skulle man få nr 3??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.427 visninger
31 svar
0 synes godt om
8. september 2011

Anonym trådstarter

jeg er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skruk...

Men!!!!!

Den mindste er kun 9 mdr - kæresten og jeg har haft lidt opstartsproblemer i forhold til at være forældre og økonomien er bare ikke sååå skide god da jeg går arbejdsløs..

Åhhh what to do???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

132319

Anonym skriver:

Men!!!!!

Den mindste er kun 9 mdr - kæresten og jeg har haft lidt opstartsproblemer i forhold til at være forældre og økonomien er bare ikke sååå skide god da jeg går arbejdsløs..

Åhhh what to do???

Nej, ikke når økonomien skranter. Så synes jeg helt ærlig det er en dårlig idé, især når jeres mindste ikke er ældre.

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Nej, ikke når økonomien skranter. Så synes jeg helt ærlig det er en dårlig idé, især når jeres mindste ikke er ældre.

det er jo bare et spørgsmål om prioriteringer vel??

Når jeg er tilbage i arbejde så ser det jo igen meget lysere ud

Anmeld

8. september 2011

132319

Anonym skriver:

det er jo bare et spørgsmål om prioriteringer vel??

Når jeg er tilbage i arbejde så ser det jo igen meget lysere ud

Tja, men var det så ikke en idé om at få et arbejde først?

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Tja, men var det så ikke en idé om at få et arbejde først?

Jo det ville jo være det idelle, men synes måske også det er lidt tarveligt at få et arb for så at planlægge barn liiiiige efter hvis du forstår..

Tænker også lidt at nr 3 da ikke kan være SÅÅ meget ekstra dyr. Man har jo tingene, at lave mad til en ekstra er jo ikke det store. Der kommer selvf. dobbelt op på bleer og en ekstra inst plads, men hvis man nu er smart så får man jo søskende rabat på de to store og dermed er udgiften "kun" 2000 kr mere om mdr til inst.

Anmeld

8. september 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Økonomi og forhold har det ikke for godt? Så er det eneste ansvarlige svar da absolut NEJ

Anmeld

8. september 2011

chael

Anonym skriver:

Men!!!!!

Åhhh what to do???

ALtså det med økonomi, det skal nok løse sig. Altså selvfølgelig skal man have en realistisk ide om hvad det koster, men man finder jo råd til det.

Jeg syntes at hvis man har plads og hjerterum, så skal man nok finde ud af det.

Venter selv nummer 3. Og vi glæder os bare helt vildt.

Der sker jo ikke noget ved at du/I venter ½ år endnu.

Nu ved jeg ikke hvor gammle den store er, men her der er der 2½ år mellem dem hver og det har altså været noget af en drøj omgang for min krop, det kan den næsten ikke holde til.

Men det er dejligt og vi glæder os rigtig meget, så hvis I har mod på det, så er det jo bare at springe ud i det

*Camilla 37+1

Anmeld

8. september 2011

132319

Anonym skriver:

Jo det ville jo være det idelle, men synes måske også det er lidt tarveligt at få et arb for så at planlægge barn liiiiige efter hvis du forstår..

Tænker også lidt at nr 3 da ikke kan være SÅÅ meget ekstra dyr. Man har jo tingene, at lave mad til en ekstra er jo ikke det store. Der kommer selvf. dobbelt op på bleer og en ekstra inst plads, men hvis man nu er smart så får man jo søskende rabat på de to store og dermed er udgiften "kun" 2000 kr mere om mdr til inst.

Tja, men jeg synes stadig det er mest fair at vise sig på arbejdsmarkedet først, især hvis det er 3. gang. Jeg forstår heller ikke behovet for at få børn så tæt men det er jo bare min mening

Og jo, udgifterne bliver da større når det er barn nummer 3. Du får jo ikke børnefamilieydelse for tredje barn så alle udgifter til dette er udelukkende af egen lomme og det er da ikke smart hvis økonomien i forvejen ikke er god...

Anmeld

8. september 2011

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Økonomi og forhold har det ikke for godt? Så er det eneste ansvarlige svar da absolut NEJ

Vores forhold fungerer udemærket, vi elsker hinanden og vil dele resten af livet sammen. Men som mange andre par har det været hårdt at få barn og der har været nogle kanter der skulel slibes. Tror det er meget normalt.

Økonomien ser sådan ud at vi så længe jeg er på dagpenge og den mindste er i inst. har vi 4500 kr til os selv uden overarb. betaling. Når jeg er i arbejde igen har vi 9200 kr ca..

Anmeld

8. september 2011

chael

SØS skriver:

Enig, den med parfoholdet, den overså jeg lige

Men ellers helt enig.

Det er vigtigt parforholdet fungere, for ellers så drukner det fuldstændigt i 3 børn. Man er nød til at have en ide om hvad man går ind til og har forholdet det ikke for godt i forvejen, så bliver det ikke bedre med 3 børn

*Camilla 37+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.