Mini a ture anorak?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Mettemus

_-Kathrine-_ skriver:

De er nemlig helt vildt lækre...!

Ja, det er bare med at komme med de gode argumenter

Forresten så tror jeg ,at I går til babysvømning samme sted som vi gør... tror I er på holdet efter os

Nej hvor sjov? Lørdag formiddag kl. 8-8.30? Ih, så skal du da sige hej (selvom det godt nok er lidt hektisk i det der skift op/i vandet)! Vi har desværre været der for sidste gang da vi flytter i næste weekend..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

_-Kathrine-_

Mettemus skriver:

Nej hvor sjov? Lørdag formiddag kl. 8-8.30? Ih, så skal du da sige hej (selvom det godt nok er lidt hektisk i det der skift op/i vandet)! Vi har desværre været der for sidste gang da vi flytter i næste weekend..

Jeps.. vi er tidligt oppe

Synes jeg en morgen kunne kende din skønne søn og så synes jeg bare jeg havde set dig et sted før - og det var jo så herinde Men ja, det er lidt hektisk lige at komme op og i bad uden gråd med træt baby!

Nååå... Ej, hvor øv! Men har da vist læst noget herinde om at I flytter derhen hvor din kæreste arbejder? - det kan jeg nu godt forstå!!

Anmeld

6. september 2011

Nadia&Daniel

DK skriver:

Tag ned i en butik og prøv den. Richard skulle have en str. 86!

Mikkel besvimede i butikken da han så prisen, så Richard fik desværre ikke en . Mikkel synes også at den fra Hummel var "meeeeeget flottere"

Er nysgerrig - hvad koster sådan en??

Anmeld

6. september 2011

Mettemus

_-Kathrine-_ skriver:

Jeps.. vi er tidligt oppe

Synes jeg en morgen kunne kende din skønne søn og så synes jeg bare jeg havde set dig et sted før - og det var jo så herinde Men ja, det er lidt hektisk lige at komme op og i bad uden gråd med træt baby!

Nååå... Ej, hvor øv! Men har da vist læst noget herinde om at I flytter derhen hvor din kæreste arbejder? - det kan jeg nu godt forstå!!

Yes mega hektisk og svært at undgå halvhysterisk "så så så så såååå - torpedodyk er DEJLIGT!". Sidst måtte vi stå op efter 20 min fordi lille L var sur, tvær, træt og bange. Øv.

Ja vi flytter nordpå pga hans arbejde. Det er også derfor jeg står der og flagrer alene i smart badedragt - manden min arbejder indimellem om lørdagen og så må jeg jo alene afsted.

Nå øv, jeg ikke lige får chancen for at hilse på dig der så

Anmeld

6. september 2011

Mettemus

Nadia&Daniel skriver:

Er nysgerrig - hvad koster sådan en??

Hummel el. Mini A Ture?

Anmeld

6. september 2011

Nadia&Daniel

Mettemus skriver:

Hummel el. Mini A Ture?

Anmeld

6. september 2011

Mettemus

Nadia&Daniel skriver:

800 () spir for den her, man kan vist nok få en der er endnu dyrere, men det her er den absolutte smertegrænse

Anmeld

6. september 2011

Nadia&Daniel

Mettemus skriver:

800 () spir for den her, man kan vist nok få en der er endnu dyrere, men det her er den absolutte smertegrænse

Anmeld

6. september 2011

Mettemus

Nadia&Daniel skriver:

Yep ...

Anmeld

6. september 2011

_-Kathrine-_

Mettemus skriver:

Yes mega hektisk og svært at undgå halvhysterisk "så så så så såååå - torpedodyk er DEJLIGT!". Sidst måtte vi stå op efter 20 min fordi lille L var sur, tvær, træt og bange. Øv.

Ja vi flytter nordpå pga hans arbejde. Det er også derfor jeg står der og flagrer alene i smart badedragt - manden min arbejder indimellem om lørdagen og så må jeg jo alene afsted.

Nå øv, jeg ikke lige får chancen for at hilse på dig der så

Villads er ikke helt vild med det der dykning endnu, men vi bliver ved(stakkels barn ) Han græder lidt når han kommer op igen og kigger meget ondt på os...!

Men det går stille og roligt fremad og vi kan se han nyder at flyde rundt - så det var en god beslutning at melde os til svømning...!

Sjovt nok synes jeg altid at skrigene og skrålene kommer inde fra mændenes omklædning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.