Har du husket hjelmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Alba

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det har jeg forstået.  Det også helt ok. 

Det virker ikke som om i synes det er ok at jeg har den holdning til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Alba skriver:

Det virker ikke som om i synes det er ok at jeg har den holdning til det.

Altså nu kan jeg kun svare for mig selv. Og jo synes det er ok du mener noget andet. Men det betyder ikke at jeg nødvendigvis forstår din holdning. Jeg er jo uenig med dig, ligesom du er uenig med mig. Men vi har da lov til at have hver vores mening. 

Anmeld

6. september 2011

Alba

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Altså nu kan jeg kun svare for mig selv. Og jo synes det er ok du mener noget andet. Men det betyder ikke at jeg nødvendigvis forstår din holdning. Jeg er jo uenig med dig, ligesom du er uenig med mig. Men vi har da lov til at have hver vores mening. 

yes

Anmeld

7. september 2011

Nessie

Majbriteriksen skriver:

Altså så sent som i morges blev min søn kørt i BH i bilen med sele og cykelhjelm på Han skulle have sin løbecykel med derop og så skal hjelmen selvfølgelig med(prøvede at forklare at han godt måtte vente med at tage den på når vi kom op i BH) Det er en regel i BH at hvis de har cykler med så skal de også have hjelme med. Syntes át det er en fantastisk regel.

Desværre er der mange forældre der kører med deres børn uden seler hos os (meget lille jysk by) Har også set 3 små børn proppet ind på et sæde i en gulpladet bil, bliver helt dårlig når det sker. Min første tanke er at de forældre kan ikke lide deres børn

Det har jeg også prøvet

Vi skulle have cykelhjelmen med i VS, da far skulle hente Daniel på cykel, og han insisterede på at have den på i bilen

Anmeld

7. september 2011

Nessie

Daniel har ALTID cykelhjelm på, når der cykles.
Far har NÆSTEN altid cykelhjelm på.
Mor har ALDRIG cykelhjelm på, af 2 årsager. Har ingen cykel, og kan ikke engang have en hårbøjle på, uden at få hovedpine, pga. piskesmæld

Anmeld

7. september 2011

Mig med maven

Her hjemme bruger både mor, far og barn hjelm.

Hvis vi falder, så falder vi, meeeen vi sikre os så godt som muligt!

Jeg kan ikke forstå at folk tør at køre uden, og jeg kan ikke forstå at der findes forældre, der ikke giver børnene cykelhjelm på. De burde straffes HÅRDT!

Anmeld

7. september 2011

tweety2060

ærgeligt så køre jeg uden. Ingen grund, andet end dumhed. Lillepigen er ikke med på cykel endnu. Meen når den tid kommer skal må så købe hjelmen i bilka el cykel forhandler? Hvad er bedst? Gode råd modtages

Anmeld

7. september 2011

tweety2060

tweety2060 skriver:

ærgeligt så køre jeg uden. Ingen grund, andet end dumhed. Lillepigen er ikke med på cykel endnu. Meen når den tid kommer skal må så købe hjelmen i bilka el cykel forhandler? Hvad er bedst? Gode råd modtages

hov spørgsmålet gælder altså både hjelm til mig og hende. Det dur jo ikke jeg slår knolden og ikke kan være der for hende . . .

Anmeld

7. september 2011

TbCp

Nu er det ikke så ofte vi cykler, men når vi gør så har Liva ALTID cykelhjelm på.
Jeg selv fik en cykelhjelm i fødselsdagsgave så jeg har også hjelm på når vi cykler.
Jeg vil ikke risikere at være skyld i at mit barn får skader hvis vi vælter og heller ikke at hun risikere at få en mor med skader.

Anmeld

7. september 2011

emsaroto

Jep Oskar får cykelhjelm på..

Problemet er at JEG ikke får den på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.