Ny herinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2009

Salle

Mebach skriver:

Hej igen Salle
Jeg tænkte lige...
Du fødte en hel del for tidligt, har det givet "gener" eller problemer, for det hænger vist sammen, ik?

Må sige at Clara dælme er dygtig til at tale, når nu hun kan sige at mor har en baby i maven.

Håber du snart kommer på igen, vi er alle ret spændte på den nye i gruppen.

Vil du i øvrigt ikke mødes med os? -Vi skal mødes i marts/april igen, det kunne være rigtig hyggeligt!

Nej det har det ikke... Hun blev født ca 6 uger før tid... Hun har været langsom motorisk, om det har noget med det og gøre ved jeg
Hun sad først da hun var 6½ måned, kravlede da hun var 11 mdr og begyndte at gå i Oktober sidste år.

Sproligt er hun langt fremme, hvis vi spørger hende om hun kan sige et ord, så siger hun det, dog lidt utydeligt

Men hun fik ret med baby i maven, vi var deroppe idag, da hun fik voldsomt ondt i ørene igår aftes. Er ca 7+3

Jo, det kunne da være enormt hyggeligt. Må lige snakke med manden når han kommer hjem fra London, om jeg kan de datoer I har skrevet. Men som sagt så driller min com mega meget på baby.dk, hvis jeg ikke er på i nogle dage, så fang mig lige på FB
Knus Sandra, håber I søde piger har det vidunderfuldt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Rasmine

Salle skriver:

Nej det har det ikke... Hun blev født ca 6 uger før tid... Hun har været langsom motorisk, om det har noget med det og gøre ved jeg
Hun sad først da hun var 6½ måned, kravlede da hun var 11 mdr og begyndte at gå i Oktober sidste år.

Sproligt er hun langt fremme, hvis vi spørger hende om hun kan sige et ord, så siger hun det, dog lidt utydeligt

Men hun fik ret med baby i maven, vi var deroppe idag, da hun fik voldsomt ondt i ørene igår aftes. Er ca 7+3

Jo, det kunne da være enormt hyggeligt. Må lige snakke med manden når han kommer hjem fra London, om jeg kan de datoer I har skrevet. Men som sagt så driller min com mega meget på baby.dk, hvis jeg ikke er på i nogle dage, så fang mig lige på FB
Knus Sandra, håber I søde piger har det vidunderfuldt...

Lorteører...

Troede da at for tidligt fødte var meget mere bagud motorisk, men I er da heldige.
Og tillykke med den lille ny, du får da nok at se til, med 3 små, og en mand der rejser. Er glad for min ikke rejser mere, det er da ikke til at holde ud.

Synes du skulle spørge Henrik, admin. her på siden, vedr din computer, han plejer at være rimelig behjælpelig med sådan noget.
Men din computer ser da ud til at virke nu, dejligt.

Anmeld

19. januar 2009

Salle

Mebach skriver:

Lorteører...

Troede da at for tidligt fødte var meget mere bagud motorisk, men I er da heldige.
Og tillykke med den lille ny, du får da nok at se til, med 3 små, og en mand der rejser. Er glad for min ikke rejser mere, det er da ikke til at holde ud.

Synes du skulle spørge Henrik, admin. her på siden, vedr din computer, han plejer at være rimelig behjælpelig med sådan noget.
Men din computer ser da ud til at virke nu, dejligt.

Ja lorteører

Jeg tror mange gange det kommer an på, hvor for tidligt de er blevet født.
Vi lå kun på neo i 1 uge og i kuvøse 2 dage.
Men af hvad jeg kan læse herinde, med nogle der har født tvillinger i uge 25 Puh ha, godt det ikk er mig, og håber da også den lille ny bliver der, har jo mistet en del gange før, men det skal nok gå.
Ja, det bliver rigtig hårdt.. haha, har ikke engang fortalt manden det endnu
Han rejser ikke meget, tror det sker 2 gange om året nu, men så er det så i 2 uger af gangen.
Min svoger er com geek, og har kigget på den 10000000000 gange, han kan ikke finde problemet, for den virker sjovt nok når han er på

Kram Sandra

Anmeld

19. januar 2009

Nadi

Tillykke med den lille bitte ny i maven Det bliver

Bliver din mand ikke skuffet/jaloux (ved ikke lige hva ord jeg skal bruge) over at du skriver nyheden til os først?? Er selvfølgelig beæret over at vi får det at vide inden faren gør

Endnu engang tillykke!

