Loggidut skriver:
hids dig ned igen heaven...der er ingen grund til at blive så rasende...
ja det var nasty, og en dum måde det blev gjort på...det giver jeg dig ret i...og i virkeligheden har jeg slet ikke lyst til at blande mig mere i det her...
men jeg mener nu stadig det er træls når folk modtager pbér om noget som de ikke har med at gøre, og der gantagne gange bliver oprettet emner igen og igen, og man bliver ved med at hive det op.
Det virker træls på mig at når nogen har noget til salg, og lige har sat det på, så hives indlæget med katvig igen igen op...andre vil også gerne have plads.
det er træls fordi jeg som sælger bliver nød til at hive mine indlæg op igen.
den salgsside burde fungere på sådan en måde at vi har overskriften salg, og så med en rød skrift neden under hvor der står at der er sket nyt.
klikker man så der, så kan man se hvad nyt der er sat til salg, så er den pågældende person også fri for evt. at oprette et indlæg på OEF om at der er oprettet et nyt indlæg om katvig.
jeg er ked af at siden efterhånden fungere mere som reklameside for katvig end som debatforum, det er fedt folk har muligheden for at sælge og købe, men med måde!
når nu man er ved at få nok...så revner ballonen nu engang...og det er nok det der er sket her!
jeg vil hermed gerne bruge det her som opfordring til Henrik om at lave de to kolonner om på forsiden til det jeg skrev.
for det er nok der min største vrede ligger.
hehe, Loggi - jeg er ikke ophidset.... jeg giver bare mit besyv med, og det er vel ligeså ok som i andres, også selvom jeg ikke er med på bølgen...- Bølgen meaning at JEG ikke kan hidses op over mange indlæg om det samme mv fra den samme person... og igen er det ikke det med, at nogen bliver irriterede over det, sådan er man jo forskellig, men jeg synes ikke det er i orden at lave hetz - i så fald kan man i det mindste gøre det i et lukket forum - synes jeg
Jannie
Anmeld