Mini a ture anorak?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Mettemus

_-Kathrine-_ skriver:

Villads er ikke helt vild med det der dykning endnu, men vi bliver ved(stakkels barn ) Han græder lidt når han kommer op igen og kigger meget ondt på os...!

Men det går stille og roligt fremad og vi kan se han nyder at flyde rundt - så det var en god beslutning at melde os til svømning...!

Sjovt nok synes jeg altid at skrigene og skrålene kommer inde fra mændenes omklædning

Jeg tror, at Laurits helt har glemt, hvordan man dykker i sommerpausen. Han HADER det og skriger, som om vi har forsøgt at drukne ham. Jeg synes, det er synd for ham, men Maiken siger, at vi skal blive ved. Nu får det så et naturligt stop...

Sejt Villads! Lille vandhund De ser så små ud på jeres hold - er i de ældste?

Jeg har aldrig lagt mærke til skrig fra mandeomklædning - det kan da godt være? Jeg synes også jeg er den eneste med baby i dameomklædning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

_-Kathrine-_

Mettemus skriver:

Jeg tror, at Laurits helt har glemt, hvordan man dykker i sommerpausen. Han HADER det og skriger, som om vi har forsøgt at drukne ham. Jeg synes, det er synd for ham, men Maiken siger, at vi skal blive ved. Nu får det så et naturligt stop...

Sejt Villads! Lille vandhund De ser så små ud på jeres hold - er i de ældste?

Jeg har aldrig lagt mærke til skrig fra mandeomklædning - det kan da godt være? Jeg synes også jeg er den eneste med baby i dameomklædning

Det har hun også sagt til os... Så vi blir ved Synes bare hun er super go'...!

Nej, der er et sæt tvillinger på 6 mdr, som er de ældste og så er den yngste vist 11/12 uger...! Meget lille babypige...! I lørdags var det første gang de havde været med til bumletogs-sangen... de plejer nemlig at gå op efter 10-15 min -for der falder hun i søvn...!

Anmeld

6. september 2011

Tona

Mettemus skriver:

Jeg har fået Jens overbevist om, at Laurits ikke overlever vinteren uden en vinteranorak fra Mini a Ture - så langt så godt, det var en svær proces

Jeg køber den på nettet, men har lidt svært ved at gennemskue hvilken str. han skal bruge. Han er 8 mdr i dag (), så skal jeg købe str. 9 eller 12 mdr? Han bruger str. 74 nu. Ved i om de er store i størrelsen eller ?

Ej hvor sjovt...jeg kan se på datoen hvor du skriver at din søn er 8 mdr at vi har født vores børn præsis samme dag

Anmeld

6. september 2011

Mettemus

_-Kathrine-_ skriver:

Det har hun også sagt til os... Så vi blir ved Synes bare hun er super go'...!

Nej, der er et sæt tvillinger på 6 mdr, som er de ældste og så er den yngste vist 11/12 uger...! Meget lille babypige...! I lørdags var det første gang de havde været med til bumletogs-sangen... de plejer nemlig at gå op efter 10-15 min -for der falder hun i søvn...!

Falder hun i søvn i vandet? Det er alligevel godt gået!!!

Ja hun er vildt sød. Det var ret sjovt i sidste uge da hun ingen stemme havde. Der var helt musestille da vi kom ind i hallen inden i skulle i bad, så jeg tænkte "gad vide om de leger stilleleg?"

Anmeld

6. september 2011

Mettemus

Amandas-mor skriver:

Ej hvor sjovt...jeg kan se på datoen hvor du skriver at din søn er 8 mdr at vi har født vores børn præsis samme dag

Ja var lige inde og lure på din profil - lidt sjovt  Jeg snød dog og fik kejsersnit, så har ikke rigtig født noget som helst

Anmeld

6. september 2011

_-Kathrine-_

Mettemus skriver:

Falder hun i søvn i vandet? Det er alligevel godt gået!!!

Ja hun er vildt sød. Det var ret sjovt i sidste uge da hun ingen stemme havde. Der var helt musestille da vi kom ind i hallen inden i skulle i bad, så jeg tænkte "gad vide om de leger stilleleg?"

Det er tæt på! -Kan slet ikke huske at min har været så lille og kunne sove konstant! Det er slut nu

Haha, ja det var næsten synd for hende... Druk og sygdom er heller ikke nogen særlig god kombination...!
Der var også kun 1 sangleg og det var den hun havde lært os lørdagen før, så hun var fri for at synge med...

Men synes godt nok at 4 timer i vandet, er længe.. hun må da være helt opløst efter det...

Kører Laurits på rutsjebanen?

Anmeld

6. september 2011

Mettemus

_-Kathrine-_ skriver:

Det er tæt på! -Kan slet ikke huske at min har været så lille og kunne sove konstant! Det er slut nu

Haha, ja det var næsten synd for hende... Druk og sygdom er heller ikke nogen særlig god kombination...!
Der var også kun 1 sangleg og det var den hun havde lært os lørdagen før, så hun var fri for at synge med...

Men synes godt nok at 4 timer i vandet, er længe.. hun må da være helt opløst efter det...

Kører Laurits på rutsjebanen?

Ja det må være ret koldt alligevel ?

Nej det gør han ikke. Jeg gad ellers godtt prøve det med ham, men han har ikke været så glad de sidste par gange vi har været afsted, så der har ikke rigtig været grund til at udfordre skæbnen.

Anmeld

6. september 2011

Tona

Mettemus skriver:

Ja var lige inde og lure på din profil - lidt sjovt  Jeg snød dog og fik kejsersnit, så har ikke rigtig født noget som helst

Jeg "snød" fordi jeg fik epidural-blokade og sådan er der noget med enhver. Jeg mener at enhver fødsel er rigtig og ikke er snyd  Man er jo mega sej bare fordi man har båret rundt på barnet i maven i 9 mdr og bagefter er blevet mor. Og jeg tror godt nok også at det er hårdt at få kejsersnit...det er jo en reel operation og jeg forestiller mig at det gør rigtig ondt bagefter?

Men ja lidt sjovt at det er samme dag

Anmeld

6. september 2011

_-Kathrine-_

Mettemus skriver:

Ja det må være ret koldt alligevel ?

Nej det gør han ikke. Jeg gad ellers godtt prøve det med ham, men han har ikke været så glad de sidste par gange vi har været afsted, så der har ikke rigtig været grund til at udfordre skæbnen.

Ja, det synes jeg allerede efter den halve time....!

Okay... synes det var lige vildt nok da hun begyndte at stille den op første gang vi var der - troede hun ville sende vores små bebser op på den

Anmeld

6. september 2011

sne190810

Nadia&Daniel skriver:

Er nysgerrig - hvad koster sådan en??

Jeg gav nu altså 'kun' 600 kr for den. Købte den for 2½ måned siden inde i Karussella ved Jorks Passage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.