Anmeld

19. januar 2009

Rasmine

Er han væk så længe af gangen???

Min var kun væk max. 4-5 dage af gangen, og det synes jeg var slemt nok.
Hvad laver han?

Er der nogen her som har født i uge 25, har jeg slet ikke set. Kommer ikke meget i de andre grupper, slet ikke for for tidligt fødte, men det gør man vel ikke når ikke man har en for tidlig født.

Synes du virker så bekendt, har du boet i Viborg?
Jeg har i øvrigt en veninde som er hjemmesygeplejerske i Odense, kunne være lidt sjovt hvis I kendte hinanden, i hvilket distrikt arbejder du?

Anmeld

19. januar 2009

Salle

Nadi skriver:

Tillykke med den lille bitte ny i maven Det bliver

Bliver din mand ikke skuffet/jaloux (ved ikke lige hva ord jeg skal bruge) over at du skriver nyheden til os først?? Er selvfølgelig beæret over at vi får det at vide inden faren gør

Endnu engang tillykke!

Nej nej, så længe jeg ikke siger det til familien uden han er der
Men han ved jeg havde en fornemmelse, for de der velkendte big boobies og topmaven om aftenen har været der

Anmeld

19. januar 2009

Salle

Mebach skriver:

Er han væk så længe af gangen???

Min var kun væk max. 4-5 dage af gangen, og det synes jeg var slemt nok.
Hvad laver han?

Er der nogen her som har født i uge 25, har jeg slet ikke set. Kommer ikke meget i de andre grupper, slet ikke for for tidligt fødte, men det gør man vel ikke når ikke man har en for tidlig født.

Synes du virker så bekendt, har du boet i Viborg?
Jeg har i øvrigt en veninde som er hjemmesygeplejerske i Odense, kunne være lidt sjovt hvis I kendte hinanden, i hvilket distrikt arbejder du?

Det er skisme rart når han er væk hæhæ.. Ej savner ham da, men på den fede måde du ved
Han arbejder i Danske bank, men er på kurser osv i London nogen gange ang finans, investorer osv.

Ja, læste om én der havde født i uge 25 herinde, måtte ind og læse igen, for første gang fik jeg det til hun havde født 25 uger før tid

Hm, tror faktisk aldrig jeg har været i Viborg, kommer oprindeligt fra Sjælland (Greve)

Jeg abrejder i V. Skerninge ude på lars tyndskids mark

Anmeld

19. januar 2009

Rasmine

Arj, jeg må vist i kassen.
Sover dine unger igennem?
Hvordan kan du sidde her kl. LORT, med 2 så små, JEG ville DØ i morgen, hvis ikke jeg fik mine 7 timer.

Anmeld

19. januar 2009

Salle

Mebach skriver:

Arj, jeg må vist i kassen.
Sover dine unger igennem?
Hvordan kan du sidde her kl. LORT, med 2 så små, JEG ville DØ i morgen, hvis ikke jeg fik mine 7 timer.

Jeg har da william der nyder og holde fest på det her tidspunkt

Clara ryger i seng ca 19:30 og vågner så igen ca 00:30 og der plejer en tår vand og hjælpe og så passer det med, at William er træt igen, så efter 00:30 kan jeg komme iseng. Men så sover vi til kl 7... Og til 7:45 når manden er hjemme.
Sov godt

Anmeld

20. januar 2009

Anja

Puha, jeg ville da godt nok miste pusten, hvis jeg allerede ventede den næste ! Hatten af for dig ...

Så ender du vel med 3 børn under 3 år eller hvordan ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.