Præsentation af os i maj 2012 gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

female

Hej alle sammen

Så er jeg også en del af maj-gruppen. Jeg er pt. sat til den 28. maj. 

Jeg er 27 år og har været sammen med min kæreste de seneste 7 år. Vi ville egentlig først have påbegyndt projekt "baby" til foråret, men bebs synes åbenbart, at tiden var inde nu

Vi er begge spændte (og lidt skræmte) over den tid, som vi går i møde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Kruse90

female skriver:

Hej alle sammen

Så er jeg også en del af maj-gruppen. Jeg er pt. sat til den 28. maj. 

Jeg er 27 år og har været sammen med min kæreste de seneste 7 år. Vi ville egentlig først have påbegyndt projekt "baby" til foråret, men bebs synes åbenbart, at tiden var inde nu

Vi er begge spændte (og lidt skræmte) over den tid, som vi går i møde. 

velkommen til
Ja så er det jo bare med at tage imod hehe

Anmeld

7. oktober 2011

Zanders_moar

Må også heller præsentere mig selv. 

Jeg er 36 år og bor med min dejlige kæreste og min søn på 4 år og hans datter på 12 år.  Vi bor i vestsjælland i et dejligt hus. Han er selvstændig og jeg arbejder på et plejecenter.

Vi er gravid med vores 1. fælles barn efter 1 MA sidste år og flere bio´er.  Men nu lykkedes det endelig ( FORHÅBENTLIG ) Jeg er idag 6+1 og har termin 31. maj. 2012. Satser på at betale for en ts i næste uge, så vi kan slappe lidt af og tro på at den er der denne gang. 

Stort tillykke til alle jer gravide! 

Anmeld

11. oktober 2011

Nina Amelia

Zanders_moar skriver:

Må også heller præsentere mig selv. 

Jeg er 36 år og bor med min dejlige kæreste og min søn på 4 år og hans datter på 12 år.  Vi bor i vestsjælland i et dejligt hus. Han er selvstændig og jeg arbejder på et plejecenter.

Vi er gravid med vores 1. fælles barn efter 1 MA sidste år og flere bio´er.  Men nu lykkedes det endelig ( FORHÅBENTLIG ) Jeg er idag 6+1 og har termin 31. maj. 2012. Satser på at betale for en ts i næste uge, så vi kan slappe lidt af og tro på at den er der denne gang. 

Stort tillykke til alle jer gravide! 

Vi krydser fingre for at det lykkes denne gang!

Hvordan gik skanningen?

Anmeld

13. oktober 2011

sarahisabell

Jeg er også havnet i denne gruppe. Jeg er 25 år og min kæreste 29 år. Vi var endnu ikke begyndt at prøve, men det skulle åbenbart være nu. ½-1 år før vi havde regnet med.

Vi er begyndt at glæde os, men er også lidt bange for det går galt undervejs. Men krydser fingre for det bedste.

Jeg er hårdt ramt af kvalme, så er i hvertfald ikke i tvivl om der foregår noget i min krop.

Tillykke til alle jer andre gravide.

Anmeld

13. oktober 2011

DinNabo

sarahisabell skriver:

Jeg er også havnet i denne gruppe. Jeg er 25 år og min kæreste 29 år. Vi var endnu ikke begyndt at prøve, men det skulle åbenbart være nu. ½-1 år før vi havde regnet med.

Vi er begyndt at glæde os, men er også lidt bange for det går galt undervejs. Men krydser fingre for det bedste.

Jeg er hårdt ramt af kvalme, så er i hvertfald ikke i tvivl om der foregår noget i min krop.

Tillykke til alle jer andre gravide.

Ups, ja det kan jo ske . Håber at I alligevel er glade for at I skal være forældre!

Tillykke i hvert fald!

Anmeld

29. oktober 2011

grøn · ært

Så vil jeg da også lige præsentere mig selv........

Jeg er Maj på 23 år og bor i Silkeborg med min dejlige kæreste, som er 29 år. Han er uddannet pædgog og jeg... Jeg er bare hjemmegående, indtil jeg kan komme på pædagogstudiet september 2012. Jeg var en af de mange tusinde, som ikke kom ind på en uddannelse. Sådan er det - nu kan jeg hygge mig med min graviditet og det er jo vidunderligt

Vi tog den helt endelige beslutning om PB i maj 2011 - og nu venter vi os en lille fister midt i maj 2012  Det er vores første barn og vi glæder os simpelthen så meget! 

Glæder mig til at lærer jer at kende lidt bedre - og høre "alt" om jeres graviditet

Anmeld

30. oktober 2011

Kruse90

grøn · ært skriver:

Så vil jeg da også lige præsentere mig selv........

Jeg er Maj på 23 år og bor i Silkeborg med min dejlige kæreste, som er 29 år. Han er uddannet pædgog og jeg... Jeg er bare hjemmegående, indtil jeg kan komme på pædagogstudiet september 2012. Jeg var en af de mange tusinde, som ikke kom ind på en uddannelse. Sådan er det - nu kan jeg hygge mig med min graviditet og det er jo vidunderligt

Vi tog den helt endelige beslutning om PB i maj 2011 - og nu venter vi os en lille fister midt i maj 2012  Det er vores første barn og vi glæder os simpelthen så meget! 

Glæder mig til at lærer jer at kende lidt bedre - og høre "alt" om jeres graviditet

Velkommen til Dejligt med nye ansigter i gruppen

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

Jeg er i 13+4 :-). Sat til at føde den 8 maj.  

Har været sammen med mit kæreste i 6 måneder. 

I 18. uge skal jeg til en scanning hvor jeg håber på at få af vide om det er en dreng eller en pige. 

Anmeld

4. november 2011

Camilla1987

Melder mig ind i gruppen med termin d. 9. maj..

Har en søn i forvejen fra 14.Jan.2010

Bor i vestsjælland...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.