fordi at man har barn og hun ikke kan få.
Jeg har igennem et par dage forsøgt at kontakte hende, fordi jeg ville høre om hun kunne komme på besøg(vi har ikke set hinanden særlig meget, fordi vi er flytte langt væk fra hinanden)
I dag meddelte hun mig så i en besked at hun ikke magtede mig i sit liv pt.
¨Spurgte indtil hvorfor og hun fortalte mig at hun og manden er startet i barnløshedsbehandling og det var alt for hårdt for en psykisk at have mig i sit liv.
Jeg har intet fået at vide før nu om deres behandling og jeg sidder tilbage og er chokkeret og såret.
Ville ønske hun havde talt med mig.
Jeg forstår godt hende langt hen af vejen men vi har været derfor hinanden igennem alt i mere end 15 år og så BANG nu er det slut

Jeg er så ulykkelig og håber at hun blot har brug for en pause og vil tage mig tilbage i sit liv, når hun er klar.
Vores venskab har altid været meget styret af hende og jeg har ofte måtte vente i baggrunden når der har været en ny kæreste eller en mere spændene veninde, men vi har altid haft hinanden og jeg har vidst at det blot er en fase.
Men denne gang tror jeg at jeg har mistet hende

Er der nogen der har nogen gode råd til hvordan jeg kan vise hende at det at jeg har et barn ikke er en hindring.
Jeg taler ikke særlig tit ommit barn, men jeg kunne jo stoppe helt med det??
Tak til jer der har læst med
Anmeld