Kig lige her, de der ved noget om SSF! (Billede af fødder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

MaybeBaby

Nessie skriver:

Sikke nogle pæne fødder
Sådan så mine også ud til sidst (ca. 1 1/2 - 2 mdr,), Jm nævnte aldrig noget om SSF, og mine fødder kunne kun være i netsko i str. 42.
Specielt den højre var kæmpestor. Min kæreste sagde at det lignede et franskbrød med 5 boller på  Tror han var glad for at det ikke var ham der var gravid

Håber at det bare er vand. Giver du en update i morgen?

Åh jeg håber også det bare er vand! Men skal nok give en Update senere. Skal først derind kl 13.30

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

signe.

MaybeBaby skriver:

Jeg har haft den dejligste graviditet, og er nu 38+2. For en uge/halvanden begyndte mine fødder dog lige pludselig at tage vand ind, så at sige. Der er væske hele dagen og synes bare det bliver værre og værre!

Billedet er fra her til aften, hvor det eneste, jeg har lavet hele dagen, er at sidde på sofaen! Min søster tror måske, at det kan være noget optakt til SSF, men er I nogensinde blevet sendt til videre tests for SSF kun pga. enorme mængder væske? Eller er det bare helt naturligt, at fødder bliver så store, at man ikke kan bevæge dem. Og i så fald i sådan et hurtigt tempo!?

/Mette - som under alle omstændigheder hellere må spørge min JM i morgen.

nu har jeg jo(desværre) heeelt styr på det der ssf, og JA det kan sagtens være et tegn derpå, men det kan også bare være graviditetsbetinget at der er væske.. men det er jo kommet ret pludseligt lyder det til, så ring og få en tid ved LÆGEN, som så vil tjekke dit blodtryk og urin...

Anmeld

8. september 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Hi håber at alt gik godt for dig i dag??? Vh Stine

Anmeld

8. september 2011

Mauser.

Åh gud, stakkels dig .. Jeg ville da have ringet med det samme pga. nervøsitet .. Er det mon gået godt? Det var vel bare væske eller?
Håber at du giver en update

Anmeld

8. september 2011

camillakrath

MaybeBaby skriver:

Åh jeg håber også det bare er vand! Men skal nok give en Update senere. Skal først derind kl 13.30

Håber sådan på en update.

Jeg havde svangerskabsforgiftning - og det var så slemt fordi vi ikke havde opdaget det.

Anmeld

8. september 2011

MaybeBaby

StineW79 skriver:

Hi håber at alt gik godt for dig i dag??? Vh Stine

Der er kommet Update, men kan da lige fortælle dig, at hun også bare mener det er enorme mængder væske, nu alt det andet så så fint ud, men jeg skulle lige holde øje med andre tegn

Anmeld

8. september 2011

MaybeBaby

Mulleunge skriver:

Åh gud, stakkels dig .. Jeg ville da have ringet med det samme pga. nervøsitet .. Er det mon gået godt? Det var vel bare væske eller?
Håber at du giver en update

Der er kommet Update, men kan da lige fortælle dig, at hun også bare mener det er enorme mængder væske, nu alt det andet så så fint ud, men jeg skulle lige holde øje med andre tegn

Anmeld

8. september 2011

MaybeBaby

camillakrath skriver:

Håber sådan på en update.

Jeg havde svangerskabsforgiftning - og det var så slemt fordi vi ikke havde opdaget det.

Der er kommet Update, men kan da lige fortælle dig, at hun også bare mener det er enorme mængder væske, nu alt det andet så så fint ud, men jeg skulle lige holde øje med andre tegn... Og ellers ringe, hvis der pludselig skete noget.

Anmeld

9. september 2011

babyMark

Dejligt med pisitiv Update. Jeg har også haft ssf. Og det uden nogen symptomer, så ved mig kunne man ikke opdage det ved blodtryk og urin. Så få evt taget blodprøver. Det er dyrere og gøres derfor sjældnere men giver præcist svar. Så mindste tegn på forværring så be om blodprøver!

Anmeld

9. september 2011

MaybeBaby

babyMark skriver:

Dejligt med pisitiv Update. Jeg har også haft ssf. Og det uden nogen symptomer, så ved mig kunne man ikke opdage det ved blodtryk og urin. Så få evt taget blodprøver. Det er dyrere og gøres derfor sjældnere men giver præcist svar. Så mindste tegn på forværring så be om blodprøver!

Haha, hvor er du sød. Det skal jeg nok skrive mig bag øret... Og ellers må han altså bare komme ud, så det i hvert fald ikke er en mulighed længere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.