Snyyyyyyyyyydt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Mor-til-asta-09

Maalene skriver:

Hej piger

I kan lige tro, at jeg blev godt og grundig snydt i går...

Var 37+3 i går, og vi skulle have gæster i går aftes, så dagen gik med oprydning, rengøring, støvsugning, vasken gulv, tilberedning af mad osv., så var rigtig aktiv, og tænkte, at det da måske kunne sætte gang i lidt

Efter at have været aktiv i flere timer skulle jeg lige tisse, og da jeg er færdig med at tisse, hører jeg et "PLOP"!

Tænkte med det samme, at det da kun kunne være slimproppen og var sikker på, at nu ville veerne starte og synes allerede der var masser af murren i underlivet (selvom det ikke er nogen garanti, når slimproppen går, men har man jo ofte hørt)

Skynder mig at tage toiletbørsten, for at se, om jeg nu kunne finde den her såkaldte slimprop, ville jo gerne have "bevis" for, at det var den der var smuttet, og hvad tror I jeg fisker op?

LUFTFRISKEREN FRA TOILETTET - TROR I LIGE JEG BLEV SKUFFET

Ha ha ha.. Den var nu alligevel god

Alle kryds for det snart sker, også den rigtige slimprop smil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Maalene

TR skriver:

selv jeg ville gerne se det ..

Havde været et godt grin

Anmeld

6. september 2011

Maalene

4kløver skriver:

Og jeg er bare færdig af grin.. undskyld..

Helt i orden - tænkte jeg ikke ville være alene om at grine over det

Anmeld

6. september 2011

Maalene

B&J skriver:

hihihiih jaaa du blev da vist lige snydt.. ej det er helt synd for dig når man lige håber ihh altså sådan noget må ikke ske igen næste gang det sker så skal der komme veer med

og mange tak, ja det er fedt at være så mange kg lettere

Ja, lige præcis - så skal veerne helst følge med Men kan love dig for, at luftfriskeren ikke får lov til at snyde mig igen

Ja, det kan jeg virkelig godt forstå - synes det er SÅ flot gået

Anmeld

6. september 2011

LotteGabriella

Maalene skriver:

Hej piger

I kan lige tro, at jeg blev godt og grundig snydt i går...

Var 37+3 i går, og vi skulle have gæster i går aftes, så dagen gik med oprydning, rengøring, støvsugning, vasken gulv, tilberedning af mad osv., så var rigtig aktiv, og tænkte, at det da måske kunne sætte gang i lidt

Efter at have været aktiv i flere timer skulle jeg lige tisse, og da jeg er færdig med at tisse, hører jeg et "PLOP"!

Tænkte med det samme, at det da kun kunne være slimproppen og var sikker på, at nu ville veerne starte og synes allerede der var masser af murren i underlivet (selvom det ikke er nogen garanti, når slimproppen går, men har man jo ofte hørt)

Skynder mig at tage toiletbørsten, for at se, om jeg nu kunne finde den her såkaldte slimprop, ville jo gerne have "bevis" for, at det var den der var smuttet, og hvad tror I jeg fisker op?

LUFTFRISKEREN FRA TOILETTET - TROR I LIGE JEG BLEV SKUFFET

hihihihi, kan ikke la' være med at trække på smilebåndet

Anmeld

6. september 2011

TR

Maalene skriver:

Havde været et godt grin

JA

Anmeld

6. september 2011

Maalene

Frk.Munk skriver:

Ha ha ha, sikke et godt grin Malene  men os øv for dig - det ville jo være rart hvis der kunne komme gang i fødslen

Ja, det var bare rigtig øv - troede jo liiiige Haha... Men der blev jeg snydt... Må bare vente utålmodigt lidt endnu

Anmeld

6. september 2011

Maalene

SussieThyssen skriver:

ROFL

Ja, du har jo næppe været lukket til af en luftfrisker.

Kærligst
Sussie

Narh, det tvivler jeg stærkt på Haha.. Men ville da egentlig have været ganske smart, hvis man altid var helt frisk forneden

Anmeld

6. september 2011

Maalene

MIWULA skriver:

hehe ja ville nok oz tænke det var den. Håber snart den eller noget sker.

Tusind mange tak

Sender dine søde tanker videre til lillepigen i håb om, at hun allerede nu hører efter

Anmeld

6. september 2011

Maalene

Mor-til-asta-09 skriver:

Ha ha ha.. Den var nu alligevel god

Alle kryds for det snart sker, også den rigtige slimprop smil

Hihi - tusind mange tak

Håber også på der snart sker noget, selvom der jo stadig er 17 laaange dage til termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.