hm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.256 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. januar 2009

Plysbjørnen

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2009

Mikkelmusen

Ja jeg har

Anmeld

16. januar 2009

Anja

16. januar 2009

Lise

Ja...

Måske er vi indspiste, umodne og glemmer lidt at det ikke er et lukket forum - men jeg synes godt nok de er sure

Har en snert af dårlig samvittighed over at jeg startede den første tråd, men jeg har det slet ikke lige så dårligt over det, som den der tråd antyder at jeg burde have...

Anmeld

16. januar 2009

Mikkelmusen

Lise hvilket indlæg mener du?

Anmeld

16. januar 2009

Monica

som der er skrevet før, burde vi nok bruge vore HEMMELIGE gruppe på fjæsbogen...

Anmeld

16. januar 2009

Plysbjørnen

Monica skriver:

som der er skrevet før, burde vi nok bruge vore HEMMELIGE gruppe på fjæsbogen...

tja, jeg er bare ikke på facebook

Anmeld

16. januar 2009

Loggidut

niks, og gider heller ikke...jeg er så træt af brok og høvl og ballade...har ikke engang læst Henriks svar på den ano´s indlæg!

gider ikke mere bøvl...jeg er jo også træt lidt træt af hvordan det af og til forgår på ordet er frit, men gider simpelthen ikke bøvle mere med det...

i kender mig piger, nu mere man rører ved......nu mere ...og så videre....

Anmeld

16. januar 2009

heaven

Med fare for at blive upopulær.....

der er jo ikke nogen der siger, der er NØDT TIL at være en hemmelig klub.

Måske kunne man bare huske at behandle folk med respekt, ik... eller slet ikke behandle dem overhovedet. - Altså ignorerer. Ingen tvinger nogen til at åbne indlæg, og da slet ikke på orf.......

en sidste kommentar: Mener dog også det er for meget ligefrem at sende mail til folk om at deltage i en afstemning - men jeg mener man bør afklarer det privat (en mail tilbage eller en pb) og ikke nødvendigvis på et åbent forum...

Jannie - der egentlig havde bestemt sig for at blande sig udenom, men nu vover pelsen alligevel

Anmeld

16. januar 2009

Lise

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.