Anonym skriver:
Tak for svar
Du har jo nok ret
Forstår bare ikke helt hvorfor hun ikke prøvede at snakke med mig
Det okay, du konkludere bare der ud af
Tror hun har vendt den meget med sig selv (kender hende jo ikke) men sin bedste veninde, der skal meget til man vælger så drastisk en beslutning uden at vende det med dig. Tror hun er meget ulykkelig over situatione (du kan, hun kan ikk').
Muligheder:
Hvis hun forhåbelig snart selv kan blive gravid kan det være af hendes sorg kommer så meget på afstand at hun er klar til at have kontakt me dig igen men tror du skal vente til hun selv giver en udmelding eller mulighed for at det virker ok at du kontakter hende. (ved ikke om det lyder som i mit hoved)
Det kan også være at hun indfinder sig med hvor verden er og hun ikke kan lukke øjnene for frugtbare venner og kontakter dig, men tror ikke det vil være en god ide at vade i snak om "mit barndit, mit banr dat" læste at andre i tråden synes du skal vise at dine børn er en del af dig men her mener jeg at der må være en balance nu du ved hvor svært hun har det ved. forstår du? Hun vil jo sikkert ønske i kunne holde det venskab i altid har haft inden børn kom til verden, det ændrer meget i et venide forhold og det er altså ikke det samme, selvom mange nybagtemødre påstår det.
Der er også en mulighed for at hun bare aldrig vil have kontakt igen og det enestedu kan gøre er at respetere hendes valg, selv om det gør ondt at slippe en man har kært.
alt er bare hvad jeg tror ud af egne erfaringer, jeg har prøvet situationen fra begge sider.
Anmeld