Snyyyyyyyyyydt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Maalene

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja det gjorde hun nemlig.. Man skal aldrig holde indflytterfest 3 uger før termin Også i telt, der var ved at flyve væk dagen efter.. hehe

Haha - hun syntes åbenbart ikke I skulle holde indflytterfest

Håbede også lidt på, at enten vandet gik eller veerne startede i går, når vi fik gæster efter sådan en aktiv dag, men det synes lillepigen åbenbart ikke det skulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Mor-til-asta-09

Maalene skriver:

Haha - hun syntes åbenbart ikke I skulle holde indflytterfest

Håbede også lidt på, at enten vandet gik eller veerne startede i går, når vi fik gæster efter sådan en aktiv dag, men det synes lillepigen åbenbart ikke det skulle

nej, men hun kommer når hun er klar til det.. Hun ligger for godt hehe

Anmeld

6. september 2011

Maalene

Mor-til-asta-09 skriver:

nej, men hun kommer når hun er klar til det.. Hun ligger for godt hehe

Ja, det er jo kun dejligt at hun trives derinde, så kan mor her være ligeså utålmodig som hun vil

Anmeld

6. september 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Hej piger

I kan lige tro, at jeg blev godt og grundig snydt i går...

Var 37+3 i går, og vi skulle have gæster i går aftes, så dagen gik med oprydning, rengøring, støvsugning, vasken gulv, tilberedning af mad osv., så var rigtig aktiv, og tænkte, at det da måske kunne sætte gang i lidt

Efter at have været aktiv i flere timer skulle jeg lige tisse, og da jeg er færdig med at tisse, hører jeg et "PLOP"!

Tænkte med det samme, at det da kun kunne være slimproppen og var sikker på, at nu ville veerne starte og synes allerede der var masser af murren i underlivet (selvom det ikke er nogen garanti, når slimproppen går, men har man jo ofte hørt)

Skynder mig at tage toiletbørsten, for at se, om jeg nu kunne finde den her såkaldte slimprop, ville jo gerne have "bevis" for, at det var den der var smuttet, og hvad tror I jeg fisker op?

LUFTFRISKEREN FRA TOILETTET - TROR I LIGE JEG BLEV SKUFFET

Jeg har lige grint så meget, at jeg vækkede knægten! Åh det er det mest tragi-komiske jeg længe har læst! Og sikke du fik spulet det toilet! og så er jeg glad for, at det eneste jeg kan spule ned i toilettet er selve brættet, og det løber sgu nok ikke nogle steder, når denne højgravide mor først får plantet balderne!

Anmeld

6. september 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Jeg har lige grint så meget, at jeg vækkede knægten! Åh det er det mest tragi-komiske jeg længe har læst! Og sikke du fik spulet det toilet! og så er jeg glad for, at det eneste jeg kan spule ned i toilettet er selve brættet, og det løber sgu nok ikke nogle steder, når denne højgravide mor først får plantet balderne!

Haha - nej, toiletbrættet er der vidst ingen chance for ryger nogen steder, uanset hvem som planter ballerne på det

Havde et par timer forinden sat den luftfrisker på toilettet, og så havde jeg jo nok sat den forkert på, så da jeg rykkede måsen, for at tage noget toiletpapir, var det at det sagde "PLOP"

Og der havde jeg jo glemt ALT om den sk*de luftfrisker

Så så store skyller kan jeg heller ikke kyle ud Haha!

Anmeld

6. september 2011

CamillaValby

Hahaha hvor er du sjov Det var dagens griner.

Anmeld

6. september 2011

Isabella_mor

Maalene skriver:

Hej piger

I kan lige tro, at jeg blev godt og grundig snydt i går...

Var 37+3 i går, og vi skulle have gæster i går aftes, så dagen gik med oprydning, rengøring, støvsugning, vasken gulv, tilberedning af mad osv., så var rigtig aktiv, og tænkte, at det da måske kunne sætte gang i lidt

Efter at have været aktiv i flere timer skulle jeg lige tisse, og da jeg er færdig med at tisse, hører jeg et "PLOP"!

Tænkte med det samme, at det da kun kunne være slimproppen og var sikker på, at nu ville veerne starte og synes allerede der var masser af murren i underlivet (selvom det ikke er nogen garanti, når slimproppen går, men har man jo ofte hørt)

Skynder mig at tage toiletbørsten, for at se, om jeg nu kunne finde den her såkaldte slimprop, ville jo gerne have "bevis" for, at det var den der var smuttet, og hvad tror I jeg fisker op?

LUFTFRISKEREN FRA TOILETTET - TROR I LIGE JEG BLEV SKUFFET

hahahaha... årrrrrh... sikke et syn de må have været at se dig stå med rumpetten i vejret og fiske efter noget i lokummet med en toiletførste.. hahahahaha..

men godt at du fisakede den op, havde den sat sig fast i afløbet havde det blevet en dyr fornøjelse...  

Anmeld

9. september 2011

Maalene

CamillaValby skriver:

Hahaha hvor er du sjov Det var dagens griner.

Haha - dejligt jeg ikke kun morer mig alene over det

Anmeld

9. september 2011

Maalene

isabellamor skriver:

hahahaha... årrrrrh... sikke et syn de må have været at se dig stå med rumpetten i vejret og fiske efter noget i lokummet med en toiletførste.. hahahahaha..

men godt at du fisakede den op, havde den sat sig fast i afløbet havde det blevet en dyr fornøjelse...  

Haha - ja, og så i bar røv - det har været et RIGTIG kønt syn

Ja, for pokker - det kunne nemt være blevet dyrt... Haha... Hvis WC'et var blevet stoppet havde jeg nok undret mig over størrelsen på slimproppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.