Mini a ture anorak?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Ingen problemer, skulle bare være sikker på det var nået godt frem!

Det var super hurtigt fremme - allerede lørdag morgen lå det og hyggede sig i postkassen sammen med reklamer fra Bilka og regninger fra alle mulige steder ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

132319

Mettemus skriver:

Smaaart! Jeg har faktisk lidt sparet op på min ts-konto... når de trækkes derfra er det jo næsten som om man slet ikke betaler for det

Se dét er smart 

Anmeld

5. september 2011

_-Kathrine-_

Har købt en til Villads i str 74 (Han er 68 nu) Men synes den ser lidt stor ud... Men nu må vi se til den tid Den er bare såååå lækker!!

Vi glæder os ihvertfald til at tage den i brug - og herhjemme skulle de gode overtalelsesevner også bruges

Anmeld

5. september 2011

Mettemus

_-Kathrine-_ skriver:

Har købt en til Villads i str 74 (Han er 68 nu) Men synes den ser lidt stor ud... Men nu må vi se til den tid Den er bare såååå lækker!!

Vi glæder os ihvertfald til at tage den i brug - og herhjemme skulle de gode overtalelsesevner også bruges

Fedt! Ja så kan man godt glæde sig lidt (men også kun lidt!) til det bliver koldere.

Ja overtalelse må der til - mærkeligt at de der mænner ikke forstår nødvendigheden af vinterjakke i ministr der er dyrere end deres egen

Anmeld

5. september 2011

Marco2

Skal jeg kigge hvad str. vi har i og så tage med imorgen … (hvis jeg når det)?

Så kan han prøve …

Anmeld

5. september 2011

_-Kathrine-_

Mettemus skriver:

Fedt! Ja så kan man godt glæde sig lidt (men også kun lidt!) til det bliver koldere.

Ja overtalelse må der til - mærkeligt at de der mænner ikke forstår nødvendigheden af vinterjakke i ministr der er dyrere end deres egen

Ja, her glæder vi os(lidt) til vinteren nærmer sig... Håber da lidt på sne, så de små kan komme ud og sidde lidt i det

Jeg fik sgu overtalt min til at købe en Norlie striktrøje - for den er jo bare MEGA nødvendig her til efteråret - og efter lidt betænkningstid, kunne han da egentlig godt se meningen med det

Anmeld

6. september 2011

Mettemus

Marco2 skriver:

Skal jeg kigge hvad str. vi har i og så tage med imorgen … (hvis jeg når det)?

Så kan han prøve …

Ih, det var sødt af dig, AG - ærgerligt jeg ikke havde set din besked før. Jeg trillede i Magasin bagefter og prøvede jakker til Laurits ikke gad mere, og jeg tror, at den str. 80 jeg har købt kommer til at passe helt fint

Anmeld

6. september 2011

Mettemus

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, her glæder vi os(lidt) til vinteren nærmer sig... Håber da lidt på sne, så de små kan komme ud og sidde lidt i det

Jeg fik sgu overtalt min til at købe en Norlie striktrøje - for den er jo bare MEGA nødvendig her til efteråret - og efter lidt betænkningstid, kunne han da egentlig godt se meningen med det

Ork de er bare såååå fine og lækre. Jeg har dog ikke presset citronen yderligere og er ganske tilfreds med at have "vundet" en vinterjakke fra MAT

Mega gode overtalelsesevner du har

Anmeld

6. september 2011

_-Kathrine-_

Mettemus skriver:

Ork de er bare såååå fine og lækre. Jeg har dog ikke presset citronen yderligere og er ganske tilfreds med at have "vundet" en vinterjakke fra MAT

Mega gode overtalelsesevner du har

De er nemlig helt vildt lækre...!

Ja, det er bare med at komme med de gode argumenter

Forresten så tror jeg ,at I går til babysvømning samme sted som vi gør... tror I er på holdet efter os

Anmeld

6. september 2011

tinasmor

Kan ikke hjælpe med spørgsmålet. Men jeg købte en anorak i samme mærke da min var lille, men den var simpelthen så besværlig at få på fordi det ikke var med alm. lynlås (med mindre din har sådan en der kan åbnes helt i siden) men kunne kun åbnes foran og en lille smule i siden. Det var et maridt at få på. Vi endte med næsten ikke at bruge den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.