Mebach skriver:
Ej, må jeg spørge?
Hvad er symptomerne på sådan noget skidt?
Man bliver sårn lidt...hmm...alle vores unger er jo 1½ nu.
Har lige fået en knude tjekket på Rasmus' hals, det var "bare" en lymfeknude"

Sorry det sene svar - Men William vågnede lige og synes der skulle være fest 
Noget han er begyndt at praktisere stortset hver nat 

Godt det kun var lymfeknuder, de hæver jo op engang imellem, især hvis man har en virus i kroppen... Men man bliver da skide nervøs...
Min lillebror fik næsten flere gange dagligt blødnæse, og bare du løftede ham op, fik han blå mærker, han var enormt træt hele tiden, sov stortset hele sin dag væk hos dagplejen og herhjemme... Og det var pga trætheden min mor tog ham til læge, for hun troede måske det var næseblodet der var skyld i hans træthed, hvis han mistede for meget blod... Så hun ville høre om han kunne få brændt blodkarrene eller noget...
Men da lægen også hørte om hans træthed og så alle hans blå mærker, blev min mor sendt på hosp. med det samme, og han sagde til hende at han var bange for det var leukæmi, men de skulle lige undersøges først...
Hosp. tog en masse blodprøver og bang: Akut Leukæmi..
Han kom i behandling og erklæret rask da han var 4..
Ingen af de symp. var der da han fik det konstateret da han var 14, det var et alm. kontrol besøg, for at sikre sig han ikke dannede kræft celler, men det gjorde han, samme sygdom, og denne gang havde de bredt sig til lymfekirtlerne også...
Knus Sandra
Anmeld