Mini a ture anorak?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.607 visninger
49 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Mettemus

Jeg har fået Jens overbevist om, at Laurits ikke overlever vinteren uden en vinteranorak fra Mini a Ture - så langt så godt, det var en svær proces

Jeg køber den på nettet, men har lidt svært ved at gennemskue hvilken str. han skal bruge. Han er 8 mdr i dag (), så skal jeg købe str. 9 eller 12 mdr? Han bruger str. 74 nu. Ved i om de er store i størrelsen eller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Maja_4000

Årh .. De er så fiiine !  

Hvordan har du fået ham overtalt ?! :b

Anmeld

5. september 2011

Mettemus

Maja_4000 skriver:

Årh .. De er så fiiine !  

Hvordan har du fået ham overtalt ?! :b

Jeg tror bare at han til sidst blev træt af at høre på mit plageri  Og når Laurits nu ønsker sig den sååå meget, hvad kan en god far så stille op?

Anmeld

5. september 2011

DK

Tag ned i en butik og prøv den. Richard skulle have en str. 86!

Mikkel besvimede i butikken da han så prisen, så Richard fik desværre ikke en . Mikkel synes også at den fra Hummel var "meeeeeget flottere"

Anmeld

5. september 2011

Mettemus

DK skriver:

Tag ned i en butik og prøv den. Richard skulle have en str. 86!

Mikkel besvimede i butikken da han så prisen, så Richard fik desværre ikke en . Mikkel synes også at den fra Hummel var "meeeeeget flottere"

Ja ok, det er nok den bedste idé. Så kan jeg også spørge der hvor meget for stor den skal være - det dur jo ikke, at han passer den nu.

Str. 86?!? Hold da op... De BLIR altså store, de unger

Anmeld

5. september 2011

132319

MATs tøj er lige til at blive forvirret over. De ældre modeller er vildt store i str og jeg havde en til Kamille i foråret som var meget lille.Et godt tip er at de kan findes til gode priser på trendsales, de bliver ikke slidte så det kan godt betale sig at købe brugt

Anmeld

5. september 2011

Mettemus

132319 skriver:

MATs tøj er lige til at blive forvirret over. De ældre modeller er vildt store i str og jeg havde en til Kamille i foråret som var meget lille.Et godt tip er at de kan findes til gode priser på trendsales, de bliver ikke slidte så det kan godt betale sig at købe brugt

Jeg har kigget og har nemlig fundet en í str 86, men er i tvivl om, om det bliver for stort.

Men altså - gamle modeller er store, nye er små? For så skal han da ha en str. 12 mdr tænker jeg...

Anmeld

5. september 2011

132319

Jeg har kigget og har nemlig fundet en í str 86, men er i tvivl om, om det bliver for stort.

Men altså - gamle modeller er store, nye er små? For så skal han da ha en str. 12 mdr tænker jeg...

Ja, det er i hvert fald mit indtryk. Jeg ved dog ikke hvordan det er med vintertøjet i år. Kamille havde en fra sidste vinter i 9-12 mdr som hun snildt ville kunne passe og hun blir 1 år den 13. Hun er dog ikke så stor. Jeg solgte den, da jeg hellere ville have en fra Ver de Terre men som sagt kunne hun sagtens have brugt den til vinter hvor hun er 14-17 mdr Spørg evt mål, så er du på den sikre side

Anmeld

5. september 2011

Mettemus

132319 skriver:

Ja, det er i hvert fald mit indtryk. Jeg ved dog ikke hvordan det er med vintertøjet i år. Kamille havde en fra sidste vinter i 9-12 mdr som hun snildt ville kunne passe og hun blir 1 år den 13. Hun er dog ikke så stor. Jeg solgte den, da jeg hellere ville have en fra Ver de Terre men som sagt kunne hun sagtens have brugt den til vinter hvor hun er 14-17 mdr Spørg evt mål, så er du på den sikre side

Ok, tak for råd.

Har forresten kig på en ver de terre fleecedragt - kender du dem?

Anmeld

5. september 2011

132319

Mettemus skriver:

Ok, tak for råd.

Har forresten kig på en ver de terre fleecedragt - kender du dem?

Ja, de er skønne! Har selv en OG en flyverdragt til Kamille -Jeg sværger til det mærke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.