Præsentation af os i maj 2012 gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Kruse90

Hvor er det dejligt at vi er ved at være nogle stykker herinde
Glæder mig til at følges med jer alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

llh

Hej hej

jeg melder mig lige ind i maj gruppen i stedet for april. Var ved lægen igår hvor jeg blev scannet og så min lille bebs for første gang- så stort  Men jeg blev skønnet til at være 7+0 så det betød at min termin blev flyttet fra 28 april til 7 maj i stedet. Glæder mig til at følge jer alle sammen

mvh line

Anmeld

21. september 2011

Camillee

Hej piger må jeg være med her istedet? (:

Var til tidlig scanning for at få styr på terminen og for at tjekke at splinten levede, og sørme så om det lille hjerte ikke blinkede så fint til mig, havde helt glemt hvor fantastisk det var
og terminen blev rykket fra den 27 april til den 4 maj
.
vil glæde mig til at følge jer allesammen og de vokende maver (:

men vi er så heldige at vente vores andet ønskebarn.
vi har Elias fra august 2010.

Anmeld

21. september 2011

Kruse90

Ihh hvor dejligt
Det er altid dejligt med nye hoveder

Jeg var også nede at se vores guldgryn for første gang igår.
En skøn lille klat med blinkende hjerte
Vi skal til endnu en scanning på mandag på klinikken, hvor de så vil måle osv
Denne gang var for tryghedens skyld, da jeg har haft brunligt udflåd og var rigtig bange.
Jeg har så været fri for brunligt udflåd igår, men igen i morges var der noget.
Har i mellemtiden snakket med min egen læge og fået en tid til første lægebesøg Hun beroligede mig og sagde at hun også havde brunligt udflåd gennem hendes graviditeter og hun har to raske børn Det gjorde mig mere rolig.

Anmeld

21. september 2011

Camillee

Kruse90 skriver:

Ihh hvor dejligt
Det er altid dejligt med nye hoveder

Jeg var også nede at se vores guldgryn for første gang igår.
En skøn lille klat med blinkende hjerte
Vi skal til endnu en scanning på mandag på klinikken, hvor de så vil måle osv
Denne gang var for tryghedens skyld, da jeg har haft brunligt udflåd og var rigtig bange.
Jeg har så været fri for brunligt udflåd igår, men igen i morges var der noget.
Har i mellemtiden snakket med min egen læge og fået en tid til første lægebesøg Hun beroligede mig og sagde at hun også havde brunligt udflåd gennem hendes graviditeter og hun har to raske børn Det gjorde mig mere rolig.

Tillykke med det lille hjerte Og med jeres graviditet endelig! 
Glæder mig til at høre om Jeres scanning på mandag.

Puha jeg kan godt forstå du er bange for at guldgrynet fejler noget, men skal man være bekymret hvis det er brunligt?? Spørger bare fordi jeg ikke ved det..

Anmeld

21. september 2011

Kruse90

Camillee skriver:

Tillykke med det lille hjerte Og med jeres graviditet endelig! 
Glæder mig til at høre om Jeres scanning på mandag.

Puha jeg kan godt forstå du er bange for at guldgrynet fejler noget, men skal man være bekymret hvis det er brunligt?? Spørger bare fordi jeg ikke ved det..

tak Det er så dejligt.

jeg fik afvide at det var der en del der godt kunne have, altså brunligt udflåd.
Men at man ikke må få meget voldsomme smerter som mens smerter og heller ikke i lænden, og så frisk blødning som er en del kraftig.

Anmeld

22. september 2011

Camillee

Kruse90 skriver:

tak Det er så dejligt.

jeg fik afvide at det var der en del der godt kunne have, altså brunligt udflåd.
Men at man ikke må få meget voldsomme smerter som mens smerter og heller ikke i lænden, og så frisk blødning som er en del kraftig.

håber på alt kommer til at gå godt, det har i fortjent .
vi krydser fingre på at grynet har det godt (:

Anmeld

24. september 2011

kvinde84

Hej piger Så er det at man tager det forsigtige skridt ind i en terminsgruppe! Hvis spunken har tænkt sig at blive boende et stykke tid, så har jeg termin 31/5 Jeg er i dag 4+2, så det er endnu meget tidligt i forløbet, men man må bare håbe det bedste

Spunken blev lavet med øko.IVF/ICSI, og det var vores første forsøg

Anmeld

24. september 2011

Kruse90

kvinde84 skriver:

Hej piger Så er det at man tager det forsigtige skridt ind i en terminsgruppe! Hvis spunken har tænkt sig at blive boende et stykke tid, så har jeg termin 31/5 Jeg er i dag 4+2, så det er endnu meget tidligt i forløbet, men man må bare håbe det bedste

ej hvor er det fedt
Stort tillykke
Den skal blive der

Anmeld

24. september 2011

baby84

kvinde84 skriver:

weeeee den havde jeg slet ikke fået med tillykke.. havde slet ikke turde håbe at vi blev flere fra behandlingsgruppen som nu kunne flytte sammen her Du skriver øko ivf?? skete det også udenfor behandlingen for jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.