BabyBambi skriver:
Jeg tror umiddelbart ikke du skal være bekymret, hvis vand i kroppen er dit eneste symptom - men er du bekymret så snak med din JM eller ring til FG, hellere en gang for meget end en gang for lidt.. 
Jeg har selv haft lidt vand i kroppen næsten hele graviditeten igennem, men indenfor de seneste par uger er det blevet rigtig rigtig slemt og gik fra et (+) i vandrejournalen til ++ for ødem(har båede kæmpe ben og så meget vand i hænder og fingre at jeg har fået karpaltunnelsyndrom)..
Samtidig lider jeg rigtig meget af hovedpine og det har da fået mine alarmklokker til at ringe flere gange og også min JM's.. Men hver gang er min urin og mit blodtryk super fint, og så længe det er det, så er der ikke noget i vejen(ifølge min JM)..
2 gode råd(givet af JM i dag), drik drik drik maaaasser af vand og sørg for at få noget motion så der kommer gang i blodomløbet.. 
for at det snart går over - og ja så er der jo ikke længe til guldet kommer til verden og din krop KUN er DIN igen.. 

Jeg tænker også: Better safe than sorry, men mit blodtryk og det hele har også altid været til udmærkelse. Ja, min læge sagde jeg havde en eksemplarisk graviditet, men det er selvfølgelig også længe siden, jeg har set hende
Og jeg drikker snildt 3 liter vand om dagen... Gjorde jeg også før jeg blev gravid.
Men må tilstå at motionen er blevet mindre, da jeg synes, det er smertefuldt at bøje foden. Men må hellere komme lidt mere op i gear så 
Og ja snart er det hele ovre! Han kan kun komme for langsomt
Tak for din beroligende kommentar 
Anmeld