hm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2009

Mikkelmusen

Nåårh så er jeg med igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2009

Rasmine

Jeg har lige et enkelt spørgsmål, og så har jeg ikke mere at sige til det ellers: Here goes:
Kan så mange mennesker virkelig "tage fejl" af den samme ting?
Eller er der noget monstro noget om snakken, siden så mange er enige?

Ingen bør svare, blot et spørgsmål til eftertanke!

Vi ses på FB, der er godt gang i juli!

Anmeld

16. januar 2009

heaven

Jeg har lige et enkelt spørgsmål, og så har jeg ikke mere at sige til det ellers: Here goes:
Kan så mange mennesker virkelig "tage fejl" af den samme ting?
Eller er der noget monstro noget om snakken, siden så mange er enige?

Ingen bør svare, blot et spørgsmål til eftertanke!

Vi ses på FB, der er godt gang i juli!

hrum.... så har jeg 2 ting

sammenspisthed

hvordan kan det generer andre, hvad der bliver skrevet på oef?? Jeg forstår det simpelthen ikke, undskyld... der er jo for søren ingen der tvinger nogen til at læse eller forholde sig til de indlæg. Lad dog være at åbne dem!!!

der jeg kan forstå det bliver underligt/træls - det er når der åbenbart også sendes mail rundt om at deltage i afstemning...

og forresten: Hvis der "er noget om snakken", hvorfor er det så kun nogle fra juli07, der reagere???

Jannie

Anmeld

16. januar 2009

ivfmarie

og forresten: Hvis der "er noget om snakken", hvorfor er det så kun nogle fra juli07, der reagere???
Fordi vi "holder os for gode" til at deltage i snakken... Der er allerede nok der opretter indlæg bare for at skrive "Enig"...

Anmeld

16. januar 2009

Munder

heaven skriver:

hrum.... så har jeg 2 ting

sammenspisthed

hvordan kan det generer andre, hvad der bliver skrevet på oef?? Jeg forstår det simpelthen ikke, undskyld... der er jo for søren ingen der tvinger nogen til at læse eller forholde sig til de indlæg. Lad dog være at åbne dem!!!

der jeg kan forstå det bliver underligt/træls - det er når der åbenbart også sendes mail rundt om at deltage i afstemning...

Jannie

Med fare for hug, blander jeg mig lige lidt.....

I kan reagere, da I har et fantastisk sammenhold og kender hinanden rigtig godt. Jeg tror ikke I er de eneste der tænker visse tanker!

Anmeld

16. januar 2009

heaven

Fordi vi "holder os for gode" til at deltage i snakken... Der er allerede nok der opretter indlæg bare for at skrive "Enig"...

Dermed menes at det er bedre at rakke folk ned og gøre grin med folk på et offentlig site?? Bag deres ryg??

Håber ikke at det jeg skriver opfattes som om jeg tager parti for en enkelt person, det gør jeg ikke.... Men jeg ved at jeg selv blive enorm ked af det, hvis det var mig. Særlig over at det jo bare omhandler skrevet tekst på en computer.... Jeg forstår ikke at i gider hidse jer op over det, jeg forstår det ikke!! Lad dog de indlæg forblive lukket, og gå ind på juli07, hvis oef irriterer jer så meget.

undskyld, nu kan i så snakke om mig over pb eller jeres fb-gruppe

Anmeld

16. januar 2009

Rasmine

Dermed menes at det er bedre at rakke folk ned og gøre grin med folk på et offentlig site?? Bag deres ryg??

Håber ikke at det jeg skriver opfattes som om jeg tager parti for en enkelt person, det gør jeg ikke.... Men jeg ved at jeg selv blive enorm ked af det, hvis det var mig. Særlig over at det jo bare omhandler skrevet tekst på en computer.... Jeg forstår ikke at i gider hidse jer op over det, jeg forstår det ikke!! Lad dog de indlæg forblive lukket, og gå ind på juli07, hvis oef irriterer jer så meget.

undskyld, nu kan i så snakke om mig over pb eller jeres fb-gruppe

Ved du hvad, Jannie.
Det er svært at gå uden om de omtalte indlæg, da de findes/fandtes overalt.
En kæk lille kommentar til alt.
Og NEJ, jeg holder mig ikke af ØF pga. én person.

Og nej, bare rolig, vi snakker ikke om dig!
Tror sgu ikke folk gider det hønsegårdspis i længden.

Prøv at læs hvad Dorte W. skriver.

Så det er ikke kun på juli irritationen har huseret!

Anmeld

16. januar 2009

Rasmine

PIS
Nu lavede jeg alligevel et indlæg.
Orker det faktisk ikke.

Anmeld

16. januar 2009

heaven

Mebach skriver:

Ved du hvad, Jannie.
Det er svært at gå uden om de omtalte indlæg, da de findes/fandtes overalt.
En kæk lille kommentar til alt.
Og NEJ, jeg holder mig ikke af ØF pga. én person.

Og nej, bare rolig, vi snakker ikke om dig!
Tror sgu ikke folk gider det hønsegårdspis i længden.

Prøv at læs hvad Dorte W. skriver.

Så det er ikke kun på juli irritationen har huseret!

det er også fint med mig, at/hvis andre også synes der er noget om snakken. Helt fint endda... men det jeg synes bliver ondt, det er det der direkte "gajlen hinanden op" og det bagtaleri totalt offentlig. Men måske er det bare fordi, jeg ved jeg selv ville blive SÅ KED AF DET, hvis det var mig. det kan godt være i andre ville være ligeglade, det ville jeg bare ikke være.

Jannie

Anmeld

16. januar 2009

Loggidut

hids dig ned igen heaven...der er ingen grund til at blive så rasende...

ja det var nasty, og en dum måde det blev gjort på...det giver jeg dig ret i...og i virkeligheden har jeg slet ikke lyst til at blande mig mere i det her...

men jeg mener nu stadig det er træls når folk modtager pbér om noget som de ikke har med at gøre, og der gantagne gange bliver oprettet emner igen og igen, og man bliver ved med at hive det op.
Det virker træls på mig at når nogen har noget til salg, og lige har sat det på, så hives indlæget med katvig igen igen op...andre vil også gerne have plads.
det er træls fordi jeg som sælger bliver nød til at hive mine indlæg op igen.

den salgsside burde fungere på sådan en måde at vi har overskriften salg, og så med en rød skrift neden under hvor der står at der er sket nyt.
klikker man så der, så kan man se hvad nyt der er sat til salg, så er den pågældende person også fri for evt. at oprette et indlæg på OEF om at der er oprettet et nyt indlæg om katvig.
jeg er ked af at siden efterhånden fungere mere som reklameside for katvig end som debatforum, det er fedt folk har muligheden for at sælge og købe, men med måde!

når nu man er ved at få nok...så revner ballonen nu engang...og det er nok det der er sket her!

jeg vil hermed gerne bruge det her som opfordring til Henrik om at lave de to kolonner om på forsiden til det jeg skrev.

for det er nok der min største vrede ligger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.