Snyyyyyyyyyydt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Maalene

metski83 skriver:

Haha, hvor sjovt. Selvom det var ærgeligt for dig, at det ikke var slimproppen

Ja, griner da heldigvis af det nu, men det var absolut ikke sjovt, da luftfriskeren blev fisket op Haha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

4kløver

Og jeg er bare færdig af grin.. undskyld..

Anmeld

6. september 2011

metski83

Maalene skriver:

Ja, griner da heldigvis af det nu, men det var absolut ikke sjovt, da luftfriskeren blev fisket op Haha...

Haha nej det vil jeg godt tro

Specielt ikke når man venter spændt på noget andet.

Anmeld

6. september 2011

B&J

Maalene skriver:

Ja, der skal ikke så meget til, før man tror, at nu er det nu Haha... Var SÅ sikker, men snydt blev jeg ihvertfald

Og KÆMPE tillykke med det virkelig flotte vægttab - det er VIRKELIG flot gået

hihihiih jaaa du blev da vist lige snydt.. ej det er helt synd for dig når man lige håber ihh altså sådan noget må ikke ske igen næste gang det sker så skal der komme veer med

og mange tak, ja det er fedt at være så mange kg lettere

Anmeld

6. september 2011

Maalene

MIWULA skriver:

HAHAHAH hvor morsomt kan lige se det. men øv jeg kan godt forstå du blev skuffet det ville jeg sku oz ha blevet.  Håber snart der sker noget.

Tusind taaak

Haha - ja, var jo sikker på, at det var slimproppen, hvad skulle det ellers have været? Øv Øv

Anmeld

6. september 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Ja, var SÅ sikker på, at det var slimproppen - hvad skulle det ellers være? Hehe... Fandt jeg så ud af

Hehe... 

Anmeld

6. september 2011

Frk.Munk

Maalene skriver:

Hej piger

I kan lige tro, at jeg blev godt og grundig snydt i går...

Var 37+3 i går, og vi skulle have gæster i går aftes, så dagen gik med oprydning, rengøring, støvsugning, vasken gulv, tilberedning af mad osv., så var rigtig aktiv, og tænkte, at det da måske kunne sætte gang i lidt

Efter at have været aktiv i flere timer skulle jeg lige tisse, og da jeg er færdig med at tisse, hører jeg et "PLOP"!

Tænkte med det samme, at det da kun kunne være slimproppen og var sikker på, at nu ville veerne starte og synes allerede der var masser af murren i underlivet (selvom det ikke er nogen garanti, når slimproppen går, men har man jo ofte hørt)

Skynder mig at tage toiletbørsten, for at se, om jeg nu kunne finde den her såkaldte slimprop, ville jo gerne have "bevis" for, at det var den der var smuttet, og hvad tror I jeg fisker op?

LUFTFRISKEREN FRA TOILETTET - TROR I LIGE JEG BLEV SKUFFET

Ha ha ha, sikke et godt grin Malene  men os øv for dig - det ville jo være rart hvis der kunne komme gang i fødslen

Anmeld

6. september 2011

SussieThyssen

ROFL

Ja, du har jo næppe været lukket til af en luftfrisker.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. september 2011

Maalene

mth1987 skriver:

For fanden det var rart med et godt grin. Kan sgu godt forstå du blev lidt skuffet. Men tænker at det sku ha været en kæmpe slimprop for at ku sige som en luftfrisker

Haha - det kan jeg jo faktisk godt se, nu du siger det, men lige i øjeblikket var jeg jo bare SÅ sikker på, at det var slimproppen, for hvad skulle det ellers være

Anmeld

6. september 2011

MIWULA

Maalene skriver:

Tusind taaak

Haha - ja, var jo sikker på, at det var slimproppen, hvad skulle det ellers have været? Øv Øv

hehe ja ville nok oz tænke det var den. Håber snart den eller noget sker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.