Snyyyyyyyyyydt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.015 visninger
58 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Maalene

Hej piger

I kan lige tro, at jeg blev godt og grundig snydt i går...

Var 37+3 i går, og vi skulle have gæster i går aftes, så dagen gik med oprydning, rengøring, støvsugning, vasken gulv, tilberedning af mad osv., så var rigtig aktiv, og tænkte, at det da måske kunne sætte gang i lidt

Efter at have været aktiv i flere timer skulle jeg lige tisse, og da jeg er færdig med at tisse, hører jeg et "PLOP"!

Tænkte med det samme, at det da kun kunne være slimproppen og var sikker på, at nu ville veerne starte og synes allerede der var masser af murren i underlivet (selvom det ikke er nogen garanti, når slimproppen går, men har man jo ofte hørt)

Skynder mig at tage toiletbørsten, for at se, om jeg nu kunne finde den her såkaldte slimprop, ville jo gerne have "bevis" for, at det var den der var smuttet, og hvad tror I jeg fisker op?

LUFTFRISKEREN FRA TOILETTET - TROR I LIGE JEG BLEV SKUFFET

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Maja_4000

Haha !  

Håber snart der sker noget (;

Anmeld

6. september 2011

twinny

haha..... øv...

Anmeld

6. september 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Ha ha  Ej undskyld, men kan lige se det hele for mig  

Men øv øv at du blev snydt. Bedre held en anden gang

Anmeld

6. september 2011

TR

Maalene skriver:

Hej piger

Var 37+3 i går, og vi skulle have gæster i går aftes, så dagen gik med oprydning, rengøring, støvsugning, vasken gulv, tilberedning af mad osv., så var rigtig aktiv, og tænkte, at det da måske kunne sætte gang i lidt

Efter at have været aktiv i flere timer skulle jeg lige tisse, og da jeg er færdig med at tisse, hører jeg et "PLOP"!

Tænkte med det samme, at det da kun kunne være slimproppen og var sikker på, at nu ville veerne starte og synes allerede der var masser af murren i underlivet (selvom det ikke er nogen garanti, når slimproppen går, men har man jo ofte hørt)

Skynder mig at tage toiletbørsten, for at se, om jeg nu kunne finde den her såkaldte slimprop, ville jo gerne have "bevis" for, at det var den der var smuttet, og hvad tror I jeg fisker op?

GRINER ,  Kæft hvor må du føle dig SNYDT ..

Anmeld

6. september 2011

Mira0911

Fnis... Det ER virkelig at blive snyyydt... 

Anmeld

6. september 2011

AnneP

Maalene skriver:

Hej piger

Hahahaha! det var da noget af en tissetur! når du ligefrem kan "skylle" duftfriskeren ned!

Anmeld

6. september 2011

B&J

hihihihi snydt hihihihihi

også sødt du havde lige glædet dig

Anmeld

6. september 2011

Maalene

Maja_4000 skriver:

Haha !  

Håber snart der sker noget (;

Tusind tak

Selvom der er 17 dage til termin, så er man allerede ved at være lidt utålmodig

Anmeld

6. september 2011

Maalene

Baby-støv skriver:

haha..... øv...

Mega øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.