt hvad der er, men jeg er forholdsvis nyuddannet og bliver nødt til at få brugt min uddannelse så ikke den forælder og bliver utroværdig.

Anmeld

8. september 2011

Sara85

132319 skriver:

Børn tæt kan også være at få dem med 2-3 års mellemrum.

Jeg synes stadig at et barn skal have meget omsorg når det er 1½-2 år og det er svært at give på samme måde, med en baby på armen.

Anmeld

8. september 2011

132319

Anonym skriver:

jeg søger alt hvad der er, men jeg er forholdsvis nyuddannet og bliver nødt til at få brugt min uddannelse så ikke den forælder og bliver utroværdig.

Det er jeg også selv men jeg er fast besluttet på max at være på dagpenge i ½ år, så skal jeg have noget arbejde. Uanset om det så er rengøring, så vil jeg ikke spilde min sparsomme dagpenge på den måde.

Virksomhedspraktik kunne også være en mulighed, det har jeg planer om at søge. Så får man erfaring.

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

Sara85 skriver:

Undrer mig lidt over din tråd her.

What to do? Skriver du, men bliver alligevel småfornærmet over at folk siger det ikke lyder som en god ide?
Først siger du at økonomien ikke er helt god, men når folk så netop bruger det som argument for at i skal vente med nr 3, så fejler økonomien åbenbart ikke det store?

Jah jeg undrer med bare.....

Jeg joiner de andre og siger vent!
Din mindste er 9 mdr kun, og jeg synes personligt at børn skal have lov at blive forkælet lidt inden der kommer en lille og snupper opmærksomheden.

Der er 6 års forskel på mine drenge, og jeg skal ikke have en ny før den lille er fyldt 2 år!!
Ikke fordi jeg ikke er skruk, men fordi jeg ganske enkelt ikke synes det er fair overfor ham, og jeg gerne vil være der 100% for ham i hvert fald i de første år af hans liv.

Jeg har ikek sagt at økonomien ikke fejler noget og har sågar skrevet hvad vi har til rådighed. Jeg kan godt se det smarte i at vente, men det er ikke just nemt at få sig et job.. Jeg vil gerne have børn tæt, har selv med 8 års mellemrum og jeg ønsker ikk at der skal være så stort mellemrum mellem nr 2 og 3. -mend et er jo smag og behag.

Jeg bliver ikke småfornlrmet, over at folk siger jeg bør vente, men bliver bare irritereret over at folk antager at vores forhold er dårligt, da jeg ikke definerer forældreopstarts problemer med et dårligt og usundt forhold.

hvad økonomien angår, så har vi ikke ret meget at gøre godt med, men det er jo kun indtil jeg kommer i job igen. Ville meget gerne kunne sige at jeg bare venter til jeg får et job, men uvidenheden om hvornår det så er, er ulidelig.

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Det er jeg også selv men jeg er fast besluttet på max at være på dagpenge i ½ år, så skal jeg have noget arbejde. Uanset om det så er rengøring, så vil jeg ikke spilde min sparsomme dagpenge på den måde.

Virksomhedspraktik kunne også være en mulighed, det har jeg planer om at søge. Så får man erfaring.

Det er også fornuftigt. Jeg har søgt et rengøringsjob som jeg ikke fik - jeg fik af vide at jeg var for kompetent   

jeg overvejer lidt at læse videre - skal ud i et firma i morgen og snakke med dem om mine muligheder og vælger jeg det, ja så er PB også på standby  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.