Ny herinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2009

Nadi

Hej Salle!

Velkommen til
Jeg har Oliver fra 8/07-07 og er MEGET skruk så håber snart på en lillebror eller lillesøster til ham.
Jeg er 23 år gammel, gift med Dennis og bor i Viborg, og jeg er igang med at læse til sygeplejerske.

Jeg er utrolig ked af at høre om din lillebror, det må have været skæbne bestemt at han skulle nå at få hende at se.

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2009

Grynt

velkommen til siden for skøre, tosset, men skide skønne juli 07 mødre.

Håber du bliver glad for at være her

Kh Tina og Freja 160707 og så alle mine andre unger

Anmeld

18. januar 2009

Kaufie

Jeg vil også byde dig velkommen på til en dejlig gruppe......

Jeg har William fra 2. august 2007 - havde dog termin i juli, så derfor kom jeg heldigvis til at følge flokken her

Jeg hedder Mette, er 31 - lidt endnu - bor i Nr. sundby nord for Aalborg med min mand Claus og vores to katte - og så altså Wildbassen, som er vores første barn.

Anmeld

18. januar 2009

Ny mor

Velkommen til men pas på - de jul07 tøser er stærkt vanedannende og meget svære at trappe ned igen

Kh Birgitte & Julius 05.04.06 & Marius 05.07.07

Anmeld

18. januar 2009

ka li ja

hejsa ja jeg vil da også lige sige velkommen til
jeg hedder karina og har arthur fra 27/7 07 og alexander fra 24/8 04.

Anmeld

18. januar 2009

Juniors mor

Også velkommen her fra .
Jeg har Julie fra 28.07.07 og venter en lille dreng med termin 23.02.09

Jeg er ked af at læse om din lillebror - det må være sindsygt hårdt at miste en af sine søskende

Kh
Helle

Anmeld

18. januar 2009

Hyner

Hejsa...
Også et velkommen herfra....
Jeg er mest med på sidelinien lige pt, men jeg kommer stærkt tilbage snart...
Jeg har Emma fra den 26/7

Henriette

Anmeld

18. januar 2009

Mie A

Velkommen til juli-gruppen

Anmeld

19. januar 2009

Rasmine

Salle skriver:

Jo

Jeg er 28, forlovet med Frank som er 30....
Sammen har vi 2 skønne børn, Clara på 1½ og William på 8 mdr...

Bor på Fyn, i et hus vi har lejet, er uddannet Social og Sundheds assistent, men har ikke været på arbejde i 2 år, da jeg har været og stadig er på barsel
Og har på fornemmelsen jeg er gravid igen, men skal til lægen Torsdag med Clara, så venter til der, så kan han give mig nyheden...

Ellers kommer jeg oprindeligt fra greve på sjælland, men mødte Frank (eller jeg stjal ham vist fra en anden ) på en ferie med mine forældre i sommerhus på fyn, da jeg var 22... Og ja, kom aldrig hjem efter den ferie
Vi har mistet 6 gange på 4 år, inden det endelig lykkedes os at få Clara i 2007... Hun kom lidt tideligt, var sat til 20/8, men fødte hende den 7/7...
Det var vist det, spørg hvis der er mere I vil vide

Hej igen Salle
Jeg tænkte lige...
Du fødte en hel del for tidligt, har det givet "gener" eller problemer, for det hænger vist sammen, ik?

Må sige at Clara dælme er dygtig til at tale, når nu hun kan sige at mor har en baby i maven.

Håber du snart kommer på igen, vi er alle ret spændte på den nye i gruppen.

Vil du i øvrigt ikke mødes med os? -Vi skal mødes i marts/april igen, det kunne være rigtig hyggeligt!

Anmeld

19. januar 2009

Salle

MariaE skriver:

VElkommen til ....og kæft du har fået dine unger tæt på hinanden

Må have været vildt nok med SÅ meget at se til når den ene stort set ikke kan en dyt endnu, hatten af for det
Håber de bliver de bedste søskende for hinanden...venter selv nr 2 så er spændt på at se hvodan det bliver med den forskel....

Jep, blev gravid i August som jeg fødte i Juli Men det var en smtter, men er dælme glad for min Wille basse

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.