Kig lige her, de der ved noget om SSF! (Billede af fødder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

MaybeBaby

Frk.Munk skriver:

Jeg ved desværre ikke noget om det - men jeg håber det forsvinder snart for dig igen. Det må ikke være sjovt....

Sender lige et klem

Ja og en af måderne det kunne forsvinde er jo, hvis han bare ville komme ud! Men tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Moms

Jeg er helt sikkert med på, at du skal undersøges for SSF, men det at du HAR siddet på sofaen hele dagen, kan jo netop være årsagen til at dine fødder ser sådan ud.

Og av - jeg har ondt af dig. Ser ret slemt ud.

Én nævner venepumpeøvelser og det vil jeg lige OPPE! for du kan jo ikke gøre så meget andet inden i morgen - så op med de ben og få gang i cirkulationen.

kram

Moms

Anmeld

6. september 2011

MaybeBaby

Moms skriver:

Jeg er helt sikkert med på, at du skal undersøges for SSF, men det at du HAR siddet på sofaen hele dagen, kan jo netop være årsagen til at dine fødder ser sådan ud.

Og av - jeg har ondt af dig. Ser ret slemt ud.

Én nævner venepumpeøvelser og det vil jeg lige OPPE! for du kan jo ikke gøre så meget andet inden i morgen - så op med de ben og få gang i cirkulationen.

kram

Moms

De andre dage har ikke startet så slemme, så der har jeg gået i minimum 30 min med hunden og fået ordnet en masse ting, men da jeg så vågnede og ikke kunne bøje mine fødder for væske tænkte jeg: "Så må vi se om fødderne op en hel dag ikke hjælper." Især fordi jeg ingen sko kan passe, og det har stået ned i lårfede stråler HELE dagen. Uden undtagelse.

Men nu er der lavet en masse øvelser og manden skal til at stryge væsken lidt tilbage, og så bare så lang en gåtur i morgen som min krop tillader Og så må vi se hvad JM siger Men rigtig mange tak for svaret

Anmeld

6. september 2011

LillanG

Væskeophobninger er da ret normalt sidst i en graviditet, og kan være helt ufarlig, og i mange tilfælde er det også muligt at "øve" væk.

- Jeg er ret sikker på, at om talen er om SSF, er der flere symptomer en kun væskeophobelse, og det vil JM kunne undersøge dig for 

MEN det er jo også et symptom på SSF, så der er godt du kan få dig undersøgt af JM/læge, så en mulig SSF blir fanget i tide

Jeg havde i min graviditet meget vand i kroppen, og det viste sig uheldigvis at være ledsaget af SSF.. - så alt det beste herfra

Anmeld

6. september 2011

MaybeBaby

LilianG skriver:

Væskeophobninger er da ret normalt sidst i en graviditet, og kan være helt ufarlig, og i mange tilfælde er det også muligt at "øve" væk.

- Jeg er ret sikker på, at om talen er om SSF, er der flere symptomer en kun væskeophobelse, og det vil JM kunne undersøge dig for 

MEN det er jo også et symptom på SSF, så der er godt du kan få dig undersøgt af JM/læge, så en mulig SSF blir fanget i tide

Jeg havde i min graviditet meget vand i kroppen, og det viste sig uheldigvis at være ledsaget af SSF.. - så alt det beste herfra

Håber sådan at det bare er vand i hvert fald  Men man kan nemt blive forvirret over især SSF, da den jo kaldes for 1000 teoriers sygdom, men vil lige smide en bemærkning til JM i morgen. Det bliver rart at få det be- eller afkræftet Og mange tak

Anmeld

6. september 2011

Maalene

Maalene skriver:

Åhh sødeste - de er da godt nok eksploderet på ingen tid

Synes jeg har meget vand i fødderne, men det er da ingenting i forhold til dig... Heldigvis behøver det ikke være tegn på SSF, men frygtede det samme selv, da mine eksploderede - men heldigvis er det "bare" vand her...

Men din JM i morgen vil tage dit blodtryk og tjekke, om vægten er steget voldsomt siden sidst og urinen, som er tegn på SSF...

Håber "bare" det er vand søde, husk endelig at komme med en update i morgen

Du får lige en kæmpe krammer

Skal jeg blive tøse-sur nu? Haha - føler mig en smule ignoreret

Du må ikke være sur over, at du ikke kan rokke med storetåen, når jeg kan

Anmeld

6. september 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Skal jeg blive tøse-sur nu? Haha - føler mig en smule ignoreret

Du må ikke være sur over, at du ikke kan rokke med storetåen, når jeg kan

Nej nej nej, hvordan kunne jeg dog overse din kommentar?! Synes jeg gik fem alle igennem! MEN jeg håber, du har ret i, at det bare er vand. Godt nok vil jeg gerne snart have ham ud, men ikke pga sådan noget men min JM har aldrig vejet mig, men jeg ved, at den siger noget mere plus nu end for 2 uger siden. Men du skal nok få update

Anmeld

6. september 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Hi og Av! Sådan så mine føder også ud, gik fra at bruge str 39 i sko til At bruge kærstens str 43, på ret kort tid. Lavede mine øvelser og lage 2 Tlf bøger under benene i fodenden af sengen, så føderene blev hævet. Godt nok med det resultat at alt vandet løb "ned " til hovedet.. Ik noget kønt syn.... Men altså da JM så mine føder, blev jeg straks tjekket på ssf. Og Ja det havde jeg jo så. Havde heller ik døjet med andet! Rigttig godt at du ska til JM i morgen, så du ka få det tjekket. Vh Stine

Anmeld

6. september 2011

Nessie

Sikke nogle pæne fødder
Sådan så mine også ud til sidst (ca. 1 1/2 - 2 mdr,), Jm nævnte aldrig noget om SSF, og mine fødder kunne kun være i netsko i str. 42.
Specielt den højre var kæmpestor. Min kæreste sagde at det lignede et franskbrød med 5 boller på  Tror han var glad for at det ikke var ham der var gravid

Håber at det bare er vand. Giver du en update i morgen?

Anmeld

7. september 2011

MaybeBaby

StineW79 skriver:

Hi og Av! Sådan så mine føder også ud, gik fra at bruge str 39 i sko til At bruge kærstens str 43, på ret kort tid. Lavede mine øvelser og lage 2 Tlf bøger under benene i fodenden af sengen, så føderene blev hævet. Godt nok med det resultat at alt vandet løb "ned " til hovedet.. Ik noget kønt syn.... Men altså da JM så mine føder, blev jeg straks tjekket på ssf. Og Ja det havde jeg jo så. Havde heller ik døjet med andet! Rigttig godt at du ska til JM i morgen, så du ka få det tjekket. Vh Stine

Tak for kommentaren rart at vide at man ikke overreagerer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.